דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K

בקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
43 פוסטים 8 כותבים 797 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • C cuai

    שלום וברכה , יש לי שאלה
    יש לי מחשב 6 ליבות i7 4930k הזיכרון שיש לי כרגע 16
    מרחיב ל 32 בקרוב .
    אני מעוניין לערוך וידאו ב 4K או ב 5 K
    אבל בתוכנת העריכה אני שם לב או בהפעלה שאני מפעיל וידאו כזה באיכות גבוהה
    זה לוקח לי 90 אחוז ויותר מה CPU הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
    RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?
    וזה יחסוך עיבוד של CPU .?

    אבייא מנותק
    אבייא מנותק
    אביי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

    הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
    RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?

    ברור שתצטרך לשדרג.
    אבל עם דור המעבד שציינת (4) אני חושב שפשוט כדאי לך לשדרג מחשב...

    ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

    C תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • C cuai

      שלום וברכה , יש לי שאלה
      יש לי מחשב 6 ליבות i7 4930k הזיכרון שיש לי כרגע 16
      מרחיב ל 32 בקרוב .
      אני מעוניין לערוך וידאו ב 4K או ב 5 K
      אבל בתוכנת העריכה אני שם לב או בהפעלה שאני מפעיל וידאו כזה באיכות גבוהה
      זה לוקח לי 90 אחוז ויותר מה CPU הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
      RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?
      וזה יחסוך עיבוד של CPU .?

      אבייא מנותק
      אבייא מנותק
      אביי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

      הזיכרון שיש לי כרגע 16
      מרחיב ל 32 בקרוב .

      DDR3 או DDR4?

      ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אבייא אביי

        @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

        הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
        RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?

        ברור שתצטרך לשדרג.
        אבל עם דור המעבד שציינת (4) אני חושב שפשוט כדאי לך לשדרג מחשב...

        C מנותק
        C מנותק
        cuai
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
        #5

        @אביי

        הי שלום כן יש 5K בעריכת וידאו זה קצת מעל 4 K
        5.1 K , יש גם 5.4 K יש גם 6K וממשיך ..
        זה הרזולוצית תמונה .
        לגבי המחשב זה כרגע האופציה זה מחשב חזק אבל ישן הוא נקנה ב 2013 .
        עדיין הוא נחשב יחסית לחזק .. ואני עובד איתו בצורה מיטבית .
        לגבי השדרוג שהיה בעזרת ה' מספיק כסף נשדרג ..
        אני כרגע חושב על אפשרות של שדרוג הכרטיס מסך .
        הזיכרון הוא .
        DDR 3 .

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • C cuai

          שלום וברכה , יש לי שאלה
          יש לי מחשב 6 ליבות i7 4930k הזיכרון שיש לי כרגע 16
          מרחיב ל 32 בקרוב .
          אני מעוניין לערוך וידאו ב 4K או ב 5 K
          אבל בתוכנת העריכה אני שם לב או בהפעלה שאני מפעיל וידאו כזה באיכות גבוהה
          זה לוקח לי 90 אחוז ויותר מה CPU הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
          RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?
          וזה יחסוך עיבוד של CPU .?

          א מנותק
          א מנותק
          איש ימיני 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @cuai
          בדרך כלל עושים פרוקסיס

          C תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • C cuai

            @אביי

            הי שלום כן יש 5K בעריכת וידאו זה קצת מעל 4 K
            5.1 K , יש גם 5.4 K יש גם 6K וממשיך ..
            זה הרזולוצית תמונה .
            לגבי המחשב זה כרגע האופציה זה מחשב חזק אבל ישן הוא נקנה ב 2013 .
            עדיין הוא נחשב יחסית לחזק .. ואני עובד איתו בצורה מיטבית .
            לגבי השדרוג שהיה בעזרת ה' מספיק כסף נשדרג ..
            אני כרגע חושב על אפשרות של שדרוג הכרטיס מסך .
            הזיכרון הוא .
            DDR 3 .

            א מנותק
            א מנותק
            איש ימיני 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @cuai
            איזה תוכנה זה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איש ימיני 0

              @cuai
              בדרך כלל עושים פרוקסיס

              C מנותק
              C מנותק
              cuai
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
              #8
              פוסט זה נמחק!
              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • C cuai

                פוסט זה נמחק!

                א מנותק
                א מנותק
                איש ימיני 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @cuai
                אם זה פרימייר אני יוכל להראות לך שהכל עובד פיקס אם זה תוכנה אחרת אין לי מושג

                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איש ימיני 0

                  @cuai
                  אם זה פרימייר אני יוכל להראות לך שהכל עובד פיקס אם זה תוכנה אחרת אין לי מושג

                  C מנותק
                  C מנותק
                  cuai
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @איש-ימיני-0
                  יש לי פרימייר .
                  לצערי קשה מאוד לעשות COLOR GRADE .
                  ה 5K או 4K ברזולוציה גבוהה שואב את כל הכוח של המעבד.
                  בזמן אמת .

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • C cuai

                    @איש-ימיני-0
                    יש לי פרימייר .
                    לצערי קשה מאוד לעשות COLOR GRADE .
                    ה 5K או 4K ברזולוציה גבוהה שואב את כל הכוח של המעבד.
                    בזמן אמת .

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איש ימיני 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @cuai
                    אם אתה רוצה עזרה בשליטה מרחוק בכייף

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • C cuai

                      שלום וברכה , יש לי שאלה
                      יש לי מחשב 6 ליבות i7 4930k הזיכרון שיש לי כרגע 16
                      מרחיב ל 32 בקרוב .
                      אני מעוניין לערוך וידאו ב 4K או ב 5 K
                      אבל בתוכנת העריכה אני שם לב או בהפעלה שאני מפעיל וידאו כזה באיכות גבוהה
                      זה לוקח לי 90 אחוז ויותר מה CPU הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
                      RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?
                      וזה יחסוך עיבוד של CPU .?

                      מתכנת חובבמ מנותק
                      מתכנת חובבמ מנותק
                      מתכנת חובב
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @cuai כרטיס מסך טוב הוא ממש הכרחי
                      מחשבים שעושים גרפיקה כבדה הם המחשבים אולי הכי תובעניים
                      לעריכת וידיאו מומלץ מחשב בלפחות 6 אלף שקל אם לא יותר

                      צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                      א C 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                        @cuai כרטיס מסך טוב הוא ממש הכרחי
                        מחשבים שעושים גרפיקה כבדה הם המחשבים אולי הכי תובעניים
                        לעריכת וידיאו מומלץ מחשב בלפחות 6 אלף שקל אם לא יותר

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איש ימיני 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @מתכנת-חובב
                        נכון מאד
                        פרימייר גם ריחמו עלינו ויש את האופציה של פרוקסיס שאני לא מכיר עורך וידאו אחד שלא משתמש אם זה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                          @cuai כרטיס מסך טוב הוא ממש הכרחי
                          מחשבים שעושים גרפיקה כבדה הם המחשבים אולי הכי תובעניים
                          לעריכת וידיאו מומלץ מחשב בלפחות 6 אלף שקל אם לא יותר

                          C מנותק
                          C מנותק
                          cuai
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                          #14

                          @מתכנת-חובב
                          הי שלום וברכה ,
                          אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
                          חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
                          אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
                          חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
                          ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
                          השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                          א מתכנת חובבמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • C cuai

                            @מתכנת-חובב
                            הי שלום וברכה ,
                            אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
                            חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
                            אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
                            חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
                            ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
                            השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                            א מנותק
                            א מנותק
                            איש ימיני 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @cuai
                            חבל על כל הדיבורים אם יש לך מחשב ישן אתה חייבאת הפרוקסיס

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • C cuai

                              @מתכנת-חובב
                              הי שלום וברכה ,
                              אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
                              חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
                              אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
                              חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
                              ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
                              השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                              מתכנת חובבמ מנותק
                              מתכנת חובבמ מנותק
                              מתכנת חובב
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                              חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו

                              אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך

                              צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                              C א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                                חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו

                                אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך

                                C מנותק
                                C מנותק
                                cuai
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @מתכנת-חובב

                                אוקי אבל המעבד שלי הוא סביר + .
                                זה מעבד בעל 6 ליבות . ב 2013 הוא היה נחשב לאחד המעבדים הטובים בשוק ..
                                בזמנו .

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                  @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                                  חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו

                                  אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איש ימיני 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש ימיני 0
                                  #18

                                  @מתכנת-חובב
                                  אני על מחשב של 10000 ש"ח
                                  ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן

                                  C מתכנת חובבמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • C cuai

                                    @מתכנת-חובב
                                    הי שלום וברכה ,
                                    אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
                                    חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
                                    אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
                                    חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
                                    ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
                                    השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                                    מתכנת חובבמ מנותק
                                    מתכנת חובבמ מנותק
                                    מתכנת חובב
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                                    השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                                    אל תדבר בג'יגות אלא בדגמים
                                    לאחרונה בגלל הירידה במחיר הביטקוין אפשר להשיג כרטיסים במחירים ממש זולים - אפילו מדורות מתקדמים ב 1000 שקל ופחות
                                    אממה, כנראה שתצטרך להזמין מאמזון כדי לקנות בזול ותצטרך לחכות למשלוח

                                    צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                    C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איש ימיני 0

                                      @מתכנת-חובב
                                      אני על מחשב של 10000 ש"ח
                                      ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן

                                      C מנותק
                                      C מנותק
                                      cuai
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @איש-ימיני-0

                                      תודה על המענה ,
                                      מה הכוונה ל פרוקסיס ?
                                      חשבתי שאולי מדובר בפרוסס אני לא מבין ?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איש ימיני 0

                                        @מתכנת-חובב
                                        אני על מחשב של 10000 ש"ח
                                        ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן

                                        מתכנת חובבמ מנותק
                                        מתכנת חובבמ מנותק
                                        מתכנת חובב
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתכנת חובב
                                        #21

                                        @איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                                        אני על מחשב של 100000 ש"ח

                                        מאה אלף ????
                                        מה כבר יש בו ? זה שרת ?
                                        או אולי עשר ?

                                        צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                                          @cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:

                                          השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .

                                          אל תדבר בג'יגות אלא בדגמים
                                          לאחרונה בגלל הירידה במחיר הביטקוין אפשר להשיג כרטיסים במחירים ממש זולים - אפילו מדורות מתקדמים ב 1000 שקל ופחות
                                          אממה, כנראה שתצטרך להזמין מאמזון כדי לקנות בזול ותצטרך לחכות למשלוח

                                          C מנותק
                                          C מנותק
                                          cuai
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי cuai
                                          #22

                                          @מתכנת-חובב
                                          אוקי תודה על המענה אז מה מומץ לעריכה . אפילו עם זה מדור קודם אבל מספיק חזק בישביל העבודה הנל וה CPU שלי לא יסחב לשחקים ?
                                          לגבי ה GB אין לי מושג מעבר לכך בכרטיס מסך . לפי מה שהבנתי כמה שיותר RAM זה יותר טוב באופן עקרוני
                                          אני יודע שישעוד פרמטרים אולי שלא פחות חשובים .

                                          מתכנת חובבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר