עזרה | זקוק לעברית ליאנג
-
קניתי יאנג בעלי אקספרס וקיבלתי אותו בלי עברית
אז לכן אני רוצה לשאולהאם והיכן ניתן להשיג עברית ליאנג
android version 4.0.4
model number GT - s7562 -
@מוטי-יוזף מור לוקאל, חפש ותרוה נחת...
@dfhzrhree אתה יכול להסביר אולי קצת יותר?
-
@dfhzrhree אתה יכול להסביר אולי קצת יותר?
-
@dfhzrhree אני צריך לחלץ את הקבצים הנדרשים בתוך הפלאפון או בתוך המחשב?
-
@dfhzrhree אני צריך לחלץ את הקבצים הנדרשים בתוך הפלאפון או בתוך המחשב?
@מוטי-יוזף זה מנסה לטעון חלון מסוים אבל זה מפסיק אחרי שניה
מה זה אומר? -
@dfhzrhree אני צריך לחלץ את הקבצים הנדרשים בתוך הפלאפון או בתוך המחשב?
-
@מוטי-יוזף
לחלץ במחשב, אחרי הפעלת מצב מפתחים וניפוי באגים.
צילום מסך עשוי לחסוך הרבה שאלות.@dfhzrhree הייתי מעלה צילום מסך אבל אין לי ממה להעלות
כשאני מפעיל את הקובץ RunMe.bat המסך מחשיך קמעא
ומנסה לטעון איזה חלון אבל כבר לאחר שניה מתייאש וחוזר למצב מפתחים -
תנסה אולי לעקוף על השלבים הראשונים, ולהתקין את האפליקציה של
more local, יכול להיות שזה יספיק לך כדי שהפלאפון יהיה בעברית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות