דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. ככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!

ככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
30 פוסטים 9 כותבים 916 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג גילהרינה

    @המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

    @גילהרינה את רוצה כאילו שאני אטמיע את הסרטון?

    @המתכנת-האלוף בעצם רק להעלות לפה,תודה!

    ה מנותק
    ה מנותק
    המתכנת האלוף
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה המתכנת האלוף

      עקב השאלות הרבות על איך פורצים סיסמה לC2 ו208 (במקרה ששכחת את הסיסמה כמובן!!😉)
      להלן סרטון קצרצר שיסביר לכם איך לפרוץ!
      https://www.youtube.com/watch?v=9-0pzOed2aE

      Y מנותק
      Y מנותק
      yg yg
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @המתכנת-האלוף הקבצים שהוסיפו בסרטון, התוכנה לא ניתן לחילוץ מהקובץ ZIP, והקישור לדרייברים והקישור לקובץ הקושחה חסום לי בסינון

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה המתכנת האלוף

        @גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!

        י מנותק
        י מנותק
        יושב אהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

        @גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!

        אני יוריד את זה.

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • Y yg yg

          @המתכנת-האלוף הקבצים שהוסיפו בסרטון, התוכנה לא ניתן לחילוץ מהקובץ ZIP, והקישור לדרייברים והקישור לקובץ הקושחה חסום לי בסינון

          ה מנותק
          ה מנותק
          המתכנת האלוף
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
          כאילו להוריד משהו או משהו כזה?

          A Y 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ה המתכנת האלוף

            @yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
            כאילו להוריד משהו או משהו כזה?

            A מנותק
            A מנותק
            ahkv
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @המתכנת-האלוף כן לעלוץ את הסירטון לפה הסינון חוסם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יושב אהלים

              @המתכנת-האלוף אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

              @גילהרינה אני אוריד בע"ה את הסרטון וישלח כאן!

              אני יוריד את זה.

              ה מנותק
              ה מנותק
              המתכנת האלוף
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @יושב-אהלים סבבה, תודה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה המתכנת האלוף

                @yg-yg אני יכול איך שהוא לעזור?
                כאילו להוריד משהו או משהו כזה?

                Y מנותק
                Y מנותק
                yg yg
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @המתכנת-האלוף כן.
                קישור לתוכנה
                קישור לדרייברים
                קישור לקובץ הקושחה

                ולהעלות לגמבו מייל לא כקובץ ZIP

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יושב אהלים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יושב אהלים
                  #21

                  לחסומים:
                  הסרטון:
                  פריצת סיסמא לנוקיה C2 ו208.mp4
                  הדרייברים:
                  Nokia_Flashing_Cable_Driver (4).msi
                  קובץ הקושחה:
                  rm721__11.40 (2).mcusw
                  התוכנה:
                  https://drive.google.com/file/d/1x5DSdGjgwc7AUYiu3taxmwcQ3Cgqatxe/view (208 MB)

                  Y ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • ה המתכנת האלוף

                    @צור בוא נעשה סדר!
                    לאיזה חיבור אתה מתכוון שאי אפשר?

                    X מנותק
                    X מנותק
                    XKCUSET
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • X XKCUSET

                      @המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יודלה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                      @המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי

                      כלומר אין לך?

                      X תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יודלה

                        @xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                        @המתכנת-האלוף לא בלוטוס ולא יו אס בי

                        כלומר אין לך?

                        X מנותק
                        X מנותק
                        XKCUSET
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                        י י 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • X XKCUSET

                          @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יודלה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @xkcuset נכון!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • X XKCUSET

                            @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יושב אהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                            @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                            אז מה אתה רוצה שיהיה?
                            אין שום דרך לחבר את הטלפון למחשב.

                            X תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יושב אהלים

                              @xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                              @יודלה טלפון כשר אי אפשר לחבר למחשב לא בלוטוס ולא יו אס בי

                              אז מה אתה רוצה שיהיה?
                              אין שום דרך לחבר את הטלפון למחשב.

                              X מנותק
                              X מנותק
                              XKCUSET
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @יושב-אהלים נכון הוא כתב למעלה שאפשר גם בכשר

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • X XKCUSET

                                @יושב-אהלים נכון הוא כתב למעלה שאפשר גם בכשר

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יושב אהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @xkcuset אמר בככה פורצים את הסיסמה לC2 ו208!!:

                                @יושב-אהלים נכון הוא כתב למעלה שאפשר גם בכשר

                                יש כשרים עם בלוטוס ויש כשרים עם יו אס בי ויש כשרים עם שתיהם,
                                הכל תלוי בגרסה ובמשווק.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יושב אהלים

                                  לחסומים:
                                  הסרטון:
                                  פריצת סיסמא לנוקיה C2 ו208.mp4
                                  הדרייברים:
                                  Nokia_Flashing_Cable_Driver (4).msi
                                  קובץ הקושחה:
                                  rm721__11.40 (2).mcusw
                                  התוכנה:
                                  https://drive.google.com/file/d/1x5DSdGjgwc7AUYiu3taxmwcQ3Cgqatxe/view (208 MB)

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yg yg
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @יושב-אהלים הוא פשוט לא מחלץ לי את התוכנה מהקובץ ZIP

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יושב אהלים

                                    לחסומים:
                                    הסרטון:
                                    פריצת סיסמא לנוקיה C2 ו208.mp4
                                    הדרייברים:
                                    Nokia_Flashing_Cable_Driver (4).msi
                                    קובץ הקושחה:
                                    rm721__11.40 (2).mcusw
                                    התוכנה:
                                    https://drive.google.com/file/d/1x5DSdGjgwc7AUYiu3taxmwcQ3Cgqatxe/view (208 MB)

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    המתכנת האלוף
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @יושב-אהלים
                                    👍👍👍👍👍👍👍👍👍
                                    תודה רבה רבה!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חבריםח חברים נעל נושא זה ב-

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר