בירור | מפתח ווינדוס 11 PRO
-
@dfhzrhree מה המהדורה של ווינדוס 11 PRO..
-
@מי-כעמך-ישראל-0 צילום מסך.....
-
@מי-כעמך-ישראל-0 צילום מסך.....
זה מה שהוא כותב
-
זה מה שהוא כותב
-
@מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב
@dfhzrhree יכול להיות שזה מחסימה של אתרוג??? יש דרך אחרת??? הוא לא נותן, האינטרנט עובד מצוין...
-
@מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב
@dfhzrhree נראה לך שזה יעבוד הכי טוב???
https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/
עדיף 10 יורו מאשר כמה מאות שקלים.... לא???
-
@dfhzrhree נראה לך שזה יעבוד הכי טוב???
https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/
עדיף 10 יורו מאשר כמה מאות שקלים.... לא???
פוסט זה נמחק! -
@dfhzrhree נראה לך שזה יעבוד הכי טוב???
https://kepbuy.com/product/windows-11-professional/
עדיף 10 יורו מאשר כמה מאות שקלים.... לא???
-
פוסט זה נמחק!
@למה-מה-קרה יש איזה משהו מיוחד שצריך לעשות??
-
@למה-מה-קרה יש איזה משהו מיוחד שצריך לעשות??
@מי-כעמך-ישראל-0
הפעלתה? -
@מי-כעמך-ישראל-0 עדיף להתקין ווינדוס 11 PRO מלכתחילה ואז להפעיל את הסקריפט שהביא יוסי מחשבים, מאשר לשלם 10 יורו על מפתח שיש סיכוי שלא יעבוד.
@cannon איך עושים זאת???
-
@מי-כעמך-ישראל-0
הפעלתה?@למה-מה-קרה כן
-
@cannon איך עושים זאת???
-
@מי-כעמך-ישראל-0
הפעלתה?@למה-מה-קרה זהו?? אמור לעבוד?? איך אני רואה אם באמת התקין??
-
@למה-מה-קרה זהו?? אמור לעבוד?? איך אני רואה אם באמת התקין??
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
זה הפריצה הכי טובה ואפילו eset לא מזהה אותה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1619536741203-mas_1.4_aio_crc32_9a7b5b05.cmd
-
@מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב
@dfhzrhree אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:
@מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב
אם לא שמת לב, הוא כותב "נתק את האינטרנט ונסה שוב"
-
@dfhzrhree אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:
@מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב
אם לא שמת לב, הוא כותב "נתק את האינטרנט ונסה שוב"
@מתכנת-חובב אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:
@dfhzrhree אמר בבירור | מפתח ווינדוס 11 PRO:
@מי-כעמך-ישראל-0 הוא טוען שיש לך בעיה באינטרנט, תנסה שוב
אם לא שמת לב, הוא כותב "נתק את האינטרנט ונסה שוב"
אני נתתי את מה שמעל הפוסט שלך וזה לא מצריך אינטרנט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

