דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | WSA למחשב עם מעבד ישן

בירור | WSA למחשב עם מעבד ישן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
63 פוסטים 8 כותבים 2.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אחיה1

    @ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?

    הנני העניה מנותק
    הנני העניה מנותק
    הנני העני
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #36

    @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

    @ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?

    הרוט כמובן
    אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.

    .

    א 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • הנני העניה הנני העני

      @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

      @ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?

      הרוט כמובן
      אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.

      א מנותק
      א מנותק
      אחיה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #37

      @הנני-העני מה זה מגיקס?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הנני העניה הנני העני

        @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

        @ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?

        הרוט כמובן
        אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.

        א מנותק
        א מנותק
        אחיה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #38

        @הנני-העני ואם כן למה העלו גם בלי רוט?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • I ITAMAR25

          @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

          @ITAMAR25 ומה אני כותב בחיפוש של הפורום למצוא את זה?

          ערכתי את ההודעה הקודמת ויש שם קישור

          א מנותק
          א מנותק
          אחיה1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #39
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הנני העניה הנני העני

            @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

            @ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?

            הרוט כמובן
            אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.

            א מנותק
            א מנותק
            אחיה1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #40

            @הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?‏‏צילום מסך (20).png

            הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אחיה1

              @הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?‏‏צילום מסך (20).png

              הנני העניה מנותק
              הנני העניה מנותק
              הנני העני
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #41

              @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

              @הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?‏‏צילום מסך (20).png

              עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.

              .

              א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • הנני העניה הנני העני

                @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                @הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?‏‏צילום מסך (20).png

                עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.

                א מנותק
                א מנותק
                אחיה1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #42

                @הנני-העני איך אני בודק את זה?

                הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הנני העניה הנני העני

                  @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                  @הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?‏‏צילום מסך (20).png

                  עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אחיה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #43

                  @הנני-העני ואפשר להפעיל את זה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אחיה1

                    @הנני-העני איך אני בודק את זה?

                    הנני העניה מנותק
                    הנני העניה מנותק
                    הנני העני
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #44

                    @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                    @הנני-העני איך אני בודק את זה?

                    הרגע הסברתי לך
                    הפעלה - בביוס. חפש בגוגל.

                    .

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הנני העניה הנני העני

                      @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                      @הנני-העני איך אני בודק את זה?

                      הרגע הסברתי לך
                      הפעלה - בביוס. חפש בגוגל.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אחיה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #45

                      @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

                      הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אחיה1

                        @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

                        הנני העניה מנותק
                        הנני העניה מנותק
                        הנני העני
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #46

                        @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                        @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

                        צדיק
                        תקשיב
                        פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
                        לאחמ"כ נתקדם.

                        .

                        א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • הנני העניה הנני העני

                          @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                          @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

                          צדיק
                          תקשיב
                          פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
                          לאחמ"כ נתקדם.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אחיה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #47

                          @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                          הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הנני העניה הנני העני

                            @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                            @הנני-העני מה לחפש בגוגל?

                            צדיק
                            תקשיב
                            פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
                            לאחמ"כ נתקדם.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אחיה1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #48

                            @הנני-העני נראה שזה לא זמין

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אחיה1

                              @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                              הנני העניה מנותק
                              הנני העניה מנותק
                              הנני העני
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #49

                              @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                              @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                              כתוב בשמאל למטה לא זמין
                              דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                              חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                              .

                              א 4 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • הנני העניה הנני העני

                                @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                                כתוב בשמאל למטה לא זמין
                                דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                                חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אחיה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #50

                                @הנני-העני הפעלתי בביוס ועדיין אני מקבל את ההודעה הזו‏‏צילום מסך (20).png

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הנני העניה הנני העני

                                  @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                  @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                                  כתוב בשמאל למטה לא זמין
                                  דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                                  חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אחיה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #51

                                  @הנני-העני זה צילום של מנהל המשימות‏‏צילום מסך (22).png

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הנני העניה הנני העני

                                    @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                    @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                                    כתוב בשמאל למטה לא זמין
                                    דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                                    חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אחיה1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #52

                                    @הנני-העני כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                    איך להפעיל וירטואליזציה בביוס

                                    למה אין לי את האפשרות הזו במחשב?‏‏צילום מסך (25).png ‏‏צילום מסך (24).png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הנני העניה הנני העני

                                      @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                      @הנני-העני ‏‏צילום מסך (21).png

                                      כתוב בשמאל למטה לא זמין
                                      דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
                                      חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אחיה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #53

                                      @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                                      מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                                      הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אחיה1

                                        @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                                        מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                                        הנני העניה מנותק
                                        הנני העניה מנותק
                                        הנני העני
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #54

                                        @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                        @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                                        מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                                        מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
                                        בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
                                        אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
                                        מחשב חדש או ישן?

                                        .

                                        א 4 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הנני העניה הנני העני

                                          @אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:

                                          @הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
                                          מה זה אומר?‏‏צילום מסך (26).png

                                          מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
                                          בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
                                          אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
                                          מחשב חדש או ישן?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אחיה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #55

                                          @הנני-העני המחשב משנת 2015

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר