עזרה | תקלה באתחול יאנג כשר
-
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 למה לא אני שמעתי שאפשר לחבר אותה למעבד ואז לצרוב.
-
@a0533057932 למה לא אני שמעתי שאפשר לחבר אותה למעבד ואז לצרוב.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 יש אפשרות אבל זה לא קופסת צריבה רגילה כמו של נוקיה אני עשיתי את זה אצל ישי וזה עלה לי 160 שקל וזה חוטים שהוא חיבר ישר ללוח
-
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 אני לא מדבר על miracle box או דומה לה אני מתכוון שמחברים עם כבלים למעבד (נראה לי ש miracle box לא מתחברת ישיר למעבד)
-
@a0533057932 אני לא מדבר על miracle box או דומה לה אני מתכוון שמחברים עם כבלים למעבד (נראה לי ש miracle box לא מתחברת ישיר למעבד)
פוסט זה נמחק! -
@a0533057932 יש אפשרות אבל זה לא קופסת צריבה רגילה כמו של נוקיה אני עשיתי את זה אצל ישי וזה עלה לי 160 שקל וזה חוטים שהוא חיבר ישר ללוח
-
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 אז תלמד אותי איך קוראים לזה.
-
@a0533057932 אז תלמד אותי איך קוראים לזה.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 זה רק לסמסונג לא?
-
@a0533057932 זה רק לסמסונג לא?
פוסט זה נמחק! -
@a0533057932 יש אפשרות אבל זה לא קופסת צריבה רגילה כמו של נוקיה אני עשיתי את זה אצל ישי וזה עלה לי 160 שקל וזה חוטים שהוא חיבר ישר ללוח
@מוטי-ברנד אמר באתחול יאנג:
אני עשיתי את זה אצל ישי וזה עלה לי 160 שקל וזה חוטים שהוא חיבר ישר ללוח
כן, זה השיטה של ישי.
אני עשיתי אצלו ב-140 ש"ח-הוא הוסיף לי כמה אפליקציות לכשר. -
@יודי אם אתה רוצה תקנה קופסת צריבה(אני לא מבין בזה).
@achakian00000000 אמר באתחול יאנג:
@יודי אם אתה רוצה תקנה קופסת צריבה(אני לא מבין בזה).
אתה יודע כמה עולה???
בשליש מזה הוא יכול לצרוב אצל מישהו. -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@a0533057932 אמר באתחול יאנג:
@achakian00000000 אמר באתחול יאנג:
@a0533057932 אז תלמד אותי איך קוראים לזה.
אינני זוכר את שם החיבור
הוא בן 4 אותיות באנגליתJTAG. JTAG
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
