בירור | WSA למחשב עם מעבד ישן
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
למרות שכתוב בחנות שהמעבד שלי לא תומך בזה?
עד כמה שידוע לי כן, כי זה לא מותקן דרך החנות
כמובן שזה יכביד על המחשב -
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@ITAMAR25 ומה אני כותב בחיפוש של הפורום למצוא את זה?
ערכתי את ההודעה הקודמת ויש שם קישור
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?
הרוט כמובן
אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.@הנני-העני מה זה מגיקס?
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?
הרוט כמובן
אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.@הנני-העני ואם כן למה העלו גם בלי רוט?
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@ITAMAR25 ומה אני כותב בחיפוש של הפורום למצוא את זה?
ערכתי את ההודעה הקודמת ויש שם קישור
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@ITAMAR25 מה ההבדל בין בקובץ עם רוט או בלי?
הרוט כמובן
אי יש לך מגיסק וממילא יכולת לתת גישה לאפלי' שצריכות לכך או לאו.@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

-
@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.
@הנני-העני איך אני בודק את זה?
-
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה אומרת ההודעה הזו?

עיין מנהל משימותת ביצועים לבדיקה האם וירטואליזציה מופעלת ולא - המכונה לא תפעל.
@הנני-העני ואפשר להפעיל את זה?
-
@הנני-העני איך אני בודק את זה?
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני איך אני בודק את זה?
הרגע הסברתי לך
הפעלה - בביוס. חפש בגוגל. -
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני איך אני בודק את זה?
הרגע הסברתי לך
הפעלה - בביוס. חפש בגוגל.@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
-
@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
צדיק
תקשיב
פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
לאחמ"כ נתקדם. -
@אחיה1 כתב בבירור | תוכנית של ווינדוס:
@הנני-העני מה לחפש בגוגל?
צדיק
תקשיב
פתח מנהל משימות - לשונית ביצועים - העלה לכאן תמונת מסך.
לאחמ"כ נתקדם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
