דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. ככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!

ככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
30 פוסטים 9 כותבים 916 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צורצ צור

    המדריך לזה עם תמונות 👇 נמצא בפורום! (הוא לא טוב לטלפונים כשרים שלא מתחברים במחשב).

    https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208

    ה מנותק
    ה מנותק
    המתכנת האלוף
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @צור כל טלפון יכול להתחבר למחשב!

    י צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ה המתכנת האלוף

      עקב השאלות הרבות על איך פורצים סיסמה לC2 ו208 (במקרה ששכחת את הסיסמה כמובן!!😉)
      להלן סרטון קצרצר שיסביר לכם איך לפרוץ!
      https://www.youtube.com/watch?v=9-0pzOed2aE

      ג מנותק
      ג מנותק
      גילהרינה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @המתכנת-האלוף אתה יכול להעלות את זה בתור מצגת פאוורפונט?

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ג גילהרינה

        @המתכנת-האלוף אתה יכול להעלות את זה בתור מצגת פאוורפונט?

        ה מנותק
        ה מנותק
        המתכנת האלוף
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המתכנת האלוף
        #9

        @גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה המתכנת האלוף

          @צור כל טלפון יכול להתחבר למחשב!

          י מנותק
          י מנותק
          ילדנזק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילדנזק
          #10

          @המתכנת-האלוף כל טלפון יכול להתחבר למחשב!

          ממש לא יש מלא כשרים שלא יכולים (אפילו ניתוק חוטים והחלפת מטען בישנים)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה המתכנת האלוף

            @צור כל טלפון יכול להתחבר למחשב!

            צורצ מנותק
            צורצ מנותק
            צור
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @המתכנת-האלוף
            אדרבה תסביר איך לחבר למחשב נוקיה 208 כשר

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צורצ צור

              @המתכנת-האלוף
              אדרבה תסביר איך לחבר למחשב נוקיה 208 כשר

              ה מנותק
              ה מנותק
              המתכנת האלוף
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @צור בוא נעשה סדר!
              לאיזה חיבור אתה מתכוון שאי אפשר?

              X תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה המתכנת האלוף

                @גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?

                ג מנותק
                ג מנותק
                גילהרינה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                @גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?

                @המתכנת-האלוף בעצם רק להעלות לפה,תודה!

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גילהרינה

                  @המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                  @גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?

                  @המתכנת-האלוף בעצם רק להעלות לפה,תודה!

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  המתכנת האלוף
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה המתכנת האלוף

                    עקב השאלות הרבות על איך פורצים סיסמה לC2 ו208 (במקרה ששכחת את הסיסמה כמובן!!😉)
                    להלן סרטון קצרצר שיסביר לכם איך לפרוץ!
                    https://www.youtube.com/watch?v=9-0pzOed2aE

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    yg yg
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @המתכנת-האלוף הקבצים שהוסיפו בסרטון, התוכנה לא ניתן לחילוץ מהקובץ ZIP, והקישור לדרייברים והקישור לקובץ הקושחה חסום לי בסינון

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה המתכנת האלוף

                      @גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יושב אהלים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                      @גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!

                      אני יוריד את זה.

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • Y yg yg

                        @המתכנת-האלוף הקבצים שהוסיפו בסרטון, התוכנה לא ניתן לחילוץ מהקובץ ZIP, והקישור לדרייברים והקישור לקובץ הקושחה חסום לי בסינון

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        המתכנת האלוף
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
                        כאילו להוריד משהו או משהו כזה?

                        A Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ה המתכנת האלוף

                          @yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
                          כאילו להוריד משהו או משהו כזה?

                          A מנותק
                          A מנותק
                          ahkv
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @המתכנת-האלוף כן לעלוץ את הסירטון לפה הסינון חוסם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יושב אהלים

                            @המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                            @גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!

                            אני יוריד את זה.

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            המתכנת האלוף
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @יושב-אהלים סבבה, תודה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה המתכנת האלוף

                              @yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
                              כאילו להוריד משהו או משהו כזה?

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              yg yg
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @המתכנת-האלוף כן.
                              קישור לתוכנה
                              קישור לדרייברים
                              קישור לקובץ הקושחה

                              ולהעלות לגמבו מייל לא כקובץ ZIP

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                יושב אהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יושב אהלים
                                #21

                                לחסומים:
                                הסרטון:
                                פריצת סיסמא לנוקיה C2 ו208.mp4
                                הדרייברים:
                                Nokia_Flashing_Cable_Driver (4).msi
                                קובץ הקושחה:
                                rm721__11.40 (2).mcusw
                                התוכנה:
                                https://drive.google.com/file/d/1x5DSdGjgwc7AUYiu3taxmwcQ3Cgqatxe/view (208 MB)

                                Y ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • ה המתכנת האלוף

                                  @צור בוא נעשה סדר!
                                  לאיזה חיבור אתה מתכוון שאי אפשר?

                                  X מנותק
                                  X מנותק
                                  XKCUSET
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • X XKCUSET

                                    @המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יודלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                                    @המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי

                                    כלומר אין לך?

                                    X תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יודלה

                                      @xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                                      @המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי

                                      כלומר אין לך?

                                      X מנותק
                                      X מנותק
                                      XKCUSET
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                                      י י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • X XKCUSET

                                        @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יודלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @xkcuset נכון!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • X XKCUSET

                                          @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יושב אהלים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                                          @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                                          אז מה אתה רוצה שיהיה?
                                          אין שום דרך לחבר את הטלפון למחשב.

                                          X תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר