דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | WSA למחשב עם מעבד ישן

בירור | WSA למחשב עם מעבד ישן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
63 פוסטים 8 כותבים 2.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הנני העניה הנני העני

    @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

    @הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?‏‏צילום מסך (20).png

    עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.

    א מנותק
    א מנותק
    אחיה1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #43

    @הנני-העני ואפשר להפעיל את זה?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אחיה1

      @הנני-העני איך אני בודק את זה?

      הנני העניה מנותק
      הנני העניה מנותק
      הנני העני
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #44

      @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

      @הנני-העני איך אני בודק את זה?

      הרגע הסברתי לך
      הפעלה - בביוס. חפש בגוגל.

      .

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הנני העניה הנני העני

        @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

        @הנני-העני איך אני בודק את זה?

        הרגע הסברתי לך
        הפעלה - בביוס. חפש בגוגל.

        א מנותק
        א מנותק
        אחיה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #45

        @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

        הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אחיה1

          @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

          הנני העניה מנותק
          הנני העניה מנותק
          הנני העני
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #46

          @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

          @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

          צדיק
          תקשיב
          פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
          לאחמ"כ נתקדם.

          .

          א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • הנני העניה הנני העני

            @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

            @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

            צדיק
            תקשיב
            פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
            לאחמ"כ נתקדם.

            א מנותק
            א מנותק
            אחיה1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #47

            @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

            הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הנני העניה הנני העני

              @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

              @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

              צדיק
              תקשיב
              פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
              לאחמ"כ נתקדם.

              א מנותק
              א מנותק
              אחיה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #48

              @הנני-העני נראה שזה לא זמין

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אחיה1

                @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                הנני העניה מנותק
                הנני העניה מנותק
                הנני העני
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #49

                @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                כתוב בשמאל למטה לא זמין
                דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                .

                א 4 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • הנני העניה הנני העני

                  @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                  @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                  כתוב בשמאל למטה לא זמין
                  דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                  חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אחיה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #50

                  @הנני-העני הפעלתי בביוס ועדיין אני מקבל את ההודעה הזו‏‏צילום מסך (20).png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הנני העניה הנני העני

                    @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                    @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                    כתוב בשמאל למטה לא זמין
                    דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                    חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אחיה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #51

                    @הנני-העני זה צילום של מנהל המשימות‏‏צילום מסך (22).png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הנני העניה הנני העני

                      @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                      @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                      כתוב בשמאל למטה לא זמין
                      דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                      חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אחיה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #52

                      @הנני-העני כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                      איך להפעיל וירטואליזציה בביוס

                      למה אין לי את האפשרות הזו במחשב?‏‏צילום מסך (25).png ‏‏צילום מסך (24).png

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הנני העניה הנני העני

                        @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                        @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                        כתוב בשמאל למטה לא זמין
                        דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                        חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אחיה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #53

                        @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                        מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                        הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אחיה1

                          @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                          מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                          הנני העניה מנותק
                          הנני העניה מנותק
                          הנני העני
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #54

                          @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                          @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                          מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                          מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
                          בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
                          אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
                          מחשב חדש או ישן?

                          .

                          א 4 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • הנני העניה הנני העני

                            @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                            @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                            מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                            מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
                            בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
                            אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
                            מחשב חדש או ישן?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אחיה1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #55

                            @הנני-העני המחשב משנת 2015

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הנני העניה הנני העני

                              @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                              @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                              מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                              מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
                              בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
                              אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
                              מחשב חדש או ישן?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אחיה1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #56

                              @הנני-העני ומה הכוונה שהפעלתי כל מה שצריך בביוס?
                              אני רק שיניתי את האופציה המוגדשת‏‏צילום מסך (27).png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הנני העניה הנני העני

                                @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                                מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                                מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
                                בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
                                אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
                                מחשב חדש או ישן?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אחיה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #57

                                @הנני-העני לפי כל ההוראות כאן פיספסתי משהו או שזה כמה אפשרויות לגירסאות שונות?‏‏צילום מסך (29).png ‏‏צילום מסך (30).png ‏‏צילום מסך (31).png ‏‏צילום מסך (32).png ‏‏צילום מסך (33).png ‏‏צילום מסך (34).png ‏‏צילום מסך (35).png

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הנני העניה הנני העני

                                  @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                  @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                                  מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                                  מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
                                  בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
                                  אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
                                  מחשב חדש או ישן?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אחיה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #58

                                  @הנני-העני הצלחתי בסוף להפעיל את זה אבל כל אפליקציה שאני מנסה לפתוח נישארת לי ככה ‏‏צילום מסך (39).png
                                  יש מה לעשות או שזה פשוט בגלל שהמחשב ישן?

                                  הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אחיה1

                                    @הנני-העני הצלחתי בסוף להפעיל את זה אבל כל אפליקציה שאני מנסה לפתוח נישארת לי ככה ‏‏צילום מסך (39).png
                                    יש מה לעשות או שזה פשוט בגלל שהמחשב ישן?

                                    הנני העניה מנותק
                                    הנני העניה מנותק
                                    הנני העני
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הנני העני
                                    #59

                                    @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                    @הנני-העני הצלחתי בסוף להפעיל את זה אבל כל אפליקציה שאני מנסה לפתוח נישארת לי ככה ‏‏צילום מסך (39).png
                                    יש מה לעשות או שזה פשוט בגלל שהמחשב ישן?

                                    זה קורה בכה"ג שיש לך מעט ראם.

                                    .

                                    א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הנני העניה הנני העני

                                      @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                      @הנני-העני הצלחתי בסוף להפעיל את זה אבל כל אפליקציה שאני מנסה לפתוח נישארת לי ככה ‏‏צילום מסך (39).png
                                      יש מה לעשות או שזה פשוט בגלל שהמחשב ישן?

                                      זה קורה בכה"ג שיש לך מעט ראם.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אחיה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #60

                                      @הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?‏‏צילום מסך (41).png

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הנני העניה הנני העני

                                        @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                        @הנני-העני הצלחתי בסוף להפעיל את זה אבל כל אפליקציה שאני מנסה לפתוח נישארת לי ככה ‏‏צילום מסך (39).png
                                        יש מה לעשות או שזה פשוט בגלל שהמחשב ישן?

                                        זה קורה בכה"ג שיש לך מעט ראם.

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אחיה1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #61

                                        @הנני-העני הסתדרתי עם זה רק שאני לא יודע איך מתקינים אפליקציות אם יש לי נטפרי
                                        ואם זה עם מגיקס איך מתקינים דרך האפליקציה הזו?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הנני העניה הנני העני

                                          @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                          @הנני-העני הצלחתי בסוף להפעיל את זה אבל כל אפליקציה שאני מנסה לפתוח נישארת לי ככה ‏‏צילום מסך (39).png
                                          יש מה לעשות או שזה פשוט בגלל שהמחשב ישן?

                                          זה קורה בכה"ג שיש לך מעט ראם.

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אחיה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #62

                                          @הנני-העני ואם אני רוצה להסיר את זה מהמחשב בגלל שזה תופס לי הרבה ראם
                                          יש אפשרות להסיר?
                                          ואם כן איך?

                                          הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר