דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. איפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום

איפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
31 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1divid1 1divid

    @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

    users

    מה זה?

    S מנותק
    S מנותק
    shloimy
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @1divid תיקיית המשתמשים שמה אתה יכול לראות אם יש דברים שלא ראית

    1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • S shloimy

      @1divid תיקיית המשתמשים שמה אתה יכול לראות אם יש דברים שלא ראית

      1divid1 מנותק
      1divid1 מנותק
      1divid
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

      @1divid תיקיית המשתמשים שמה אתה יכול לראות אם יש דברים שלא ראית

      איפה אני מוצא את זה אצלי?

      S 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • 1divid1 1divid

        @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

        @1divid תיקיית המשתמשים שמה אתה יכול לראות אם יש דברים שלא ראית

        איפה אני מוצא את זה אצלי?

        S מנותק
        S מנותק
        shloimy
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @1divid כונן המערכת משתמשים או users

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • 1divid1 1divid

          @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

          @1divid תיקיית המשתמשים שמה אתה יכול לראות אם יש דברים שלא ראית

          איפה אני מוצא את זה אצלי?

          S מנותק
          S מנותק
          shloimy
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @1divid חוץ מזה בדקת כמה מקום תופס אצלך כל התוכנות שמותקנות?

          1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • S shloimy

            @1divid חוץ מזה בדקת כמה מקום תופס אצלך כל התוכנות שמותקנות?

            1divid1 מנותק
            1divid1 מנותק
            1divid
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

            @1divid חוץ מזה בדקת כמה מקום תופס אצלך כל התוכנות שמותקנות?

            אני לא מוצא את זה. וכול התוכנות [בלי משחקים] 50 גיגה פלוס מינוס

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • D מנותק
              D מנותק
              dovid
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

              1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 1divid1 1divid

                @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                @1divid חוץ מזה בדקת כמה מקום תופס אצלך כל התוכנות שמותקנות?

                אני לא מוצא את זה. וכול התוכנות [בלי משחקים] 50 גיגה פלוס מינוס

                S מנותק
                S מנותק
                shloimy
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @1divid תשנה באפשרויות תיקיה וחיפוש שיציג קבצי מערכת ותסמן גם להציג קבצים מוסתרים
                ואז תבדוק אם יש לך קובץ hiberfil.sys וכמה הוא שוקל

                1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • D dovid

                  Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                  1divid1 מנותק
                  1divid1 מנותק
                  1divid
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                  Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                  הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                  D תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shloimy

                    @1divid תשנה באפשרויות תיקיה וחיפוש שיציג קבצי מערכת ותסמן גם להציג קבצים מוסתרים
                    ואז תבדוק אם יש לך קובץ hiberfil.sys וכמה הוא שוקל

                    1divid1 מנותק
                    1divid1 מנותק
                    1divid
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                    @1divid תשנה באפשרויות תיקיה וחיפוש שיציג קבצי מערכת ותסמן גם להציג קבצים מוסתרים
                    ואז תבדוק אם יש לך קובץ hiberfil.sys וכמה הוא שוקל

                    איך אני עושה את זה?

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1divid1 1divid

                      @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                      Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                      הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                      D מנותק
                      D מנותק
                      dovid
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                      @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                      Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                      הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                      יש למעלה לחצן scan
                      לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                      1divid1 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • D dovid

                        @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                        הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                        יש למעלה לחצן scan
                        לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                        1divid1 מנותק
                        1divid1 מנותק
                        1divid
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
                        #14

                        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                        Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                        הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                        יש למעלה לחצן scan
                        לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                        מה.png
                        מה אני אמור לעשות?

                        D S 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • 1divid1 1divid

                          @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                          @1divid תשנה באפשרויות תיקיה וחיפוש שיציג קבצי מערכת ותסמן גם להציג קבצים מוסתרים
                          ואז תבדוק אם יש לך קובץ hiberfil.sys וכמה הוא שוקל

                          איך אני עושה את זה?

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shloimy
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                          איך אני עושה את זה?

                          בפריטים מוסתרים תסמן
                          1.PNG
                          באפשרויות תיכנס לאפשרויות תיקיה וחיפוש ותוריד את הסימון ממה שמסומן
                          2.PNG

                          1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • 1divid1 1divid

                            @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                            @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                            @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                            Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                            הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                            יש למעלה לחצן scan
                            לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                            מה.png
                            מה אני אמור לעשות?

                            D מנותק
                            D מנותק
                            dovid
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @1divid
                            הוא שואל אותך האם אתה רוצה לתת לתוכנה הרשאות מנהל שתוכל למחוק ולקרוא קבצי מערכת

                            אזהרה ❗
                            אל תמחק סתם קבצים שאתה לא יודע מה הם
                            לפעמים זה קבצי מערכת שיכולים להקריס לך את המחשב

                            1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • S shloimy

                              @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                              איך אני עושה את זה?

                              בפריטים מוסתרים תסמן
                              1.PNG
                              באפשרויות תיכנס לאפשרויות תיקיה וחיפוש ותוריד את הסימון ממה שמסומן
                              2.PNG

                              1divid1 מנותק
                              1divid1 מנותק
                              1divid
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                              @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                              איך אני עושה את זה?

                              בפריטים מוסתרים תסמן
                              1.PNG
                              באפשרויות תיכנס לאפשרויות תיקיה וחיפוש ותוריד את הסימון ממה שמסומן
                              2.PNG

                              זה ככה כבר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • D dovid

                                @1divid
                                הוא שואל אותך האם אתה רוצה לתת לתוכנה הרשאות מנהל שתוכל למחוק ולקרוא קבצי מערכת

                                אזהרה ❗
                                אל תמחק סתם קבצים שאתה לא יודע מה הם
                                לפעמים זה קבצי מערכת שיכולים להקריס לך את המחשב

                                1divid1 מנותק
                                1divid1 מנותק
                                1divid
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                @1divid
                                הוא שואל אותך האם אתה רוצה לתת לתוכנה הרשאות מנהל שתוכל למחוק ולקרוא קבצי מערכת

                                אזהרה ❗
                                אל תמחק סתם קבצים שאתה לא יודע מה הם
                                לפעמים זה קבצי מערכת שיכולים להקריס לך את המחשב

                                אז מה אני עושה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • D dovid

                                  @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                  @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                  Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                                  הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                                  יש למעלה לחצן scan
                                  לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                                  1divid1 מנותק
                                  1divid1 מנותק
                                  1divid
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                  @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                  @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                  Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                                  הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                                  יש למעלה לחצן scan
                                  לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                                  זה מהתוכנה מה זה?איך אני יכול לדעת מה זה.png

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 1divid1 1divid

                                    @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                    @1divid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                    @dovid אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                    Tree Size – כלי הסורק את הכונן הקשיח ומציג את מבנה התיקיות והקבצים לפי גודלן.

                                    הורדתי פתחתי וכלום לא קורה חוץ מדף לבן[כאילו זה תקיה]

                                    יש למעלה לחצן scan
                                    לחץ עליו ובחר את הכונן אותו אתה רוצה לסרוק

                                    מה.png
                                    מה אני אמור לעשות?

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    shloimy
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
                                    תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

                                    1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S shloimy

                                      @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
                                      תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

                                      1divid1 מנותק
                                      1divid1 מנותק
                                      1divid
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                      @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
                                      תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

                                      יש לי קול אף דיוטי 130 פיפא 30 ומערכת אני לא יודע כמה [זה מה שאני יודע]

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 1divid1 1divid

                                        @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                        @1divid תיקית התוכנות שלך שוקלת בערך 236 גיגה תיקיית Users תופסת עוד 60+
                                        תיקיית games (משחקים) עוד 30+ ויש לך את כל מה שרצית

                                        יש לי קול אף דיוטי 130 פיפא 30 ומערכת אני לא יודע כמה [זה מה שאני יודע]

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shloimy
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                                        1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S shloimy

                                          @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                                          1divid1 מנותק
                                          1divid1 מנותק
                                          1divid
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @shloimy אמר באיפה אני יכול לראות כמה כול דבר שבמחשב תופס מקום:

                                          @1divid תסתכל בתמונה שהבאת

                                          לא הבנתי מה זה ה60 שכתוב שם[זה מערכת?]

                                          S 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר