דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת ישום שהמחשב דורש

בקשת ישום שהמחשב דורש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
32 פוסטים 8 כותבים 910 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • DANI123D DANI123

    @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

    @לומדעס עכשיו הוא השתגע לגמרי
    e49a905d-2981-4a27-9dcc-c9084ad53e16-image.png

    ממש לא זה מה שהוא אמור לעשות להסיר את כל קבצי ההתקנה של מיקרסופט CC++ ולהתקין הכל מחדש

    ש מנותק
    ש מנותק
    שיהיה
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @dani123 טוב, מה ששמואל הביא לא עזר פה
    תוכל להסביר לי על מה שאמרת?

    ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שיהיה

      @dani123 טוב, מה ששמואל הביא לא עזר פה
      תוכל להסביר לי על מה שאמרת?

      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @שיהיה
      לדעתי , תפעיל אותו שוב
      תפתח מנהל משימות
      ותחכה עד שתראה שהוא נרגע מכל ההתקנות וההסרות ואז תראה אם זה הועיל

      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משה מזרחימ משה מזרחי

        @שיהיה
        לדעתי , תפעיל אותו שוב
        תפתח מנהל משימות
        ותחכה עד שתראה שהוא נרגע מכל ההתקנות וההסרות ואז תראה אם זה הועיל

        ש מנותק
        ש מנותק
        שיהיה
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
        בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
        אשמח לעזרה בנושא
        11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

        ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

        B תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שיהיה

          @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
          בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
          אשמח לעזרה בנושא
          11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

          B מנותק
          B מנותק
          bbn
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי bbn
          #26

          @שיהיה זה קובץ DLL, חלק מהיישום
          לכאורה רק להכניס אותו בתקיה של התוכנה

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • B bbn

            @שיהיה זה קובץ DLL, חלק מהיישום
            לכאורה רק להכניס אותו בתקיה של התוכנה

            ש מנותק
            ש מנותק
            שיהיה
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @bbn הוא היה מתלכתחילה בתיקייה של התוכנה ולא עשה כלום
            ואז הוצאתי את התוכנה עצמה לשולחן עבודה ואז זה אמר את הבעיה

            ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שיהיה

              @bbn הוא היה מתלכתחילה בתיקייה של התוכנה ולא עשה כלום
              ואז הוצאתי את התוכנה עצמה לשולחן עבודה ואז זה אמר את הבעיה

              B מנותק
              B מנותק
              bbn
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @שיהיה מה הכוונה לא עשה כלום לא הבנתי?
              וזה תוכנה מותקנת?
              אם כן זה צריך להיות במיקום המקורי שלה

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B bbn

                @שיהיה מה הכוונה לא עשה כלום לא הבנתי?
                וזה תוכנה מותקנת?
                אם כן זה צריך להיות במיקום המקורי שלה

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיהיה
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @bbn נכון ואז זה לא עובד בין כה

                ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • DANI123D DANI123

                  @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                  @איציק-דייטש הקישור ש @לומדעס הביא לא עזר, אלא אם כן צריך הפעלה מחדש או משהו
                  אשמח לשמוע את עצתך וגם @DANI123

                  פתרון
                  1.תפעיל כמנהל את שורת הפקודה ותקיש sfc /scannow שיסיים תעשה הפעלה מחדש
                  2.אם לא עזרת תקיש בשורת הפקודה-sfc / verifyonly ואז DISM / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
                  3.תוריד מכאן את הקובץ הזה ותשים אותו בC: \ Windows \ System32"

                  DANI123D מחובר
                  DANI123D מחובר
                  DANI123
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @dani123 אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                  .תוריד מכאן את הקובץ הזה ותשים אותו בC: \ Windows \ System32"

                  @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                  @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
                  בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
                  אשמח לעזרה בנושא
                  11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

                  זה מה שביקשתי ממך לעשות למעלה ולא עשית תעשה את זה עכשיו ותשים במיקום שכתבתי אם יש שם כבר תחליף ביעד

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • DANI123D DANI123

                    @dani123 אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                    .תוריד מכאן את הקובץ הזה ותשים אותו בC: \ Windows \ System32"

                    @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                    @משה-מזרחי @לומדעס @DANI123 אז מסתבר שלא הועיל
                    בכל מקרה, השגתי את הקובץ החסר כמדומני, ואני לא יודע להפעיל אותו.
                    אשמח לעזרה בנושא
                    11f96b5b-68ae-48e2-840f-a2a146211ef9-image.png

                    זה מה שביקשתי ממך לעשות למעלה ולא עשית תעשה את זה עכשיו ותשים במיקום שכתבתי אם יש שם כבר תחליף ביעד

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שיהיה
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @dani123 איך אני מגיע למקום הזה?

                    ~| תוכים זה הבייבי שלי |~

                    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שיהיה

                      @dani123 איך אני מגיע למקום הזה?

                      פישלפ מנותק
                      פישלפ מנותק
                      פישל
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                      #32

                      @שיהיה אמר בבקשת ישום שהמחשב דורש:

                      @dani123 איך אני מגיע למקום הזה?

                      או שתלך לפי המיקום כנס לכונן C ואז לתיקייה או שתפתח חלון חדש לא משנה איזה ותדביק בחלון למעלה מופיעה המיקום ותדביק וזה יעבור
                      יתכן שתצטרך לשים את זה בתייקית התקנה גם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר