דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס

בעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
19 פוסטים 7 כותבים 780 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    ההוא גברא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    קראתי את המדריך הזה
    פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
    תודה רבה

    MGM IVRM NH.LOCALN חראשוח 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ה ההוא גברא

      קראתי את המדריך הזה
      פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
      תודה רבה

      MGM IVRM מנותק
      MGM IVRM מנותק
      MGM IVR
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:

      קראתי את המדריך הזה
      פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
      תודה רבה

      המחשב שלך הוא טוב או שהוא מתקין לאט בדרך כלל?
      איזה מערכת הפעלה אתה צורב?

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה ההוא גברא

        קראתי את המדריך הזה
        פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
        תודה רבה

        NH.LOCALN מנותק
        NH.LOCALN מנותק
        NH.LOCAL
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ההוא-גברא בעקרון, בחלק מהמחשבים אין שום צורך ברופוס, אפשר פשוט להעתיק את התוכן של קובץ האיסו לתוך הדיסק און קי, או לחילופין להשתמש בונטוי. (חפש בפורום "ונטוי" או VENTOY )

        אתר הפרוייקטים שלי!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה ההוא גברא

          קראתי את המדריך הזה
          פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
          תודה רבה

          חראשוח מנותק
          חראשוח מנותק
          חראשו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חראשו
          #4

          @ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:

          רופוס

          תתקין עם אולטרהiso, צורב את שני האופציות

          https://mitmachim.top/topic/31252/בירור-רופוס-או-ultraiso

          ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • MGM IVRM MGM IVR

            @ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:

            קראתי את המדריך הזה
            פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
            תודה רבה

            המחשב שלך הוא טוב או שהוא מתקין לאט בדרך כלל?
            איזה מערכת הפעלה אתה צורב?

            ה מנותק
            ה מנותק
            ההוא גברא
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            בדרך כלל המחשב די מהיר, [אמנם ישן אבל בכל זאת ט'ינק פד, i7, שמונה ג"ב ראם...]

            A0533057932A ה 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ה ההוא גברא

              בדרך כלל המחשב די מהיר, [אמנם ישן אבל בכל זאת ט'ינק פד, i7, שמונה ג"ב ראם...]

              A0533057932A מנותק
              A0533057932A מנותק
              A0533057932
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:

              בדרך כלל המחשב די מהיר, [אמנם ישן אבל בכל זאת ט'ינק פד, i7, שמונה ג"ב ראם...]

              אתה בטוח שהאון קי תקין?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה ההוא גברא

                בדרך כלל המחשב די מהיר, [אמנם ישן אבל בכל זאת ט'ינק פד, i7, שמונה ג"ב ראם...]

                ה מנותק
                ה מנותק
                ההוא גברא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                איך מוצאים את האולטרא ISO?

                חראשוח A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ה ההוא גברא

                  איך מוצאים את האולטרא ISO?

                  חראשוח מנותק
                  חראשוח מנותק
                  חראשו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @ההוא-גברא https://mitmachim.top/post/340712

                  ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה ההוא גברא

                    איך מוצאים את האולטרא ISO?

                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932A מנותק
                    A0533057932
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:

                    איך מוצאים את האולטרא ISO?

                    כמו ב99% מהשאלות פה בפורום
                    חיפוש פשוט פותר את הבעיה
                    https://mitmachim.top/post/1647

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A0533057932A A0533057932

                      @ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:

                      איך מוצאים את האולטרא ISO?

                      כמו ב99% מהשאלות פה בפורום
                      חיפוש פשוט פותר את הבעיה
                      https://mitmachim.top/post/1647

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      ההוא גברא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      הורדתי את האולטרא ISO, כותב לי לא ניתן לפתוח את הקובץ במחשב שלך, [גם האנטי וירוס מוחק אותו, והייתי צריך לכבות את האנטי וירוס]

                      חראשוח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה ההוא גברא

                        הורדתי את האולטרא ISO, כותב לי לא ניתן לפתוח את הקובץ במחשב שלך, [גם האנטי וירוס מוחק אותו, והייתי צריך לכבות את האנטי וירוס]

                        חראשוח מנותק
                        חראשוח מנותק
                        חראשו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חראשו
                        #11

                        @ההוא-גברא תוריד שוב ותאשר (קונטרול + j )

                        ‏יש ללחוץ על הקישור כדי להציג את הקטלוג שלנו ב-WhatsApp: ‏https://wa.me/c/972504119913

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חראשוח חראשו

                          @ההוא-גברא תוריד שוב ותאשר (קונטרול + j )

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          ההוא גברא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          אתחלתי את האון קי וניסתי פעם שניה, וכן בשלישית, וברביעי הצליח.
                          תודה לכל העוזרים ומסייעים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            ההוא גברא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              ההוא גברא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?

                              י NH.LOCALN ר 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ה ההוא גברא

                                הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יש בורא עולם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @ההוא-גברא אם אתה לא מצליח תעלה צילום מסך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה ההוא גברא

                                  הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?

                                  NH.LOCALN מנותק
                                  NH.LOCALN מנותק
                                  NH.LOCAL
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @ההוא-גברא חיפוש בפורום.
                                  יש שתי אפשרויות. אם זה מחשב מדור 11 - יכול להיות שהבעיה בדרייברים
                                  אם זה יותר ישן כנראה אתה צריך לפרמט את הכונן ל-GPT או MBR

                                  אתר הפרוייקטים שלי!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    ההוא גברא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    דור 11, חיפשתי בפורום דרייברים התקנה והסתדרתי, [הורדתי דרייבר לאון קי],
                                    ותודה רבה לכולם, זה מדהים איך שלכל בקשה ושאלה יש מיד מי שמתנדב לעזור,
                                    אשריכם...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ה ההוא גברא

                                      הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?

                                      ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רבנן ברכו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבנן ברכו
                                      #18

                                      @ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:

                                      הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?

                                      @ההוא-גברא עיין פה ותמצא נחת

                                      NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ר רבנן ברכו

                                        @ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:

                                        הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?

                                        @ההוא-גברא עיין פה ותמצא נחת

                                        NH.LOCALN מנותק
                                        NH.LOCALN מנותק
                                        NH.LOCAL
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @רבנן-ברכו @ההוא-גברא אני רואה שאתה זריז ממש כמונו...

                                        אתר הפרוייקטים שלי!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר