שפה העברית לסמסונג more-locale
-
איפסתם את הפלאפון ונעלם לכם העברית?
יש פתרון:
מורידים את זה מחלצים את כל הקבצים לתיקייה אחת
מחברים את הפלאפון למחשב במצב כזה
הולכים להגדרות >יורדים עד למטה בעברית זה "אפשרויות למפתחים" באנגלית זה אחד לפני האחרון

ואז מדליקים את ההגדרה
ולוחצים על מה שמופיע בתמונה

פותחים את הקובץ RunMe.bat בתוך התיקייה שחילצתם מחכים
עכשיו יפתח לכם חלון בפלאפון
אתם לוחצים כמו בתמונה

יפתח לכם חלון, עושים על שתיהם he

ו set
לקוח מפהבהצלחה!!!
-
I iva התייחס לנושא זה ב
-
E EBA התייחס לנושא זה ב
-
I iva התייחס לנושא זה ב
-
ד דוד 1 התייחס לנושא זה ב
-
D dfhzrhree התייחס לנושא זה ב
-
ש שמעון חבצלת התייחס לנושא זה ב
-
D dfhzrhree התייחס לנושא זה ב
-
מ מישהו12 התייחס לנושא זה ב
-
י יוסף אלחנן התייחס לנושא זה ב
-
Y yz522257 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות