בירור | WSA למחשב עם מעבד ישן
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?
הרוט כמובן
אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.@הנני-העני ואם כן למה העלו גם בלי רוט?
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@ITAMAR25 ומה אני כותב בחיפוש של הפורום למצוא את זה?
ערכתי את ההודעה הקודמת ויש שם קישור
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?
הרוט כמובן
אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

-
@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.
@הנני-העני איך אני בודק את זה?
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.
@הנני-העני ואפשר להפעיל את זה?
-
@הנני-העני איך אני בודק את זה?
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני איך אני בודק את זה?
הרגע הסברתי לך
הפעלה - בביוס. חפש בגוגל. -
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני איך אני בודק את זה?
הרגע הסברתי לך
הפעלה - בביוס. חפש בגוגל.@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
-
@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
צדיק
תקשיב
פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
לאחמ"כ נתקדם. -
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
צדיק
תקשיב
פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
לאחמ"כ נתקדם. -
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
צדיק
תקשיב
פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
לאחמ"כ נתקדם.@הנני-העני נראה שזה לא זמין
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
כתוב בשמאל למטה לא זמין
דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס'' -
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
כתוב בשמאל למטה לא זמין
דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''@הנני-העני הפעלתי בביוס ועדיין אני מקבל את ההודעה הזו

-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
כתוב בשמאל למטה לא זמין
דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''@הנני-העני זה צילום של מנהל המשימות

-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
כתוב בשמאל למטה לא זמין
דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''@הנני-העני כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
איך להפעיל וירטואליזציה בביוס
למה אין לי את האפשרות הזו במחשב?

-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
כתוב בשמאל למטה לא זמין
דהיינו שעליך להפעיל זאת בביוס
חפש בגוגל 'איך להפעיל וירטואליזציה בביוס''@הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
מה זה אומר?
-
@הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
מה זה אומר?
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
מה זה אומר?
מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
מחשב חדש או ישן? -
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
מה זה אומר?
מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
מחשב חדש או ישן?@הנני-העני המחשב משנת 2015
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
מה זה אומר?
מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
מחשב חדש או ישן?@הנני-העני ומה הכוונה שהפעלתי כל מה שצריך בביוס?
אני רק שיניתי את האופציה המוגדשתצילום מסך (27).png -
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני זה תמונה שכתוב לי שלא זמין לי בקושחה תמיכה בוירטואליזציה
מה זה אומר?
מוזר , לא פגשתי מחשב שלא תמך בדבר הזה.
בטוח שהפעלת בביוס כל מה שצריך?
אולי הכוונה ב'קושחה' שצריך לעשות עדכון לביוס. אך זה די מסוכן..
מחשב חדש או ישן?@הנני-העני לפי כל ההוראות כאן פיספסתי משהו או שזה כמה אפשרויות לגירסאות שונות?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
