ככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!
-
@המתכנת-האלוף אתה יכול להעלות את זה בתור מצגת פאוורפונט?
@גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?
-
@צור כל טלפון יכול להתחבר למחשב!
@המתכנת-האלוף כל טלפון יכול להתחבר למחשב!
ממש לא יש מלא כשרים שלא יכולים (אפילו ניתוק חוטים והחלפת מטען בישנים)
-
@צור כל טלפון יכול להתחבר למחשב!
@המתכנת-האלוף
אדרבה תסביר איך לחבר למחשב נוקיה 208 כשר -
@המתכנת-האלוף
אדרבה תסביר איך לחבר למחשב נוקיה 208 כשר@צור בוא נעשה סדר!
לאיזה חיבור אתה מתכוון שאי אפשר? -
@גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?
@המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:
@גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?
@המתכנת-האלוף בעצם רק להעלות לפה,תודה!
-
@המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:
@גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?
@המתכנת-האלוף בעצם רק להעלות לפה,תודה!
@גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!
-
עקב השאלות הרבות על איך פורצים סיסמה לC2 ו208 (במקרה ששכחת את הסיסמה כמובן!!
)
להלן סרטון קצרצר שיסביר לכם איך לפרוץ!
https://www.youtube.com/watch?v=9-0pzOed2aE@המתכנת-האלוף הקבצים שהוסיפו בסרטון, התוכנה לא ניתן לחילוץ מהקובץ ZIP, והקישור לדרייברים והקישור לקובץ הקושחה חסום לי בסינון
-
@גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!
@המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:
@גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!
אני יוריד את זה.
-
@המתכנת-האלוף הקבצים שהוסיפו בסרטון, התוכנה לא ניתן לחילוץ מהקובץ ZIP, והקישור לדרייברים והקישור לקובץ הקושחה חסום לי בסינון
@yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
כאילו להוריד משהו או משהו כזה? -
@yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
כאילו להוריד משהו או משהו כזה?@המתכנת-האלוף כן לעלוץ את הסירטון לפה הסינון חוסם
-
@המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:
@גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!
אני יוריד את זה.
@יושב-אהלים סבבה, תודה.
-
@yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
כאילו להוריד משהו או משהו כזה?@המתכנת-האלוף כן.
קישור לתוכנה
קישור לדרייברים
קישור לקובץ הקושחהולהעלות לגמבו מייל לא כקובץ ZIP
-
לחסומים:
הסרטון:
פריצת סיסמא לנוקיה C2 ו208.mp4
הדרייברים:
Nokia_Flashing_Cable_Driver (4).msi
קובץ הקושחה:
rm721__11.40 (2).mcusw
התוכנה:
https://drive.google.com/file/d/1x5DSdGjgwc7AUYiu3taxmwcQ3Cgqatxe/view (208 MB) -
@צור בוא נעשה סדר!
לאיזה חיבור אתה מתכוון שאי אפשר?@המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי
-
@המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי
-
-
@xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:
@יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי
אז מה אתה רוצה שיהיה?
אין שום דרך לחבר את הטלפון למחשב. -
@xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:
@יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי
אז מה אתה רוצה שיהיה?
אין שום דרך לחבר את הטלפון למחשב.@יושב-אהלים נכון הוא כתב למעלה שאפשר גם בכשר
-
@יושב-אהלים נכון הוא כתב למעלה שאפשר גם בכשר
@xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:
@יושב-אהלים נכון הוא כתב למעלה שאפשר גם בכשר
יש כשרים עם בלוטוס ויש כשרים עם יו אס בי ויש כשרים עם שתיהם,
הכל תלוי בגרסה ובמשווק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות