בעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס
-
קראתי את המדריך הזה
פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
תודה רבה -
קראתי את המדריך הזה
פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
תודה רבה@ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:
רופוס
תתקין עם אולטרהiso, צורב את שני האופציות
-
@ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:
קראתי את המדריך הזה
פעלתי על פי ההוראות, עד לשלב של הכנת הדיסק באמצעות התכנה 'רופוס', שם זה נתקע לי על משימה 1/12 הושלמה, כבר יותר מחצי שעה, האם זה הגיוני? כדאי לי לבטל ולהתחיל שוב?
תודה רבההמחשב שלך הוא טוב או שהוא מתקין לאט בדרך כלל?
איזה מערכת הפעלה אתה צורב? -
@ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:
בדרך כלל המחשב די מהיר, [אמנם ישן אבל בכל זאת ט'ינק פד, i7, שמונה ג"ב ראם...]
אתה בטוח שהאון קי תקין?
-
-
@ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:
איך מוצאים את האולטרא ISO?
כמו ב99% מהשאלות פה בפורום
חיפוש פשוט פותר את הבעיה
https://mitmachim.top/post/1647 -
@ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:
איך מוצאים את האולטרא ISO?
כמו ב99% מהשאלות פה בפורום
חיפוש פשוט פותר את הבעיה
https://mitmachim.top/post/1647 -
הורדתי את האולטרא ISO, כותב לי לא ניתן לפתוח את הקובץ במחשב שלך, [גם האנטי וירוס מוחק אותו, והייתי צריך לכבות את האנטי וירוס]
@ההוא-גברא תוריד שוב ותאשר (קונטרול + j )
-
@ההוא-גברא תוריד שוב ותאשר (קונטרול + j )
-
הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?
@ההוא-גברא אם אתה לא מצליח תעלה צילום מסך
-
הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?
-
הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?
@ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:
הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?
@ההוא-גברא עיין פה ותמצא נחת
-
@ההוא-גברא אמר בבעיה | לא מצליח להכין דיסק להתקנת וינדוס:
הגעתי בהצלחה עד לחלון 'היכן ברצונך להתקין את ווינדוס', אבל לא מופיעים שום כוננים, מה עושים?
@ההוא-גברא עיין פה ותמצא נחת
@רבנן-ברכו @ההוא-גברא אני רואה שאתה זריז ממש כמונו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות