עזרה | תקלה באתחול יאנג כשר
-
@יודי אם אתה רוצה תקנה קופסת צריבה(אני לא מבין בזה).
@achakian00000000 אמר באתחול יאנג:
@יודי אם אתה רוצה תקנה קופסת צריבה(אני לא מבין בזה).
אתה יודע כמה עולה???
בשליש מזה הוא יכול לצרוב אצל מישהו. -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 אמר באתחול יאנג:
@achakian00000000 אמר באתחול יאנג:
@a0533057932 אז תלמד אותי איך קוראים לזה.
אינני זוכר את שם החיבור
הוא בן 4 אותיות באנגליתJTAG. JTAG
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@a0533057932 אמר באתחול יאנג:
@achakian00000000 אמר באתחול יאנג:
@a0533057932 אז תלמד אותי איך קוראים לזה.
אינני זוכר את שם החיבור
הוא בן 4 אותיות באנגליתJTAG. JTAG
@yos אתה יודע כמה זה עולה?
-
-
הפעלה מחדש
-
עדכון דרך adb
-
עדכון מהכרטיס
-
איפוס
5איפוס cache (אני חושב שזה מטמון)
- עדכון מ cache
-
-
-
הפעלה מחדש
-
עדכון דרך adb
-
עדכון מהכרטיס
-
איפוס
5איפוס cache (אני חושב שזה מטמון)
- עדכון מ cache
@achakian00000000 מה זה אומר עדכון?
אפשר לשנות כך גרסא? -
-
-
הפעלה מחדש
-
עדכון דרך adb
-
עדכון מהכרטיס
-
איפוס
5איפוס cache (אני חושב שזה מטמון)
- עדכון מ cache
@achakian00000000
במקרה שלי אפשר לעשות עדכון מהכרטיס ?ואיך תודה על הכל -
-
@יודי לא נראה לי את יכול לנסות
-
פוסט זה נמחק!
-
@יודי לא נראה לי את יכול לנסות
@achakian00000000
איך לנסות ומה הפורצדורה
תודה -
@achakian00000000
איך לנסות ומה הפורצדורה
תודה@יודי אין לי כוח להסביר אתה צריך להסיג את הקושחה בצורה של קובץ update או להוריד רת הרום ולצור ממנו קובץ update
-
@יודי אין לי כוח להסביר אתה צריך להסיג את הקושחה בצורה של קובץ update או להוריד רת הרום ולצור ממנו קובץ update
@achakian00000000
הבנתי מהפורום שיש תוכנה להתקין Bootloader אתה יודע להגיד איך עושים את זה?
תודה רבה -
@achakian00000000
הבנתי מהפורום שיש תוכנה להתקין Bootloader אתה יודע להגיד איך עושים את זה?
תודה רבה@יודי צריך מצב הורדה.
-
עשיתי משהו בשחזור יאנג [כשר אך מתחבר למחשב וכרטיס ואפשר להתקין אפליקציות] ומאז כל פעם שמנסים להדליק הוא נתקע על מסך ההתחלה [של ועדת הרבנים] ולא מוכן לאתחל הבו עצה דחוף תודה
ניסיתי לשחק בכל האופציות שבריקברי ולא זז כלום@יודי אמר באתחול יאנג:
עשיתי משהו בשחזור יאנג [כשר אך מתחבר למחשב וכרטיס ואפשר להתקין אפליקציות] ומאז כל פעם שמנסים להדליק הוא נתקע על מסך ההתחלה [של ועדת הרבנים] ולא מוכן לאתחל הבו עצה דחוף תודה
ניסיתי לשחק בכל האופציות שבריקברי ולא זז כלוםבשביל מי שלא היה פה בחוה"מ אולי יהיה פתרון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
