שיחזור שמות קבצים
-
@משחזר-מידע אמר בשיחזור שמות קבצים:
@benzi6789494 מדובר בCP
DOS-862שמות הקבצים מקודדים ב ANSI / ASCII ? לא ב Unicode 16 ? כי הרי אפשר לשים תווי Unicode גם בשמות קבצים ב fat32
@מתכנת-חובב אמר בשיחזור שמות קבצים:
שמות הקבצים מקודדים ב ANSI / ASCII ?
רבינו הידעת מה זה DOS ? מתי הוא נוצר ?
-
@מתכנת-חובב אמר בשיחזור שמות קבצים:
שמות הקבצים מקודדים ב ANSI / ASCII ?
רבינו הידעת מה זה DOS ? מתי הוא נוצר ?
@משחזר-מידע והיום זה עדיין ככה ?
-
@משחזר-מידע והיום זה עדיין ככה ?
@מתכנת-חובב CP עם שם מסויים יישאר לעולם בשם הזה ולא ישתנה [לכאורה] לעולם
-
@benzi6789494
תעשה שנה שם לאחד מהקבצים ואל תשנה את השם אלא תעתיק את התוכן
אחר כך תדביק את התוכן בוורד או שתשלח פה את התוכן -
@משחזר-מידע איך אני יכול לתרגם את זה אפילו ידנית יש אופציה?
@benzi6789494 אמר בשיחזור שמות קבצים:
איך אני יכול לתרגם את זה אפילו ידנית
ידנית... או קיי
תעדכן מתי סיימתα = א
ß = ב
Γ = ג
π = ד
Σ = ה
σ = ו
µ = ז
τ = ח
Φ = ט
Θ = י
δ = כ
Ω = ך
∞ = ל
ε = מ
φ = ם
≡ = נ
∩ = ן
± = ס
≥ = ע
⌠ = פ
≤ = ף
÷ = צ
⌡ = ץ
≈ = ק
° = ר
∙ = ש
· = ת
(ויש הבדל בין ש' לת'!!!) -
@benzi6789494 אמר בשיחזור שמות קבצים:
איך אני יכול לתרגם את זה אפילו ידנית
ידנית... או קיי
תעדכן מתי סיימתα = א
ß = ב
Γ = ג
π = ד
Σ = ה
σ = ו
µ = ז
τ = ח
Φ = ט
Θ = י
δ = כ
Ω = ך
∞ = ל
ε = מ
φ = ם
≡ = נ
∩ = ן
± = ס
≥ = ע
⌠ = פ
≤ = ף
÷ = צ
⌡ = ץ
≈ = ק
° = ר
∙ = ש
· = ת
(ויש הבדל בין ש' לת'!!!)@משחזר-מידע אולי אני כן יבנה כזה סקריפט רק אני צריך לדעת מאיזה לאיזה קידוד לשנות
-
@benzi6789494 אמר בשיחזור שמות קבצים:
איך אני יכול לתרגם את זה אפילו ידנית
ידנית... או קיי
תעדכן מתי סיימתα = א
ß = ב
Γ = ג
π = ד
Σ = ה
σ = ו
µ = ז
τ = ח
Φ = ט
Θ = י
δ = כ
Ω = ך
∞ = ל
ε = מ
φ = ם
≡ = נ
∩ = ן
± = ס
≥ = ע
⌠ = פ
≤ = ף
÷ = צ
⌡ = ץ
≈ = ק
° = ר
∙ = ש
· = ת
(ויש הבדל בין ש' לת'!!!) -
@משחזר-מידע אם ככה אפשר לעשות החלפה עם שלל תוכנות לשינוי מרובה של שמות קבצים
@צדיק-תמים אמר בשיחזור שמות קבצים:
אם ככה אפשר לעשות החלפה עם שלל תוכנות לשינוי מרובה של שמות קבצים
נו נו
אני מסכים
תעלה תוכנה כזאת לפותח האשכול -
@צדיק-תמים אמר בשיחזור שמות קבצים:
אם ככה אפשר לעשות החלפה עם שלל תוכנות לשינוי מרובה של שמות קבצים
נו נו
אני מסכים
תעלה תוכנה כזאת לפותח האשכול -
תגובה: מדריך | איך לפרמט מערכת קבצים FAT32 ל - NTFS או להפך ללא איבוד חומר
המרתי כונן ממערכת ntfs ל fat 32 על פי המדריך הזה הבעיה שהוא החליף חלק מהשמות של הקבצים לסימנים מוזרים יש דרך להחזיר את זה? תודה רבה @KINGYOS@benzi6789494 אם עדיין מעניין אותך
עשיתי לזה סקריפטcon_string = "" string = input('enter string : ') for letter in string: con_letter = letter.encode('cp862').decode('cp1255') con_string = con_string + con_letter print(con_string[::-1])בהנחה שאתה יודע להריץ סקריפטים בפייתון
צריך לתת לסקריפט את שם התיקייה והוא יחזיר לך את השם המקורי -
@benzi6789494 אם עדיין מעניין אותך
עשיתי לזה סקריפטcon_string = "" string = input('enter string : ') for letter in string: con_letter = letter.encode('cp862').decode('cp1255') con_string = con_string + con_letter print(con_string[::-1])בהנחה שאתה יודע להריץ סקריפטים בפייתון
צריך לתת לסקריפט את שם התיקייה והוא יחזיר לך את השם המקורי@מתכנת-חובב ניסיתי להריץ את זה ולא היצלחתי את השם של התיקיה אני אמור לכתוב איפא שכתוב enter string בסוגריים ?
לא עבד אם תוכל להסביר לי אני אודה לך מאד תודה רבה לך -
@מתכנת-חובב ניסיתי להריץ את זה ולא היצלחתי את השם של התיקיה אני אמור לכתוב איפא שכתוב enter string בסוגריים ?
לא עבד אם תוכל להסביר לי אני אודה לך מאד תודה רבה לך@benzi6789494 ראה כאן
תוריד את הגרסה המקומפלת -
@benzi6789494 ראה כאן
תוריד את הגרסה המקומפלת@מתכנת-חובב כל הכבוד על היוזמה אני מאד מודה לך אבל לא היצלחתי אם תוכל להדריך אותי 1 על 1 מה לעשות תודה רבההיכנסתי את הנתיב של התיקייה הוא פותח אותה ולא עושה כלום
-
@מתכנת-חובב כל הכבוד על היוזמה אני מאד מודה לך אבל לא היצלחתי אם תוכל להדריך אותי 1 על 1 מה לעשות תודה רבההיכנסתי את הנתיב של התיקייה הוא פותח אותה ולא עושה כלום
@benzi6789494 הורדת את התוכנה ?
אם כן, תפעיל אותה, תכניס לתוכה את אות הכונן של הכרטיס התקון (לדוגמה, :F) ותלחץ אנטר -
@benzi6789494 הורדת את התוכנה ?
אם כן, תפעיל אותה, תכניס לתוכה את אות הכונן של הכרטיס התקון (לדוגמה, :F) ותלחץ אנטר@מתכנת-חובב זה תיקייה במחשב
-
@מתכנת-חובב זה תיקייה במחשב
@benzi6789494 אז את הנתיב לתיקיה במחשב
רוצה שליטה מרחוק ? -
@benzi6789494 אז את הנתיב לתיקיה במחשב
רוצה שליטה מרחוק ?@מתכנת-חובב כן
-
@benzi6789494 שלח לי מזהה anydesk
-
@benzi6789494 שלח לי מזהה anydesk
@מתכנת-חובב 142 257 569
-
@מתכנת-חובב 142 257 569
@benzi6789494 אני לא יודע להשתמש באני דסק מה אני צריך עוד לעשות ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות