דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. איפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום

איפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
31 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shloimy

    @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

    איך אני עושה את זה?

    בפריטים מוסתרים תסמן
    1.PNG
    באפשרויות תיכנס לאפשרויות תיקיה וחיפוש ותוריד את הסימון ממה שמסומן
    2.PNG

    1divid1 מנותק
    1divid1 מנותק
    1divid
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

    @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

    איך אני עושה את זה?

    בפריטים מוסתרים תסמן
    1.PNG
    באפשרויות תיכנס לאפשרויות תיקיה וחיפוש ותוריד את הסימון ממה שמסומן
    2.PNG

    זה ככה כבר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • D dovid

      @1divid
      הוא שואל אותך האם אתה רוצה לתת לתוכנה הרשאות מנהל שתוכל למחוק ולקרוא קבצי מערכת

      אזהרה ❗
      אל תמחק סתם קבצים שאתה לא יודע מה הם
      לפעמים זה קבצי מערכת שיכולים להקריס לך את המחשב

      1divid1 מנותק
      1divid1 מנותק
      1divid
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

      @1divid
      הוא שואל אותך האם אתה רוצה לתת לתוכנה הרשאות מנהל שתוכל למחוק ולקרוא קבצי מערכת

      אזהרה ❗
      אל תמחק סתם קבצים שאתה לא יודע מה הם
      לפעמים זה קבצי מערכת שיכולים להקריס לך את המחשב

      אז מה אני עושה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • D dovid

        @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

        Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

        הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

        יש למעלה לחצן scan
        לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

        1divid1 מנותק
        1divid1 מנותק
        1divid
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

        @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

        Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

        הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

        יש למעלה לחצן scan
        לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

        זה מהתוכנה מה זה?איך אני יכול לדעת מה זה.png

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1divid1 1divid

          @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

          @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

          @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

          Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

          הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

          יש למעלה לחצן scan
          לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

          מה.png
          מה אני אמור לעשות?

          S מנותק
          S מנותק
          shloimy
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
          תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

          1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S shloimy

            @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
            תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

            1divid1 מנותק
            1divid1 מנותק
            1divid
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

            @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
            תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

            יש לי קול אף דיוטי 130 פיפא 30 ומערכת אני לא יודע כמה [זה מה שאני יודע]

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1divid1 1divid

              @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

              @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
              תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

              יש לי קול אף דיוטי 130 פיפא 30 ומערכת אני לא יודע כמה [זה מה שאני יודע]

              S מנותק
              S מנותק
              shloimy
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

              1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shloimy

                @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                1divid1 מנותק
                1divid1 מנותק
                1divid
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                לא הבנתי מה זה ה60 שכתוב שם[זה מערכת?]

                S 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • 1divid1 1divid

                  @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                  @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                  לא הבנתי מה זה ה60 שכתוב שם[זה מערכת?]

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shloimy
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי shloimy
                  #24

                  @1divid זה תיקיית משתמשים זאת אומרת שבאיזה מקום מוחבא לך 60 גיגה או שולחן העבודה או הורדות וכד'

                  1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shloimy

                    @1divid זה תיקיית משתמשים זאת אומרת שבאיזה מקום מוחבא לך 60 גיגה או שולחן העבודה או הורדות וכד'

                    1divid1 מנותק
                    1divid1 מנותק
                    1divid
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                    @1divid זה תיקיית משתמשים זאת אומרת שבאיזה מקום מוחבא לך 60 גיגה או שולחן העבודה או הורדת וכד'

                    טוב תודה רבה עזרתה לי מאוד👍 👍

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • 1divid1 1divid

                      @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                      @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                      לא הבנתי מה זה ה60 שכתוב שם[זה מערכת?]

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shloimy
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @1divid Program Files (x86) זה התוכנות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A מנותק
                        A מנותק
                        anti malware
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        אפשר גם עם CCLINER.

                        זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                        1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • A anti malware

                          אפשר גם עם CCLINER.

                          1divid1 מנותק
                          1divid1 מנותק
                          1divid
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @anti-malware אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                          אפשר גם עם CCLINER.

                          מה זה?

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1divid1 1divid

                            @anti-malware אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                            אפשר גם עם CCLINER.

                            מה זה?

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shloimy
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @1divid מנקה קבצים זמניים וכד'

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • a.y.f.A מנותק
                              a.y.f.A מנותק
                              a.y.f.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              יש שם אפשרות לנתח את הדיסק.

                              העיקר להיות בשמחה תמיד

                              תורה צוה לנו משהת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • a.y.f.A a.y.f.

                                יש שם אפשרות לנתח את הדיסק.

                                תורה צוה לנו משהת מנותק
                                תורה צוה לנו משהת מנותק
                                תורה צוה לנו משה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @a-y-f יש גם בוינדוס מובנה
                                הגדרות > מערכת > אחסון
                                ואם תרצה מידע נוסף תלחץ על "הצג קטגוריות נוספות"
                                וכדי לקבל מידע מכל קטגוריה, תלחץ עליה

                                תמיד תזכור: לא ימוש ספר התורה הזה מפיך והגית בו יומם ולילה. למה? כי אז תצליח את דרכיך ואז תשכיל.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • יהודה 12י יהודה 12 התייחס לנושא זה ב
                                • יהודה 12י יהודה 12 התייחס לנושא זה ב
                                • יהודה 12י יהודה 12 התייחס לנושא זה ב
                                • pcinfogmachP pcinfogmach התייחס לנושא זה ב
                                • pcinfogmachP pcinfogmach התייחס לנושא זה ב

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר