דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. איפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום

איפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
31 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D מנותק
    D מנותק
    dovid
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

    1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • 1divid1 1divid

      @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

      @1divid חוץ מזה בדקת כמה מקום תופס אצלך כל התוכנות שמותקנות?

      אני לא מוצא את זה. וכול התוכנות [בלי משחקים] 50 גיגה פלוס מינוס

      S מנותק
      S מנותק
      shloimy
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @1divid תשנה באפשרויות תיקיה וחיפוש שיציג קבצי מערכת ותסמן גם להציג קבצים מוסתרים
      ואז תבדוק אם יש לך קובץ hiberfil.sys וכמה הוא שוקל

      1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • D dovid

        Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

        1divid1 מנותק
        1divid1 מנותק
        1divid
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

        Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

        הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S shloimy

          @1divid תשנה באפשרויות תיקיה וחיפוש שיציג קבצי מערכת ותסמן גם להציג קבצים מוסתרים
          ואז תבדוק אם יש לך קובץ hiberfil.sys וכמה הוא שוקל

          1divid1 מנותק
          1divid1 מנותק
          1divid
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

          @1divid תשנה באפשרויות תיקיה וחיפוש שיציג קבצי מערכת ותסמן גם להציג קבצים מוסתרים
          ואז תבדוק אם יש לך קובץ hiberfil.sys וכמה הוא שוקל

          איך אני עושה את זה?

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1divid1 1divid

            @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

            Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

            הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

            D מנותק
            D מנותק
            dovid
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

            @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

            Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

            הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

            יש למעלה לחצן scan
            לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

            1divid1 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • D dovid

              @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

              @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

              Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

              הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

              יש למעלה לחצן scan
              לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

              1divid1 מנותק
              1divid1 מנותק
              1divid
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
              #14

              @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

              @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

              @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

              Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

              הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

              יש למעלה לחצן scan
              לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

              מה.png
              מה אני אמור לעשות?

              D S 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • 1divid1 1divid

                @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                @1divid תשנה באפשרויות תיקיה וחיפוש שיציג קבצי מערכת ותסמן גם להציג קבצים מוסתרים
                ואז תבדוק אם יש לך קובץ hiberfil.sys וכמה הוא שוקל

                איך אני עושה את זה?

                S מנותק
                S מנותק
                shloimy
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                איך אני עושה את זה?

                בפריטים מוסתרים תסמן
                1.PNG
                באפשרויות תיכנס לאפשרויות תיקיה וחיפוש ותוריד את הסימון ממה שמסומן
                2.PNG

                1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • 1divid1 1divid

                  @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                  @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                  @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                  Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                  הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                  יש למעלה לחצן scan
                  לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                  מה.png
                  מה אני אמור לעשות?

                  D מנותק
                  D מנותק
                  dovid
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @1divid
                  הוא שואל אותך האם אתה רוצה לתת לתוכנה הרשאות מנהל שתוכל למחוק ולקרוא קבצי מערכת

                  אזהרה ❗
                  אל תמחק סתם קבצים שאתה לא יודע מה הם
                  לפעמים זה קבצי מערכת שיכולים להקריס לך את המחשב

                  1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • S shloimy

                    @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                    איך אני עושה את זה?

                    בפריטים מוסתרים תסמן
                    1.PNG
                    באפשרויות תיכנס לאפשרויות תיקיה וחיפוש ותוריד את הסימון ממה שמסומן
                    2.PNG

                    1divid1 מנותק
                    1divid1 מנותק
                    1divid
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                    @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                    איך אני עושה את זה?

                    בפריטים מוסתרים תסמן
                    1.PNG
                    באפשרויות תיכנס לאפשרויות תיקיה וחיפוש ותוריד את הסימון ממה שמסומן
                    2.PNG

                    זה ככה כבר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • D dovid

                      @1divid
                      הוא שואל אותך האם אתה רוצה לתת לתוכנה הרשאות מנהל שתוכל למחוק ולקרוא קבצי מערכת

                      אזהרה ❗
                      אל תמחק סתם קבצים שאתה לא יודע מה הם
                      לפעמים זה קבצי מערכת שיכולים להקריס לך את המחשב

                      1divid1 מנותק
                      1divid1 מנותק
                      1divid
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                      @1divid
                      הוא שואל אותך האם אתה רוצה לתת לתוכנה הרשאות מנהל שתוכל למחוק ולקרוא קבצי מערכת

                      אזהרה ❗
                      אל תמחק סתם קבצים שאתה לא יודע מה הם
                      לפעמים זה קבצי מערכת שיכולים להקריס לך את המחשב

                      אז מה אני עושה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • D dovid

                        @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                        הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                        יש למעלה לחצן scan
                        לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                        1divid1 מנותק
                        1divid1 מנותק
                        1divid
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                        הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                        יש למעלה לחצן scan
                        לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                        זה מהתוכנה מה זה?איך אני יכול לדעת מה זה.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 1divid1 1divid

                          @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                          @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                          @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                          Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                          הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                          יש למעלה לחצן scan
                          לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                          מה.png
                          מה אני אמור לעשות?

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shloimy
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
                          תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

                          1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S shloimy

                            @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
                            תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

                            1divid1 מנותק
                            1divid1 מנותק
                            1divid
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                            @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
                            תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

                            יש לי קול אף דיוטי 130 פיפא 30 ומערכת אני לא יודע כמה [זה מה שאני יודע]

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 1divid1 1divid

                              @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                              @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
                              תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

                              יש לי קול אף דיוטי 130 פיפא 30 ומערכת אני לא יודע כמה [זה מה שאני יודע]

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shloimy
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                              1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S shloimy

                                @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                                1divid1 מנותק
                                1divid1 מנותק
                                1divid
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                                לא הבנתי מה זה ה60 שכתוב שם[זה מערכת?]

                                S 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • 1divid1 1divid

                                  @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                  @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                                  לא הבנתי מה זה ה60 שכתוב שם[זה מערכת?]

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shloimy
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי shloimy
                                  #24

                                  @1divid זה תיקיית משתמשים זאת אומרת שבאיזה מקום מוחבא לך 60 גיגה או שולחן העבודה או הורדות וכד'

                                  1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S shloimy

                                    @1divid זה תיקיית משתמשים זאת אומרת שבאיזה מקום מוחבא לך 60 גיגה או שולחן העבודה או הורדות וכד'

                                    1divid1 מנותק
                                    1divid1 מנותק
                                    1divid
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                    @1divid זה תיקיית משתמשים זאת אומרת שבאיזה מקום מוחבא לך 60 גיגה או שולחן העבודה או הורדת וכד'

                                    טוב תודה רבה עזרתה לי מאוד👍 👍

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • 1divid1 1divid

                                      @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                      @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                                      לא הבנתי מה זה ה60 שכתוב שם[זה מערכת?]

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      shloimy
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @1divid Program Files (x86) זה התוכנות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A מנותק
                                        A מנותק
                                        anti malware
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        אפשר גם עם CCLINER.

                                        זה מעשה שלי, וזה מעשה שלו. ועוד, למה לנו לדבר מאחרים?

                                        1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • A anti malware

                                          אפשר גם עם CCLINER.

                                          1divid1 מנותק
                                          1divid1 מנותק
                                          1divid
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @anti-malware אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                          אפשר גם עם CCLINER.

                                          מה זה?

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר