דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. מדריכים - סמסונג
  5. רומים
  6. שיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום

שיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רומים
597 פוסטים 145 כותבים 62.8k צפיות 71 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • dfhzrhreeD dfhzrhree

    @צדיק-תמים צודק, ערכתי מחדש...
    הבאג שלי הוא המקלדת, ביחס לתפריטים - מור לוקל פתר את הבעיה.

    צדיק תמיםצ מנותק
    צדיק תמיםצ מנותק
    צדיק תמים
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #264

    @dfhzrhree אמר בבקשות רומים מחברי הפורום:

    הבאג שלי הוא המקלדת

    נו מה הבעיה?
    יש פה מדריך: https://mitmachim.top/topic/2175/מקלדת-עברית-לסמסונג
    ויש עוד המון מקלדות, למשל פה: https://mitmachim.top/topic/8150/מקלדת-בעברית-ליאנג

    רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

    dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צדיק תמיםצ צדיק תמים

      @dfhzrhree אמר בבקשות רומים מחברי הפורום:

      הבאג שלי הוא המקלדת

      נו מה הבעיה?
      יש פה מדריך: https://mitmachim.top/topic/2175/מקלדת-עברית-לסמסונג
      ויש עוד המון מקלדות, למשל פה: https://mitmachim.top/topic/8150/מקלדת-בעברית-ליאנג

      dfhzrhreeD מנותק
      dfhzrhreeD מנותק
      dfhzrhree
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #265

      @צדיק-תמים מודה ומעריך!
      ומדאיירי הכא, אימא לי - איך אוכל למצוא רום בעברית? (גוגל ונטפרי עוד מעט שואלים אם אני מריץ DDOS..😆 ושולחים אותי להפסקת קאפצ'ה 😭 )


      אתה שומע? תגיד תודה!
      רוץ לספר פה!
      רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ל מנותק
        ל מנותק
        לא מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #266

        רום ל GC-200 (מצלמה אנדרואיד) מאיפה כדאי לי להוריד?

        הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אביבי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #267

          למישהו יש רום גלובלי לqin 2 pro?
          אם כן אפשר לעלות?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ל לא מייבין

            רום ל GC-200 (מצלמה אנדרואיד) מאיפה כדאי לי להוריד?

            הנני העניה מנותק
            הנני העניה מנותק
            הנני העני
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הנני העני
            #268

            @לא-מייבין אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

            GC-200

            שלום
            האם כוונתך לזה ?
            samsung-ek-gc200
            אם כן , עיי"ש

            @אביבי אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

            למישהו יש רום גלובלי לqin 2 pro?
            אם כן אפשר לעלות?

            https://forum.xda-developers.com/t/xiaomi-qin-2-ai-rom-help.4008237/
            אולי כאן תמצא את מבוקשך. בהצלחה.

            .

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הנני העניה הנני העני

              @לא-מייבין אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

              GC-200

              שלום
              האם כוונתך לזה ?
              samsung-ek-gc200
              אם כן , עיי"ש

              @אביבי אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

              למישהו יש רום גלובלי לqin 2 pro?
              אם כן אפשר לעלות?

              https://forum.xda-developers.com/t/xiaomi-qin-2-ai-rom-help.4008237/
              אולי כאן תמצא את מבוקשך. בהצלחה.

              י מנותק
              י מנותק
              יאיר1997
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #269

              יש למישהו גרסה רשמית לגלאקסי (J105B ( J1 MINI ?

              הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ז זליג פוקס

                אני צריך רופ לS3 מיני
                שזה בעצם I8190T

                י מנותק
                י מנותק
                יהודה פיקטוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #270
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יאיר1997

                  יש למישהו גרסה רשמית לגלאקסי (J105B ( J1 MINI ?

                  הנני העניה מנותק
                  הנני העניה מנותק
                  הנני העני
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #271

                  @יאיר1997 אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                  J105B

                  https://firmwarefile.com/samsung-sm-j105b

                  גוגל..

                  .

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הנני העניה הנני העני

                    @יאיר1997 אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                    J105B

                    https://firmwarefile.com/samsung-sm-j105b

                    גוגל..

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יאיר1997
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #272

                    @הנני-העני תודה רבה 👍
                    הצלחתי עכשיו מה שחסר לי זה להפוך אותו לעברית מישהו יודע איך אני עושה את זה?

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יאיר1997

                      @הנני-העני תודה רבה 👍
                      הצלחתי עכשיו מה שחסר לי זה להפוך אותו לעברית מישהו יודע איך אני עושה את זה?

                      I מנותק
                      I מנותק
                      iva
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #273

                      @יאיר1997 https://mitmachim.top/topic/2196/שפה-העברית-לסמסונג-more-locale

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • I iva

                        @יאיר1997 https://mitmachim.top/topic/2196/שפה-העברית-לסמסונג-more-locale

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יאיר1997
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #274

                        @iva תודה רבה אבל זה לא עובד לי כנראה זה רק ליאנג

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמואלש שמואל

                          כאן תוכלו לבקש רומים ואנו נשתדל להעלותם

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אני יודע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #275

                          @שמואל שלום אפשר בבקשה
                          1.רום לסמסונג A71 בעברית
                          2.רום לסמסונג J7 בעברית
                          תודה רבה מראש

                          הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אני יודע

                            @שמואל שלום אפשר בבקשה
                            1.רום לסמסונג A71 בעברית
                            2.רום לסמסונג J7 בעברית
                            תודה רבה מראש

                            הנני העניה מנותק
                            הנני העניה מנותק
                            הנני העני
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #276

                            @אני-יודע אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                            @שמואל שלום אפשר בבקשה
                            1.רום לסמסונג A71 בעברית
                            2.רום לסמסונג J7 בעברית
                            תודה רבה מראש

                            בעי דגם מדויק. זה לא טוב.
                            a71
                            https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-a71/firmware/
                            https://www.google.com/search?q=rom+stock+A71&oq=rom+stock+A71&aqs=chrome..69i57j0i22i30l9.4608j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
                            j7
                            https://androidfilehost.com/?fid=5862345805528049816
                            מקור
                            https://forum.xda-developers.com/t/official-stock-rom-for-j7-stable.3821798/
                            https://www.google.com/search?q=rom+stock+j7&sxsrf=APq-WBtoSB47aRmgRDanH6x1O-enXmAA_w%3A1647711563399&ei=SxU2Yr37F9eQ8gLG0Y2YCQ&ved=0ahUKEwj9zLbz29L2AhVXiFwKHcZoA5MQ4dUDCA4&uact=5&oq=rom+stock+j7&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjoECCMQJzoFCAAQgAQ6BQgAEMsBOgUIIRCgAUoECEEYAEoECEYYAFAAWOgiYOsmaAJwAHgAgAHVAYgBzAeSAQUwLjUuMZgBAKABAcABAQ&sclient=gws-wiz

                            .

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • y.e.Y y.e.

                              עשיתי על פי המדריך להסרת האפליקציות...
                              באנדרואיד 6-7-8 עם מעבד MTK עבד לי מעולה אבל ביאנג משום מה לא עבד לי

                              zalmensmokZ מנותק
                              zalmensmokZ מנותק
                              zalmensmok
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #277
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הנני העניה הנני העני

                                @אני-יודע אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                                @שמואל שלום אפשר בבקשה
                                1.רום לסמסונג A71 בעברית
                                2.רום לסמסונג J7 בעברית
                                תודה רבה מראש

                                בעי דגם מדויק. זה לא טוב.
                                a71
                                https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-a71/firmware/
                                https://www.google.com/search?q=rom+stock+A71&oq=rom+stock+A71&aqs=chrome..69i57j0i22i30l9.4608j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
                                j7
                                https://androidfilehost.com/?fid=5862345805528049816
                                מקור
                                https://forum.xda-developers.com/t/official-stock-rom-for-j7-stable.3821798/
                                https://www.google.com/search?q=rom+stock+j7&sxsrf=APq-WBtoSB47aRmgRDanH6x1O-enXmAA_w%3A1647711563399&ei=SxU2Yr37F9eQ8gLG0Y2YCQ&ved=0ahUKEwj9zLbz29L2AhVXiFwKHcZoA5MQ4dUDCA4&uact=5&oq=rom+stock+j7&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjoECCMQJzoFCAAQgAQ6BQgAEMsBOgUIIRCgAUoECEEYAEoECEYYAFAAWOgiYOsmaAJwAHgAgAHVAYgBzAeSAQUwLjUuMZgBAKABAcABAQ&sclient=gws-wiz

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אני יודע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני יודע
                                #278

                                @הנני-העני אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                                בעי דגם מדויק. זה לא טוב.

                                הכול חסום לי אפשר במזיקוד ?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טוכטוך
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #279

                                  יש למישהו רום שלJ105H הפלאפון קרס ואני לא מצליח להוריד

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט טוכטוך

                                    יש למישהו רום שלJ105H הפלאפון קרס ואני לא מצליח להוריד

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    Android 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #280

                                    @טוכטוך זה טוב? (אנדרואיד 5.1)

                                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A Android 0

                                      @טוכטוך זה טוב? (אנדרואיד 5.1)

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טוכטוך
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #281

                                      @Android-0 אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                                      @טוכטוך זה טוב? (אנדרואיד 5.1)

                                      יש בזה עברית?

                                      A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ט טוכטוך

                                        @Android-0 אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                                        @טוכטוך זה טוב? (אנדרואיד 5.1)

                                        יש בזה עברית?

                                        A0533057932A מנותק
                                        A0533057932A מנותק
                                        A0533057932
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #282

                                        @טוכטוך אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                                        @Android-0 אמר בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:

                                        @טוכטוך זה טוב? (אנדרואיד 5.1)

                                        יש בזה עברית?

                                        ספק
                                        כפי הנראה ע"י מור לוקאל יהיה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #283
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר