דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K

בקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
43 פוסטים 8 כותבים 797 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • C cuai

    פוסט זה נמחק!

    א מנותק
    א מנותק
    איש ימיני 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @cuai
    אם זה פרימייר אני יוכל להראות לך שהכל עובד פיקס אם זה תוכנה אחרת אין לי מושג

    C תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א איש ימיני 0

      @cuai
      אם זה פרימייר אני יוכל להראות לך שהכל עובד פיקס אם זה תוכנה אחרת אין לי מושג

      C מנותק
      C מנותק
      cuai
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @איש-ימיני-0
      יש לי פרימייר .
      לצערי קשה מאוד לעשות COLOR GRADE .
      ה 5K או 4K ברזולוציה גבוהה שואב את כל הכוח של המעבד.
      בזמן אמת .

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • C cuai

        @איש-ימיני-0
        יש לי פרימייר .
        לצערי קשה מאוד לעשות COLOR GRADE .
        ה 5K או 4K ברזולוציה גבוהה שואב את כל הכוח של המעבד.
        בזמן אמת .

        א מנותק
        א מנותק
        איש ימיני 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @cuai
        אם אתה רוצה עזרה בשליטה מרחוק בכייף

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • C cuai

          שלום וברכה , יש לי שאלה
          יש לי מחשב 6 ליבות i7 4930k הזיכרון שיש לי כרגע 16
          מרחיב ל 32 בקרוב .
          אני מעוניין לערוך וידאו ב 4K או ב 5 K
          אבל בתוכנת העריכה אני שם לב או בהפעלה שאני מפעיל וידאו כזה באיכות גבוהה
          זה לוקח לי 90 אחוז ויותר מה CPU הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
          RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?
          וזה יחסוך עיבוד של CPU .?

          מתכנת חובבמ מנותק
          מתכנת חובבמ מנותק
          מתכנת חובב
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @cuai כרטיס מסך טוב הוא ממש הכרחי
          מחשבים שעושים גרפיקה כבדה הם המחשבים אולי הכי תובעניים
          לעריכת וידיאו מומלץ מחשב בלפחות 6 אלף שקל אם לא יותר

          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

          א C 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

            @cuai כרטיס מסך טוב הוא ממש הכרחי
            מחשבים שעושים גרפיקה כבדה הם המחשבים אולי הכי תובעניים
            לעריכת וידיאו מומלץ מחשב בלפחות 6 אלף שקל אם לא יותר

            א מנותק
            א מנותק
            איש ימיני 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @מתכנת-חובב
            נכון מאד
            פרימייר גם ריחמו עלינו ויש את האופציה של פרוקסיס שאני לא מכיר עורך וידאו אחד שלא משתמש אם זה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

              @cuai כרטיס מסך טוב הוא ממש הכרחי
              מחשבים שעושים גרפיקה כבדה הם המחשבים אולי הכי תובעניים
              לעריכת וידיאו מומלץ מחשב בלפחות 6 אלף שקל אם לא יותר

              C מנותק
              C מנותק
              cuai
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
              #14

              @מתכנת-חובב
              הי שלום וברכה ,
              אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
              חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
              אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
              חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
              ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
              השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

              א מתכנת חובבמ 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • C cuai

                @מתכנת-חובב
                הי שלום וברכה ,
                אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
                חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
                אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
                חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
                ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
                השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                א מנותק
                א מנותק
                איש ימיני 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @cuai
                חבל על כל הדיבורים אם יש לך מחשב ישן אתה חייבאת הפרוקסיס

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • C cuai

                  @מתכנת-חובב
                  הי שלום וברכה ,
                  אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
                  חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
                  אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
                  חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
                  ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
                  השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                  מתכנת חובבמ מנותק
                  מתכנת חובבמ מנותק
                  מתכנת חובב
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                  חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו

                  אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך

                  צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                  C א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                    @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                    חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו

                    אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך

                    C מנותק
                    C מנותק
                    cuai
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @מתכנת-חובב

                    אוקי אבל המעבד שלי הוא סביר + .
                    זה מעבד בעל 6 ליבות . ב 2013 הוא היה נחשב לאחד המעבדים הטובים בשוק ..
                    בזמנו .

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                      @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                      חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו

                      אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איש ימיני 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש ימיני 0
                      #18

                      @מתכנת-חובב
                      אני על מחשב של 10000 ש"ח
                      ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן

                      C מתכנת חובבמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • C cuai

                        @מתכנת-חובב
                        הי שלום וברכה ,
                        אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
                        חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
                        אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
                        חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
                        ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
                        השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                        מתכנת חובבמ מנותק
                        מתכנת חובבמ מנותק
                        מתכנת חובב
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                        השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                        אל תדבר בג'יגות אלא בדגמים
                        לאחרונה בגלל הירידה במחיר הביטקוין אפשר להשיג כרטיסים במחירים ממש זולים - אפילו מדורות מתקדמים ב 1000 שקל ופחות
                        אממה, כנראה שתצטרך להזמין מאמזון כדי לקנות בזול ותצטרך לחכות למשלוח

                        צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א איש ימיני 0

                          @מתכנת-חובב
                          אני על מחשב של 10000 ש"ח
                          ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן

                          C מנותק
                          C מנותק
                          cuai
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @איש-ימיני-0

                          תודה על המענה ,
                          מה הכוונה ל פרוקסיס ?
                          חשבתי שאולי מדובר בפרוסס אני לא מבין ?

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איש ימיני 0

                            @מתכנת-חובב
                            אני על מחשב של 10000 ש"ח
                            ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן

                            מתכנת חובבמ מנותק
                            מתכנת חובבמ מנותק
                            מתכנת חובב
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתכנת חובב
                            #21

                            @איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                            אני על מחשב של 100000 ש"ח

                            מאה אלף ????
                            מה כבר יש בו ? זה שרת ?
                            או אולי עשר ?

                            צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                              @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                              השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                              אל תדבר בג'יגות אלא בדגמים
                              לאחרונה בגלל הירידה במחיר הביטקוין אפשר להשיג כרטיסים במחירים ממש זולים - אפילו מדורות מתקדמים ב 1000 שקל ופחות
                              אממה, כנראה שתצטרך להזמין מאמזון כדי לקנות בזול ותצטרך לחכות למשלוח

                              C מנותק
                              C מנותק
                              cuai
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                              #22

                              @מתכנת-חובב
                              אוקי תודה על המענה אז מה מומץ לעריכה . אפילו עם זה מדור קודם אבל מספיק חזק בישביל העבודה הנל וה CPU שלי לא יסחב לשחקים ?
                              לגבי ה GB אין לי מושג מעבר לכך בכרטיס מסך . לפי מה שהבנתי כמה שיותר RAM זה יותר טוב באופן עקרוני
                              אני יודע שישעוד פרמטרים אולי שלא פחות חשובים .

                              מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • C cuai

                                @מתכנת-חובב
                                אוקי תודה על המענה אז מה מומץ לעריכה . אפילו עם זה מדור קודם אבל מספיק חזק בישביל העבודה הנל וה CPU שלי לא יסחב לשחקים ?
                                לגבי ה GB אין לי מושג מעבר לכך בכרטיס מסך . לפי מה שהבנתי כמה שיותר RAM זה יותר טוב באופן עקרוני
                                אני יודע שישעוד פרמטרים אולי שלא פחות חשובים .

                                מתכנת חובבמ מנותק
                                מתכנת חובבמ מנותק
                                מתכנת חובב
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתכנת חובב
                                #23

                                @cuai אתה צריך בעיקר כרטיס מסך חזק
                                אחרי שתשיג אחד כזה, תבדוק אם המעבד יותר לך צוואר בקבוק
                                מסתמא שגם הראם יעשה לך צוואר כזה אם הוא DDR3
                                בכל אופן, @יהודה-12

                                צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                  @איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                                  אני על מחשב של 100000 ש"ח

                                  מאה אלף ????
                                  מה כבר יש בו ? זה שרת ?
                                  או אולי עשר ?

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איש ימיני 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @מתכנת-חובב
                                  סליחה 10000

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • C cuai

                                    @איש-ימיני-0

                                    תודה על המענה ,
                                    מה הכוונה ל פרוקסיס ?
                                    חשבתי שאולי מדובר בפרוסס אני לא מבין ?

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איש ימיני 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @cuai צילום מסך 2022-08-21 121818.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                      @cuai אתה צריך בעיקר כרטיס מסך חזק
                                      אחרי שתשיג אחד כזה, תבדוק אם המעבד יותר לך צוואר בקבוק
                                      מסתמא שגם הראם יעשה לך צוואר כזה אם הוא DDR3
                                      בכל אופן, @יהודה-12

                                      C מנותק
                                      C מנותק
                                      cuai
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @מתכנת-חובב
                                      תודה על המענה מה הכוונה לצאוור בקבוק . ?
                                      אשמח לדעת איזה כרטיס מסך מומלץ לעריכה ב 4K או 5 .
                                      בצורה יחסית סבירה וחלקה .

                                      מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איש ימיני 0

                                        @מתכנת-חובב
                                        אני על מחשב של 10000 ש"ח
                                        ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן

                                        C מנותק
                                        C מנותק
                                        cuai
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                                        פרוקסיס

                                        אשמח לדעת מה זה פרוקסיס אולי לא הבנתי נכון
                                        חשבתי שמדובר בפרוסס . ?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • C cuai

                                          @איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                                          פרוקסיס

                                          אשמח לדעת מה זה פרוקסיס אולי לא הבנתי נכון
                                          חשבתי שמדובר בפרוסס . ?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איש ימיני 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש ימיני 0
                                          #28

                                          @cuai הוא מייצר עוד קובץ אופליין שעל זה אתה עורך וזה לא 4K
                                          ויש את העריכה און ליין שלזה אתה חייב מחשב חזק[אם אתה רוצה אני יכול] בשביל תיקוני צבע וכדו'

                                          C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר