דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. בירור | מפתח ווינדוס 11 PRO

בירור | מפתח ווינדוס 11 PRO

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ווינדוס 11
77 פוסטים 10 כותבים 1.6k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מי כעמך ישראל 0

    @dfhzrhree זה למשל טוב?? https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

    מ מנותק
    מ מנותק
    מי כעמך ישראל 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
    #18

    @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

    https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

    @cannon עדיף את זה???

    cannonC dfhzrhreeD 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ מי כעמך ישראל 0

      @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

      https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

      @cannon עדיף את זה???

      cannonC מנותק
      cannonC מנותק
      cannon
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי cannon
      #19

      @מי-כעמך-ישראל-0 לא יודע! אני פרצתי את הווינדוס שלי באמצעות הסקריפט שיוסי מחשבים הביא כאן הוא עובד גם על ווינדוס 11.
      והוא מאוד פשוט מפעילים אותו ולוחצים 2 ומחכים. (יש לציין שלי מתחילה היה PRO)

      .Focus on impact, not the cannon's smoke

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מי כעמך ישראל 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
        #20

        אני צריך מפתח מוצר לווינדוס 11 PRO, האם יש דרך פשוטה לעשות זאת??

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מי כעמך ישראל 0

          @מי-כעמך-ישראל-0 אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:

          https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

          @cannon עדיף את זה???

          dfhzrhreeD מנותק
          dfhzrhreeD מנותק
          dfhzrhree
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @מי-כעמך-ישראל-0 אולי תמקד את הנושא,
          מותקן אצלך 11 הום ואתה רוצה לשדרג ל11 פרו.
          אכן?


          אתה שומע? תגיד תודה!
          רוץ לספר פה!
          רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

          מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • dfhzrhreeD dfhzrhree

            @מי-כעמך-ישראל-0 אולי תמקד את הנושא,
            מותקן אצלך 11 הום ואתה רוצה לשדרג ל11 פרו.
            אכן?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מי כעמך ישראל 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @dfhzrhree כן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • dfhzrhreeD dfhzrhree

              @מי-כעמך-ישראל-0 אולי תמקד את הנושא,
              מותקן אצלך 11 הום ואתה רוצה לשדרג ל11 פרו.
              אכן?

              מ מנותק
              מ מנותק
              מי כעמך ישראל 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (78).png

              dfhzrhreeD מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מ מי כעמך ישראל 0

                @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (78).png

                dfhzrhreeD מנותק
                dfhzrhreeD מנותק
                dfhzrhree
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @מי-כעמך-ישראל-0 אני חושב שמה שהבאתי עושה גם את זה, אם תעלה צילום מסך אוכל לוודא...


                אתה שומע? תגיד תודה!
                רוץ לספר פה!
                רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • dfhzrhreeD dfhzrhree

                  @מי-כעמך-ישראל-0 אני חושב שמה שהבאתי עושה גם את זה, אם תעלה צילום מסך אוכל לוודא...

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מי כעמך ישראל 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  @dfhzrhree הבאתי צילום

                  dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מי כעמך ישראל 0

                    @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (78).png

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מי כעמך ישראל 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #26
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מי כעמך ישראל 0

                      @dfhzrhree הבאתי צילום

                      dfhzrhreeD מנותק
                      dfhzrhreeD מנותק
                      dfhzrhree
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
                      #27

                      @מי-כעמך-ישראל-0
                      זה אמור לעבוד
                      👆
                      תלחץ בתפריט הראשי 6
                      ואז 4 לפונקציית החלפת המהדורה
                      שם בתפריט תראה את כל אופציות ההחלפה
                      לחץ 1 להמשיך לתהליך ההחלפה.
                      צריך לבחור שם עם N או Y את המהדורה שאתה רוצה, לחץ N עד שתראה שיציע לך את המהדורה שאתה רוצה ואז בחר להחליף אליה בלחיצה על Y..


                      אתה שומע? תגיד תודה!
                      רוץ לספר פה!
                      רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                      מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • dfhzrhreeD dfhzrhree

                        @מי-כעמך-ישראל-0
                        זה אמור לעבוד
                        👆
                        תלחץ בתפריט הראשי 6
                        ואז 4 לפונקציית החלפת המהדורה
                        שם בתפריט תראה את כל אופציות ההחלפה
                        לחץ 1 להמשיך לתהליך ההחלפה.
                        צריך לבחור שם עם N או Y את המהדורה שאתה רוצה, לחץ N עד שתראה שיציע לך את המהדורה שאתה רוצה ואז בחר להחליף אליה בלחיצה על Y..

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מי כעמך ישראל 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        @dfhzrhree איך אני יודע מה הנכון???

                        dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מי כעמך ישראל 0

                          @dfhzrhree איך אני יודע מה הנכון???

                          dfhzrhreeD מנותק
                          dfhzrhreeD מנותק
                          dfhzrhree
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          @מי-כעמך-ישראל-0 מה האופציות?


                          אתה שומע? תגיד תודה!
                          רוץ לספר פה!
                          רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • dfhzrhreeD dfhzrhree

                            @מי-כעמך-ישראל-0
                            זה אמור לעבוד
                            👆
                            תלחץ בתפריט הראשי 6
                            ואז 4 לפונקציית החלפת המהדורה
                            שם בתפריט תראה את כל אופציות ההחלפה
                            לחץ 1 להמשיך לתהליך ההחלפה.
                            צריך לבחור שם עם N או Y את המהדורה שאתה רוצה, לחץ N עד שתראה שיציע לך את המהדורה שאתה רוצה ואז בחר להחליף אליה בלחיצה על Y..

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מי כעמך ישראל 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #30

                            @dfhzrhree מה המהדורה של ווינדוס 11 PRO..

                            dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מי כעמך ישראל 0

                              @dfhzrhree מה המהדורה של ווינדוס 11 PRO..

                              dfhzrhreeD מנותק
                              dfhzrhreeD מנותק
                              dfhzrhree
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @מי-כעמך-ישראל-0 צילום מסך.....


                              אתה שומע? תגיד תודה!
                              רוץ לספר פה!
                              רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                              מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                @מי-כעמך-ישראל-0 צילום מסך.....

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מי כעמך ישראל 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (79).png

                                dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מי כעמך ישראל 0

                                  @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (79).png

                                  dfhzrhreeD מנותק
                                  dfhzrhreeD מנותק
                                  dfhzrhree
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #33

                                  @מי-כעמך-ישראל-0 תלחץ בשני על Y


                                  אתה שומע? תגיד תודה!
                                  רוץ לספר פה!
                                  רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                    @מי-כעמך-ישראל-0 צילום מסך.....

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מי כעמך ישראל 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                                    #34

                                    @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (80).png

                                    זה מה שהוא כותב

                                    dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מי כעמך ישראל 0

                                      @dfhzrhree ‏‏צילום מסך (80).png

                                      זה מה שהוא כותב

                                      dfhzrhreeD מנותק
                                      dfhzrhreeD מנותק
                                      dfhzrhree
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #35

                                      @מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב


                                      אתה שומע? תגיד תודה!
                                      רוץ לספר פה!
                                      רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                                      מ מתכנת חובבמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                        @מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מי כעמך ישראל 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                                        #36

                                        @dfhzrhree יכול להיות שזה מחסימה של אתרוג??? יש דרך אחרת??? הוא לא נותן, האינטרנט עובד מצוין...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                          @מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מי כעמך ישראל 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מי כעמך ישראל 0
                                          #37

                                          @dfhzrhree נראה לך שזה יעבוד הכי טוב???

                                          https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/

                                          עדיף 10 יורו מאשר כמה מאות שקלים.... לא???

                                          למה מה קרהל cannonC 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר