דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת ישום שהמחשב דורש

בקשת ישום שהמחשב דורש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
32 פוסטים 8 כותבים 910 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • DANI123D DANI123

    @שיהיה זה לא נראה לי יעזור לך יש לך בעיה ברגיסטרי ראה כאן מה לעשות

    ש מנותק
    ש מנותק
    שיהיה
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @dani123 למה לא יעזור?
    לדעתי הגיוני מאוד כי זה תוכנה שעכשיו הורדתי וזה לא שמשהו התקלקל
    אבל אני הייתי שמח לנסות מה שהבאת אילולי זה היה חסום 😞

    ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

    DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שיהיה

      @dani123 למה לא יעזור?
      לדעתי הגיוני מאוד כי זה תוכנה שעכשיו הורדתי וזה לא שמשהו התקלקל
      אבל אני הייתי שמח לנסות מה שהבאת אילולי זה היה חסום 😞

      DANI123D מחובר
      DANI123D מחובר
      DANI123
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

      @dani123 למה לא יעזור?
      לדעתי הגיוני מאוד כי זה תוכנה שעכשיו הורדתי וזה לא שמשהו התקלקל
      אבל אני הייתי שמח לנסות מה שהבאת אילולי זה היה חסום 😞

      למה חסום איזה סינון אתה?

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • DANI123D DANI123

        @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

        @dani123 למה לא יעזור?
        לדעתי הגיוני מאוד כי זה תוכנה שעכשיו הורדתי וזה לא שמשהו התקלקל
        אבל אני הייתי שמח לנסות מה שהבאת אילולי זה היה חסום 😞

        למה חסום איזה סינון אתה?

        ש מנותק
        ש מנותק
        שיהיה
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיהיה
        #11

        @dani123 נתיב רשימה לבנה (הכל חסום)

        ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איציק דייטשא איציק דייטש

          @שיהיה זה עזר לך?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שיהיה
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @איציק-דייטש הקישור ש @לומדעס הביא לא עזר, אלא אם כן צריך הפעלה מחדש או משהו
          אשמח לשמוע את עצתך וגם @DANI123

          ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

          משה מזרחימ DANI123D 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ש שיהיה

            @איציק-דייטש הקישור ש @לומדעס הביא לא עזר, אלא אם כן צריך הפעלה מחדש או משהו
            אשמח לשמוע את עצתך וגם @DANI123

            משה מזרחימ מנותק
            משה מזרחימ מנותק
            משה מזרחי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @שיהיה
            תנסה הפעלה מחדש
            לא יזיק

            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שיהיה
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              תיקון
              עכשיו התפרץ לי למסך הודעה כזאת 7db665c3-a497-485c-88f2-6bacb54f19c7-image.png
              והסתיים ההתקנה וזה לא עובד

              ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שיהיה
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
                e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

                ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                לומדעסל איציק דייטשא DANI123D 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ש שיהיה

                  @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
                  e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

                  לומדעסל מנותק
                  לומדעסל מנותק
                  לומדעס
                  מדריכים עימוד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @שיהיה מוזר ?!???

                  2israel.israeli@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש שיהיה

                    @איציק-דייטש הקישור ש @לומדעס הביא לא עזר, אלא אם כן צריך הפעלה מחדש או משהו
                    אשמח לשמוע את עצתך וגם @DANI123

                    DANI123D מחובר
                    DANI123D מחובר
                    DANI123
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                    @איציק-דייטש הקישור ש @לומדעס הביא לא עזר, אלא אם כן צריך הפעלה מחדש או משהו
                    אשמח לשמוע את עצתך וגם @DANI123

                    פתרון
                    1.תפעיל כמנהל את שורת הפקודה ותקיש sfc /scannow שיסיים תעשה הפעלה מחדש
                    2.אם לא עזרת תקיש בשורת הפקודה-sfc / verifyonly ואז DISM / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
                    3.תוריד מכאן את הקובץ הזה ותשים אותו בC: \ Windows \ System32"

                    DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שיהיה

                      @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
                      e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

                      איציק דייטשא מנותק
                      איציק דייטשא מנותק
                      איציק דייטש
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @שיהיה זה מה שכתוב שם בנושא שהביא שמואל, זה מסיר דברים ומתקין, תחכה שיסיים!

                      מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                      ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • ש שיהיה

                        @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
                        e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

                        DANI123D מחובר
                        DANI123D מחובר
                        DANI123
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                        @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
                        e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

                        ממש לא זה מה שהוא אמור לעשות להסיר את כל קבצי ההתקנה של מיקרסופט CC++ ולהתקין הכל מחדש

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • איציק דייטשא איציק דייטש

                          @שיהיה זה מה שכתוב שם בנושא שהביא שמואל, זה מסיר דברים ומתקין, תחכה שיסיים!

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שיהיה
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @איציק-דייטש כבר ביטלתי...

                          ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • איציק דייטשא איציק דייטש

                            @שיהיה זה מה שכתוב שם בנושא שהביא שמואל, זה מסיר דברים ומתקין, תחכה שיסיים!

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שיהיה
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיהיה
                            #21

                            @איציק-דייטש עכשיו זה נראה שהסתיים וזה לא עוזר עדיין
                            זה בגלל שביטלתי אחד מהם?
                            @DANI123 ה / ששמת

                            sfc /scannow
                            זאת אומרת שאני שם את הפקודות בשורות נפרדות?

                            ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                            איציק דייטשא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שיהיה

                              @איציק-דייטש עכשיו זה נראה שהסתיים וזה לא עוזר עדיין
                              זה בגלל שביטלתי אחד מהם?
                              @DANI123 ה / ששמת

                              sfc /scannow
                              זאת אומרת שאני שם את הפקודות בשורות נפרדות?

                              איציק דייטשא מנותק
                              איציק דייטשא מנותק
                              איציק דייטש
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                              זה בגלל שביטלתי אחד מהם?

                              לאדע

                              מוטי - טק, מכירה ותיקון של מחשבים 0583293193

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • DANI123D DANI123

                                @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                                @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
                                e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

                                ממש לא זה מה שהוא אמור לעשות להסיר את כל קבצי ההתקנה של מיקרסופט CC++ ולהתקין הכל מחדש

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיהיה
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @dani123 טוב, מה ששמואל הביא לא עזר פה
                                תוכל להסביר לי על מה שאמרת?

                                ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                                משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שיהיה

                                  @dani123 טוב, מה ששמואל הביא לא עזר פה
                                  תוכל להסביר לי על מה שאמרת?

                                  משה מזרחימ מנותק
                                  משה מזרחימ מנותק
                                  משה מזרחי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @שיהיה
                                  לדעתי , תפעיל אותו שוב
                                  תפתח מנהל משימות
                                  ותחכה עד שתראה שהוא נרגע מכל ההתקנות וההסרות ואז תראה אם זה הועיל

                                  הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה מזרחימ משה מזרחי

                                    @שיהיה
                                    לדעתי , תפעיל אותו שוב
                                    תפתח מנהל משימות
                                    ותחכה עד שתראה שהוא נרגע מכל ההתקנות וההסרות ואז תראה אם זה הועיל

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שיהיה
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
                                    בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
                                    אשמח לעזרה בנושא
                                    11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

                                    ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                                    B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שיהיה

                                      @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
                                      בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
                                      אשמח לעזרה בנושא
                                      11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

                                      B מנותק
                                      B מנותק
                                      bbn
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
                                      #26

                                      @שיהיה זה קובץ DLL, חלק מהיישום
                                      לכאורה רק להכניס אותו בתקיה של התוכנה

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • B bbn

                                        @שיהיה זה קובץ DLL, חלק מהיישום
                                        לכאורה רק להכניס אותו בתקיה של התוכנה

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שיהיה
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @bbn הוא היה מתלכתחילה בתיקייה של התוכנה ולא עשה כלום
                                        ואז הוצאתי את התוכנה עצמה לשולחן עבודה ואז זה אמר את הבעיה

                                        ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שיהיה

                                          @bbn הוא היה מתלכתחילה בתיקייה של התוכנה ולא עשה כלום
                                          ואז הוצאתי את התוכנה עצמה לשולחן עבודה ואז זה אמר את הבעיה

                                          B מנותק
                                          B מנותק
                                          bbn
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @שיהיה מה הכוונה לא עשה כלום לא הבנתי?
                                          וזה תוכנה מותקנת?
                                          אם כן זה צריך להיות במיקום המקורי שלה

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר