דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת ישום שהמחשב דורש

בקשת ישום שהמחשב דורש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
32 פוסטים 8 כותבים 910 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שיהיה
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    תיקון
    עכשיו התפרץ לי למסך הודעה כזאת 7db665c3-a497-485c-88f2-6bacb54f19c7-image.png
    והסתיים ההתקנה וזה לא עובד

    ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שיהיה
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
      e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

      ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

      לומדעסל איציק דייטשא DANI123D 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ש שיהיה

        @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
        e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

        לומדעסל מנותק
        לומדעסל מנותק
        לומדעס
        מדריכים עימוד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @שיהיה מוזר ?!???

        2israel.israeli@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש שיהיה

          @איציק-דייטש הקישור ש @לומדעס הביא לא עזר, אלא אם כן צריך הפעלה מחדש או משהו
          אשמח לשמוע את עצתך וגם @DANI123

          DANI123D מחובר
          DANI123D מחובר
          DANI123
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

          @איציק-דייטש הקישור ש @לומדעס הביא לא עזר, אלא אם כן צריך הפעלה מחדש או משהו
          אשמח לשמוע את עצתך וגם @DANI123

          פתרון
          1.תפעיל כמנהל את שורת הפקודה ותקיש sfc /scannow שיסיים תעשה הפעלה מחדש
          2.אם לא עזרת תקיש בשורת הפקודה-sfc / verifyonly ואז DISM / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
          3.תוריד מכאן את הקובץ הזה ותשים אותו בC: \ Windows \ System32"

          DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שיהיה

            @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
            e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

            איציק דייטשא מנותק
            איציק דייטשא מנותק
            איציק דייטש
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @שיהיה זה מה שכתוב שם בנושא שהביא שמואל, זה מסיר דברים ומתקין, תחכה שיסיים!

            מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

            ש 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • ש שיהיה

              @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
              e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

              DANI123D מחובר
              DANI123D מחובר
              DANI123
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

              @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
              e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

              ממש לא זה מה שהוא אמור לעשות להסיר את כל קבצי ההתקנה של מיקרסופט CC++ ולהתקין הכל מחדש

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • איציק דייטשא איציק דייטש

                @שיהיה זה מה שכתוב שם בנושא שהביא שמואל, זה מסיר דברים ומתקין, תחכה שיסיים!

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיהיה
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @איציק-דייטש כבר ביטלתי...

                ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איציק דייטשא איציק דייטש

                  @שיהיה זה מה שכתוב שם בנושא שהביא שמואל, זה מסיר דברים ומתקין, תחכה שיסיים!

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שיהיה
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיהיה
                  #21

                  @איציק-דייטש עכשיו זה נראה שהסתיים וזה לא עוזר עדיין
                  זה בגלל שביטלתי אחד מהם?
                  @DANI123 ה / ששמת

                  sfc /scannow
                  זאת אומרת שאני שם את הפקודות בשורות נפרדות?

                  ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                  איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שיהיה

                    @איציק-דייטש עכשיו זה נראה שהסתיים וזה לא עוזר עדיין
                    זה בגלל שביטלתי אחד מהם?
                    @DANI123 ה / ששמת

                    sfc /scannow
                    זאת אומרת שאני שם את הפקודות בשורות נפרדות?

                    איציק דייטשא מנותק
                    איציק דייטשא מנותק
                    איציק דייטש
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                    זה בגלל שביטלתי אחד מהם?

                    לאדע

                    מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • DANI123D DANI123

                      @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                      @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
                      e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

                      ממש לא זה מה שהוא אמור לעשות להסיר את כל קבצי ההתקנה של מיקרסופט CC++ ולהתקין הכל מחדש

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שיהיה
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @dani123 טוב, מה ששמואל הביא לא עזר פה
                      תוכל להסביר לי על מה שאמרת?

                      ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                      משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שיהיה

                        @dani123 טוב, מה ששמואל הביא לא עזר פה
                        תוכל להסביר לי על מה שאמרת?

                        משה מזרחימ מנותק
                        משה מזרחימ מנותק
                        משה מזרחי
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @שיהיה
                        לדעתי , תפעיל אותו שוב
                        תפתח מנהל משימות
                        ותחכה עד שתראה שהוא נרגע מכל ההתקנות וההסרות ואז תראה אם זה הועיל

                        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • משה מזרחימ משה מזרחי

                          @שיהיה
                          לדעתי , תפעיל אותו שוב
                          תפתח מנהל משימות
                          ותחכה עד שתראה שהוא נרגע מכל ההתקנות וההסרות ואז תראה אם זה הועיל

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיהיה
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
                          בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
                          אשמח לעזרה בנושא
                          11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

                          ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                          B תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שיהיה

                            @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
                            בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
                            אשמח לעזרה בנושא
                            11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

                            B מנותק
                            B מנותק
                            bbn
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
                            #26

                            @שיהיה זה קובץ DLL, חלק מהיישום
                            לכאורה רק להכניס אותו בתקיה של התוכנה

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • B bbn

                              @שיהיה זה קובץ DLL, חלק מהיישום
                              לכאורה רק להכניס אותו בתקיה של התוכנה

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיהיה
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @bbn הוא היה מתלכתחילה בתיקייה של התוכנה ולא עשה כלום
                              ואז הוצאתי את התוכנה עצמה לשולחן עבודה ואז זה אמר את הבעיה

                              ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שיהיה

                                @bbn הוא היה מתלכתחילה בתיקייה של התוכנה ולא עשה כלום
                                ואז הוצאתי את התוכנה עצמה לשולחן עבודה ואז זה אמר את הבעיה

                                B מנותק
                                B מנותק
                                bbn
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @שיהיה מה הכוונה לא עשה כלום לא הבנתי?
                                וזה תוכנה מותקנת?
                                אם כן זה צריך להיות במיקום המקורי שלה

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • B bbn

                                  @שיהיה מה הכוונה לא עשה כלום לא הבנתי?
                                  וזה תוכנה מותקנת?
                                  אם כן זה צריך להיות במיקום המקורי שלה

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שיהיה
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @bbn נכון ואז זה לא עובד בין כה

                                  ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • DANI123D DANI123

                                    @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                                    @איציק-דייטש הקישור ש @לומדעס הביא לא עזר, אלא אם כן צריך הפעלה מחדש או משהו
                                    אשמח לשמוע את עצתך וגם @DANI123

                                    פתרון
                                    1.תפעיל כמנהל את שורת הפקודה ותקיש sfc /scannow שיסיים תעשה הפעלה מחדש
                                    2.אם לא עזרת תקיש בשורת הפקודה-sfc / verifyonly ואז DISM / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
                                    3.תוריד מכאן את הקובץ הזה ותשים אותו בC: \ Windows \ System32"

                                    DANI123D מחובר
                                    DANI123D מחובר
                                    DANI123
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @dani123 אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                                    .תוריד מכאן את הקובץ הזה ותשים אותו בC: \ Windows \ System32"

                                    @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                                    @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
                                    בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
                                    אשמח לעזרה בנושא
                                    11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

                                    זה מה שביקשתי ממך לעשות למעלה ולא עשית תעשה את זה עכשיו ותשים במיקום שכתבתי אם יש שם כבר תחליף ביעד

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • DANI123D DANI123

                                      @dani123 אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                                      .תוריד מכאן את הקובץ הזה ותשים אותו בC: \ Windows \ System32"

                                      @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                                      @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
                                      בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
                                      אשמח לעזרה בנושא
                                      11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

                                      זה מה שביקשתי ממך לעשות למעלה ולא עשית תעשה את זה עכשיו ותשים במיקום שכתבתי אם יש שם כבר תחליף ביעד

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שיהיה
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @dani123 איך אני מגיע למקום הזה?

                                      ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                                      פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שיהיה

                                        @dani123 איך אני מגיע למקום הזה?

                                        פישלפ מנותק
                                        פישלפ מנותק
                                        פישל
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                                        #32

                                        @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                                        @dani123 איך אני מגיע למקום הזה?

                                        או שתלך לפי המיקום כנס לכונן C ואז לתיקייה או שתפתח חלון חדש לא משנה איזה ותדביק בחלון למעלה מופיעה המיקום ותדביק וזה יעבור
                                        יתכן שתצטרך לשים את זה בתייקית התקנה גם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר