Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
@מיישה תודה רבה עשיתי הזמנה חדשה. כרגע הוא לא נותן לי לבחור אותה כי המשלוח שלה עוד לא יצא
@TelegApps לא משנה, זה אמור להיות שם, אם זה לא שם בכל אופן, תבטל את ההזמנה, ואז זה וודאי יהיה שם.
@מיישה
@TelegApps תלחץ "לשלוח"
@מיישה מה הלאה?זה להתכתב עם רובוט
@TelegApps לא, בצד שמאל למטה תראה צאט עם נציג עכשיו.
@מיישה אוקיי לחצתי עכשיו על מה ללחוץ?
@TelegApps אני לא רואה את זה בנטפרי. מה אתה רואה?
@מיישה תנסה לצאת ולחזור זה יפתח לך
@מיישה לא, אתה לא רואה בצד שמאל "צאט עם נציג"?
@מיישה זה עשיתי התמונה ששלחתי עכשיו זה משלב אחרי
@TelegApps צלם לי את כל המסך בבקשה.
@TelegApps לא עדיין לא נפתח לך האפשרות, תנסה לכתוב באנגלית שוב ושוב, עד שהרובוט יבין שהוא רובוט ויתן לך את האופציה.
@TelegApps
@מיישה על זה גם אני לחצתי. תלחץ ותראה מה ניהיה לך
@TelegApps אתה לא רואה כמו תמונה מצויירת של אישה, וכתוב שם "שלום", או משהו כזה?
@מיישה ממש לא
@TelegApps זה הזוי, שנייה אני בודק...
@TelegApps שים לב, תראה מה כתוב שם: There are no customer service representatives online at the moment. תרגום: אין נציגי שירות לקוחות מקוונים כרגע. תנסה לחכות, או לנסות מחר, כנראה יש שם סיבה כלשהי שאין נציגי שירות עכשיו.