בקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K
-
@cuai
אם זה פרימייר אני יוכל להראות לך שהכל עובד פיקס אם זה תוכנה אחרת אין לי מושג@איש-ימיני-0
יש לי פרימייר .
לצערי קשה מאוד לעשות COLOR GRADE .
ה 5K או 4K ברזולוציה גבוהה שואב את כל הכוח של המעבד.
בזמן אמת . -
@איש-ימיני-0
יש לי פרימייר .
לצערי קשה מאוד לעשות COLOR GRADE .
ה 5K או 4K ברזולוציה גבוהה שואב את כל הכוח של המעבד.
בזמן אמת .@cuai
אם אתה רוצה עזרה בשליטה מרחוק בכייף -
שלום וברכה , יש לי שאלה
יש לי מחשב 6 ליבות i7 4930k הזיכרון שיש לי כרגע 16
מרחיב ל 32 בקרוב .
אני מעוניין לערוך וידאו ב 4K או ב 5 K
אבל בתוכנת העריכה אני שם לב או בהפעלה שאני מפעיל וידאו כזה באיכות גבוהה
זה לוקח לי 90 אחוז ויותר מה CPU הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?
וזה יחסוך עיבוד של CPU .? -
@cuai כרטיס מסך טוב הוא ממש הכרחי
מחשבים שעושים גרפיקה כבדה הם המחשבים אולי הכי תובעניים
לעריכת וידיאו מומלץ מחשב בלפחות 6 אלף שקל אם לא יותר@מתכנת-חובב
נכון מאד
פרימייר גם ריחמו עלינו ויש את האופציה של פרוקסיס שאני לא מכיר עורך וידאו אחד שלא משתמש אם זה -
@cuai כרטיס מסך טוב הוא ממש הכרחי
מחשבים שעושים גרפיקה כבדה הם המחשבים אולי הכי תובעניים
לעריכת וידיאו מומלץ מחשב בלפחות 6 אלף שקל אם לא יותר@מתכנת-חובב
הי שלום וברכה ,
אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה . -
@מתכנת-חובב
הי שלום וברכה ,
אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .@cuai
חבל על כל הדיבורים אם יש לך מחשב ישן אתה חייבאת הפרוקסיס -
@מתכנת-חובב
הי שלום וברכה ,
אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .@cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך
-
@cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך
אוקי אבל המעבד שלי הוא סביר + .
זה מעבד בעל 6 ליבות . ב 2013 הוא היה נחשב לאחד המעבדים הטובים בשוק ..
בזמנו . -
@cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
אפילו לנגן כזה דבר מצריך מעבד סביר לא כל שכן לערוך
@מתכנת-חובב
אני על מחשב של 10000 ש"ח
ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן -
@מתכנת-חובב
הי שלום וברכה ,
אני לא עושה גראפיקה כבדה . אני לא עובד עם אפטר וכו .
חשוב לי שבסה"כ 5K יעבוד חלק ו 4K בוידאו
אני לא עושה בדברים ויזואלים וכו ..
חשוב לי שבזמן אמת וידאו של 4K ו 5 K יעבוד בצורה חלקה
ולא ישאוב לי 90 אחוז מה CPU
השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .@cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .
אל תדבר בג'יגות אלא בדגמים
לאחרונה בגלל הירידה במחיר הביטקוין אפשר להשיג כרטיסים במחירים ממש זולים - אפילו מדורות מתקדמים ב 1000 שקל ופחות
אממה, כנראה שתצטרך להזמין מאמזון כדי לקנות בזול ותצטרך לחכות למשלוח -
@מתכנת-חובב
אני על מחשב של 10000 ש"ח
ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמןתודה על המענה ,
מה הכוונה ל פרוקסיס ?
חשבתי שאולי מדובר בפרוסס אני לא מבין ? -
@מתכנת-חובב
אני על מחשב של 10000 ש"ח
ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן@איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
אני על מחשב של 100000 ש"ח
מאה אלף ????
מה כבר יש בו ? זה שרת ?
או אולי עשר ? -
@cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
השאלה עם כרטיס מסך טוב של 8 גיג'ה כמו שהזכרתי יכול לעשות את העבודה בצורה סבירה .
אל תדבר בג'יגות אלא בדגמים
לאחרונה בגלל הירידה במחיר הביטקוין אפשר להשיג כרטיסים במחירים ממש זולים - אפילו מדורות מתקדמים ב 1000 שקל ופחות
אממה, כנראה שתצטרך להזמין מאמזון כדי לקנות בזול ותצטרך לחכות למשלוח@מתכנת-חובב
אוקי תודה על המענה אז מה מומץ לעריכה . אפילו עם זה מדור קודם אבל מספיק חזק בישביל העבודה הנל וה CPU שלי לא יסחב לשחקים ?
לגבי ה GB אין לי מושג מעבר לכך בכרטיס מסך . לפי מה שהבנתי כמה שיותר RAM זה יותר טוב באופן עקרוני
אני יודע שישעוד פרמטרים אולי שלא פחות חשובים . -
@מתכנת-חובב
אוקי תודה על המענה אז מה מומץ לעריכה . אפילו עם זה מדור קודם אבל מספיק חזק בישביל העבודה הנל וה CPU שלי לא יסחב לשחקים ?
לגבי ה GB אין לי מושג מעבר לכך בכרטיס מסך . לפי מה שהבנתי כמה שיותר RAM זה יותר טוב באופן עקרוני
אני יודע שישעוד פרמטרים אולי שלא פחות חשובים . -
@איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
אני על מחשב של 100000 ש"ח
מאה אלף ????
מה כבר יש בו ? זה שרת ?
או אולי עשר ?@מתכנת-חובב
סליחה 10000 -
תודה על המענה ,
מה הכוונה ל פרוקסיס ?
חשבתי שאולי מדובר בפרוסס אני לא מבין ? -
@מתכנת-חובב
תודה על המענה מה הכוונה לצאוור בקבוק . ?
אשמח לדעת איזה כרטיס מסך מומלץ לעריכה ב 4K או 5 .
בצורה יחסית סבירה וחלקה . -
@מתכנת-חובב
אני על מחשב של 10000 ש"ח
ואני משתמש אם פרוקסיס כי ככה אני לא צריך רינדור כל הזמן@איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
פרוקסיס
אשמח לדעת מה זה פרוקסיס אולי לא הבנתי נכון
חשבתי שמדובר בפרוסס . ? -
@איש-ימיני-0 כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
פרוקסיס
אשמח לדעת מה זה פרוקסיס אולי לא הבנתי נכון
חשבתי שמדובר בפרוסס . ?@cuai הוא מייצר עוד קובץ אופליין שעל זה אתה עורך וזה לא 4K
ויש את העריכה און ליין שלזה אתה חייב מחשב חזק[אם אתה רוצה אני יכול] בשביל תיקוני צבע וכדו' -
שלום וברכה , יש לי שאלה
יש לי מחשב 6 ליבות i7 4930k הזיכרון שיש לי כרגע 16
מרחיב ל 32 בקרוב .
אני מעוניין לערוך וידאו ב 4K או ב 5 K
אבל בתוכנת העריכה אני שם לב או בהפעלה שאני מפעיל וידאו כזה באיכות גבוהה
זה לוקח לי 90 אחוז ויותר מה CPU הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?
וזה יחסוך עיבוד של CPU .?@cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
שלום וברכה , יש לי שאלה
יש לי מחשב 6 ליבות i7 4930k הזיכרון שיש לי כרגע 16
מרחיב ל 32 בקרוב .
אני מעוניין לערוך וידאו ב 4K או ב 5 K
אבל בתוכנת העריכה אני שם לב או בהפעלה שאני מפעיל וידאו כזה באיכות גבוהה
זה לוקח לי 90 אחוז ויותר מה CPU הכרטיס מסך שלי מאוד חלש ופשוט של 1 GB בערך רציתי לשאול האם עם אחליף לכרטיס מסך איכותי של 8 גיג'ה כמו
RTX 3070 למשל היה שיפור ניכר ?
וזה יחסוך עיבוד של CPU .?שדרג מעבד
תעשה טובה לעצמך
לפני 9 שנים זה היה מחשב חזק, היום.... נאדה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
