דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה בהתקנת ווינדוס 10 20H2

בעיה בהתקנת ווינדוס 10 20H2

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
6 פוסטים 3 כותבים 350 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר מנותק
    ר מנותק
    רבנן ברכו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבנן ברכו
    #1

    ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (IMG_3910~1.jpg
    לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!

    משה מזרחימ ר 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ר רבנן ברכו

      ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (IMG_3910~1.jpg
      לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!

      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
      #2

      @רבנן-ברכו
      המחשב חדש?
      איזה מעבד?
      תבדוק אם זה קשור לזה
      https://mitmachim.top/post/228961

      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

      ר 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • משה מזרחימ משה מזרחי

        @רבנן-ברכו
        המחשב חדש?
        איזה מעבד?
        תבדוק אם זה קשור לזה
        https://mitmachim.top/post/228961

        ר מנותק
        ר מנותק
        רבנן ברכו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @משה-מזרחי הפוסט מוכר לי היטב.... וגם על הצד שזה קשור הוא לא מסכים לפתוח את התיקיה עם הדרייברים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה מזרחימ משה מזרחי

          @רבנן-ברכו
          המחשב חדש?
          איזה מעבד?
          תבדוק אם זה קשור לזה
          https://mitmachim.top/post/228961

          ר מנותק
          ר מנותק
          רבנן ברכו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבנן ברכו
          #4

          @משה-מזרחי מחשב אסוס קטן מעבד לא i מבוסס x64 יצויין שרואים את הקשיח והוא רק דורש מנהל התקן
          ובפוסט הנ"ל מדובר בלא מצאנו כוננים אז זה בעיה אחרת

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ר רבנן ברכו

            ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (IMG_3910~1.jpg
            לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!

            ר מנותק
            ר מנותק
            רבנן ברכו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @רבנן-ברכו אמר בבעיה בהתקנת ווינדוס 10 20H2:

            ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (IMG_3910~1.jpg
            לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!

            למרות שהנושא ישן אני אכתוב עליו כי הוא אקטואלי תמיד ובכן מנסיון: זה לא בעיה של דרייברים אלא האונקי של האתחול (ולא חשוב ונטוי או רופוס וכדו') צרך להיות באותו סוג מחיצה של הדיסק קשיח כלומר: אם האונקי הוא מסוג מחיצות MBR לעולם לא תוכל להתקין וינדוס על קשיח מסוג מחיצות GPT וכן להיפך.
            אם כן תנסו לעשות עם מחיצות לא תואמות , הדיסק קשיח לא יופיע בהתקנה! (הדבר המטעה הוא שהמחשב כאילו מבקש מנהל התקן. דרך אגב יש כלים לבדוק את סוג המחיצות וכן לשנותם חפשו בפורום)
            ||[יצויין שלעיתים יש עוד פרמטרים כגון מה הפורמט של האונקי וכן הדיסק קשיח האם FAT32 או NTFS]||

            אליר325000א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ר רבנן ברכו סימן נושא זה כשאלה ב
            • ר רבנן ברכו סימן נושא זה כנפתר ב
            • ר רבנן ברכו

              @רבנן-ברכו אמר בבעיה בהתקנת ווינדוס 10 20H2:

              ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (IMG_3910~1.jpg
              לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!

              למרות שהנושא ישן אני אכתוב עליו כי הוא אקטואלי תמיד ובכן מנסיון: זה לא בעיה של דרייברים אלא האונקי של האתחול (ולא חשוב ונטוי או רופוס וכדו') צרך להיות באותו סוג מחיצה של הדיסק קשיח כלומר: אם האונקי הוא מסוג מחיצות MBR לעולם לא תוכל להתקין וינדוס על קשיח מסוג מחיצות GPT וכן להיפך.
              אם כן תנסו לעשות עם מחיצות לא תואמות , הדיסק קשיח לא יופיע בהתקנה! (הדבר המטעה הוא שהמחשב כאילו מבקש מנהל התקן. דרך אגב יש כלים לבדוק את סוג המחיצות וכן לשנותם חפשו בפורום)
              ||[יצויין שלעיתים יש עוד פרמטרים כגון מה הפורמט של האונקי וכן הדיסק קשיח האם FAT32 או NTFS]||

              אליר325000א מנותק
              אליר325000א מנותק
              אליר325000
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @רבנן-ברכו אולי תכתוב כנושא חדש או כהמלצה...

              (-/;)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ר רבנן ברכו התייחס לנושא זה ב

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר