דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. בירור | מפתח ווינדוס 11 PRO

בירור | מפתח ווינדוס 11 PRO

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ווינדוס 11
77 פוסטים 10 כותבים 1.6k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מי כעמך ישראל 0

    @dfhzrhree הבאתי צילום

    dfhzrhreeD מנותק
    dfhzrhreeD מנותק
    dfhzrhree
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
    #27

    @מי-כעמך-ישראל-0
    זה אמור לעבוד
    👆
    תלחץ בתפריט הראשי 6
    ואז 4 לפונקציית החלפת המהדורה
    שם בתפריט תראה את כל אופציות ההחלפה
    לחץ 1 להמשיך לתהליך ההחלפה.
    צריך לבחור שם עם N או Y את המהדורה שאתה רוצה, לחץ N עד שתראה שיציע לך את המהדורה שאתה רוצה ואז בחר להחליף אליה בלחיצה על Y..


    אתה שומע? תגיד תודה!
    רוץ לספר פה!
    רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

    מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • dfhzrhreeD dfhzrhree

      @מי-כעמך-ישראל-0
      זה אמור לעבוד
      👆
      תלחץ בתפריט הראשי 6
      ואז 4 לפונקציית החלפת המהדורה
      שם בתפריט תראה את כל אופציות ההחלפה
      לחץ 1 להמשיך לתהליך ההחלפה.
      צריך לבחור שם עם N או Y את המהדורה שאתה רוצה, לחץ N עד שתראה שיציע לך את המהדורה שאתה רוצה ואז בחר להחליף אליה בלחיצה על Y..

      מ מנותק
      מ מנותק
      מי כעמך ישראל 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #28

      @dfhzrhree איך אני יודע מה הנכון???

      dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מי כעמך ישראל 0

        @dfhzrhree איך אני יודע מה הנכון???

        dfhzrhreeD מנותק
        dfhzrhreeD מנותק
        dfhzrhree
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @מי-כעמך-ישראל-0 מה האופציות?


        אתה שומע? תגיד תודה!
        רוץ לספר פה!
        רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • dfhzrhreeD dfhzrhree

          @מי-כעמך-ישראל-0
          זה אמור לעבוד
          👆
          תלחץ בתפריט הראשי 6
          ואז 4 לפונקציית החלפת המהדורה
          שם בתפריט תראה את כל אופציות ההחלפה
          לחץ 1 להמשיך לתהליך ההחלפה.
          צריך לבחור שם עם N או Y את המהדורה שאתה רוצה, לחץ N עד שתראה שיציע לך את המהדורה שאתה רוצה ואז בחר להחליף אליה בלחיצה על Y..

          מ מנותק
          מ מנותק
          מי כעמך ישראל 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #30

          @dfhzrhree מה המהדורה של ווינדוס 11 PRO..

          dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מי כעמך ישראל 0

            @dfhzrhree מה המהדורה של ווינדוס 11 PRO..

            dfhzrhreeD מנותק
            dfhzrhreeD מנותק
            dfhzrhree
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @מי-כעמך-ישראל-0 צילום מסך.....


            אתה שומע? תגיד תודה!
            רוץ לספר פה!
            רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

            מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • dfhzrhreeD dfhzrhree

              @מי-כעמך-ישראל-0 צילום מסך.....

              מ מנותק
              מ מנותק
              מי כעמך ישראל 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (79).png

              dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מי כעמך ישראל 0

                @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (79).png

                dfhzrhreeD מנותק
                dfhzrhreeD מנותק
                dfhzrhree
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @מי-כעמך-ישראל-0 תלחץ בשני על Y


                אתה שומע? תגיד תודה!
                רוץ לספר פה!
                רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • dfhzrhreeD dfhzrhree

                  @מי-כעמך-ישראל-0 צילום מסך.....

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מי כעמך ישראל 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                  #34

                  @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (80).png

                  זה מה שהוא כותב

                  dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מי כעמך ישראל 0

                    @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (80).png

                    זה מה שהוא כותב

                    dfhzrhreeD מנותק
                    dfhzrhreeD מנותק
                    dfhzrhree
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב


                    אתה שומע? תגיד תודה!
                    רוץ לספר פה!
                    רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                    מ מתכנת חובבמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • dfhzrhreeD dfhzrhree

                      @מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מי כעמך ישראל 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                      #36

                      @dfhzrhree יכול להיות שזה מחסימה של אתרוג??? יש דרך אחרת??? הוא לא נותן, האינטרנט עובד מצוין...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • dfhzrhreeD dfhzrhree

                        @מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מי כעמך ישראל 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                        #37

                        @dfhzrhree נראה לך שזה יעבוד הכי טוב???

                        https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

                        עדיף 10 יורו מאשר כמה מאות שקלים.... לא???

                        למה מה קרהל cannonC 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מי כעמך ישראל 0

                          @dfhzrhree נראה לך שזה יעבוד הכי טוב???

                          https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

                          עדיף 10 יורו מאשר כמה מאות שקלים.... לא???

                          למה מה קרהל מנותק
                          למה מה קרהל מנותק
                          למה מה קרה
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #38
                          פוסט זה נמחק!
                          מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מי כעמך ישראל 0

                            @dfhzrhree נראה לך שזה יעבוד הכי טוב???

                            https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

                            עדיף 10 יורו מאשר כמה מאות שקלים.... לא???

                            cannonC מנותק
                            cannonC מנותק
                            cannon
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי cannon
                            #39

                            @מי-כעמך-ישראל-0 עדיף להתקין ווינדוס 11 PRO מלכתחילה ואז להפעיל את הסקריפט שהביא יוסי מחשבים, מאשר לשלם 10 יורו על מפתח שיש סיכוי שלא יעבוד.

                            .Focus on impact, not the cannon's smoke

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • למה מה קרהל למה מה קרה

                              פוסט זה נמחק!

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מי כעמך ישראל 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #40

                              @למה-מה-קרה יש איזה משהו מיוחד שצריך לעשות??

                              למה מה קרהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מי כעמך ישראל 0

                                @למה-מה-קרה יש איזה משהו מיוחד שצריך לעשות??

                                למה מה קרהל מנותק
                                למה מה קרהל מנותק
                                למה מה קרה
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #41

                                @מי-כעמך-ישראל-0
                                הפעלתה?

                                מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • cannonC cannon

                                  @מי-כעמך-ישראל-0 עדיף להתקין ווינדוס 11 PRO מלכתחילה ואז להפעיל את הסקריפט שהביא יוסי מחשבים, מאשר לשלם 10 יורו על מפתח שיש סיכוי שלא יעבוד.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מי כעמך ישראל 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  @cannon איך עושים זאת???

                                  cannonC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • למה מה קרהל למה מה קרה

                                    @מי-כעמך-ישראל-0
                                    הפעלתה?

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מי כעמך ישראל 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43

                                    @למה-מה-קרה כן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מי כעמך ישראל 0

                                      @cannon איך עושים זאת???

                                      cannonC מנותק
                                      cannonC מנותק
                                      cannon
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cannon
                                      #44

                                      @מי-כעמך-ישראל-0 יש בפורום מגוון מדריכים! תגגל. ומכאן תוכל להוריד ווינדוס 11

                                      .Focus on impact, not the cannon's smoke

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • למה מה קרהל למה מה קרה

                                        @מי-כעמך-ישראל-0
                                        הפעלתה?

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מי כעמך ישראל 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #45

                                        @למה-מה-קרה זהו?? אמור לעבוד?? איך אני רואה אם באמת התקין??

                                        למה מה קרהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מי כעמך ישראל 0

                                          @למה-מה-קרה זהו?? אמור לעבוד?? איך אני רואה אם באמת התקין??

                                          למה מה קרהל מנותק
                                          למה מה קרהל מנותק
                                          למה מה קרה
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר