בקשה תוכנה vray sketchup
-
@miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:
@פישל
זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
זה יעזור?לא, אלא לנסות לפרוץ שוב
-
@miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:
@פישל
איך אני עושה את זה?תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית -
@miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:
@פישל

זה הכונה?לא
אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה -
@miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:
@פישל

זה הכונה?מעולה
א תעלו את הקובץ Read
ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו -
-
-
@miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:
בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם
-
הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.
-
העתק את cgauth.dll ל
C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\binהעתק את vray_BRDFScanned.dll אל
C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\pluginsזה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה -
-
@miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:
בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם
-
הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.
-
העתק את cgauth.dll ל
C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\binהעתק את vray_BRDFScanned.dll אל
C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\pluginsזה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
