בעיה בהתקנת ווינדוס 10 20H2
-
ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (

לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!@רבנן-ברכו
המחשב חדש?
איזה מעבד?
תבדוק אם זה קשור לזה
https://mitmachim.top/post/228961 -
@רבנן-ברכו
המחשב חדש?
איזה מעבד?
תבדוק אם זה קשור לזה
https://mitmachim.top/post/228961@משה-מזרחי הפוסט מוכר לי היטב.... וגם על הצד שזה קשור הוא לא מסכים לפתוח את התיקיה עם הדרייברים
-
@רבנן-ברכו
המחשב חדש?
איזה מעבד?
תבדוק אם זה קשור לזה
https://mitmachim.top/post/228961@משה-מזרחי מחשב אסוס קטן מעבד לא i מבוסס x64 יצויין שרואים את הקשיח והוא רק דורש מנהל התקן
ובפוסט הנ"ל מדובר בלא מצאנו כוננים אז זה בעיה אחרת -
ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (

לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!@רבנן-ברכו אמר בבעיה בהתקנת ווינדוס 10 20H2:
ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (

לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!למרות שהנושא ישן אני אכתוב עליו כי הוא אקטואלי תמיד ובכן מנסיון: זה לא בעיה של דרייברים אלא האונקי של האתחול (ולא חשוב ונטוי או רופוס וכדו') צרך להיות באותו סוג מחיצה של הדיסק קשיח כלומר: אם האונקי הוא מסוג מחיצות MBR לעולם לא תוכל להתקין וינדוס על קשיח מסוג מחיצות GPT וכן להיפך.
אם כן תנסו לעשות עם מחיצות לא תואמות , הדיסק קשיח לא יופיע בהתקנה! (הדבר המטעה הוא שהמחשב כאילו מבקש מנהל התקן. דרך אגב יש כלים לבדוק את סוג המחיצות וכן לשנותם חפשו בפורום)
||[יצויין שלעיתים יש עוד פרמטרים כגון מה הפורמט של האונקי וכן הדיסק קשיח האם FAT32 או NTFS]|| -
ר רבנן ברכו סימן נושא זה כשאלה ב
-
ר רבנן ברכו סימן נושא זה כנפתר ב
-
@רבנן-ברכו אמר בבעיה בהתקנת ווינדוס 10 20H2:
ניסיתי להתקין ווינ. 10 והוא מציג כשאני עושה התקנה מותאמת אישית (מדובר בכונן מפורמט) הוא מציג לי את השגיאה הבאה (

לכאו' מדובר בבעיה של דרייברים בקשיח ולא באונקי תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לעזרה!למרות שהנושא ישן אני אכתוב עליו כי הוא אקטואלי תמיד ובכן מנסיון: זה לא בעיה של דרייברים אלא האונקי של האתחול (ולא חשוב ונטוי או רופוס וכדו') צרך להיות באותו סוג מחיצה של הדיסק קשיח כלומר: אם האונקי הוא מסוג מחיצות MBR לעולם לא תוכל להתקין וינדוס על קשיח מסוג מחיצות GPT וכן להיפך.
אם כן תנסו לעשות עם מחיצות לא תואמות , הדיסק קשיח לא יופיע בהתקנה! (הדבר המטעה הוא שהמחשב כאילו מבקש מנהל התקן. דרך אגב יש כלים לבדוק את סוג המחיצות וכן לשנותם חפשו בפורום)
||[יצויין שלעיתים יש עוד פרמטרים כגון מה הפורמט של האונקי וכן הדיסק קשיח האם FAT32 או NTFS]||@רבנן-ברכו אולי תכתוב כנושא חדש או כהמלצה...
-
ר רבנן ברכו התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות