דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה תוכנה vray sketchup

בקשה תוכנה vray sketchup

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
21 פוסטים 4 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פישלפ פישל

    @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

    @benbom
    תודה זה הסתדר
    עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
    מה זה אומר?

    נראה שלא הצליח לפרוץ
    זה התרגום
    SketchUp
    נכשל בקופת רישיון V-Ray עבור SketchUp.
    לא ניתן להתחבר לשרת רישיון כאוס.

    1. יתכן שאין חיבור לאינטרנט או ל-
      מחשב שמריץ את שרת הרישיון.
    2. ייתכן ששרת VRLService / רישיון לא פועל (על ידי
      ברירת המחדל ניגשת באמצעות דפדפן האינטרנט http: // localhost: 30304)
      אישור
    M מנותק
    M מנותק
    Miri 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @פישל
    זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
    זה יעזור?

    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • M Miri 0

      @פישל
      זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
      זה יעזור?

      פישלפ מנותק
      פישלפ מנותק
      פישל
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

      @פישל
      זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
      זה יעזור?

      לא, אלא לנסות לפרוץ שוב

      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פישלפ פישל

        @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

        @פישל
        זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
        זה יעזור?

        לא, אלא לנסות לפרוץ שוב

        M מנותק
        M מנותק
        Miri 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @פישל
        איך אני עושה את זה?

        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M Miri 0

          @פישל
          איך אני עושה את זה?

          פישלפ מנותק
          פישלפ מנותק
          פישל
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

          @פישל
          איך אני עושה את זה?

          תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
          אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פישלפ פישל

            @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

            @פישל
            איך אני עושה את זה?

            תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
            אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית

            M מנותק
            M מנותק
            Miri 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
            זה הכונה?

            פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M Miri 0

              @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
              זה הכונה?

              פישלפ מנותק
              פישלפ מנותק
              פישל
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

              @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
              זה הכונה?

              לא
              אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פישלפ פישל

                @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                זה הכונה?

                לא
                אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה

                M מנותק
                M מנותק
                Miri 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                זה הכונה?

                פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • M Miri 0

                  @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                  זה הכונה?

                  פישלפ מנותק
                  פישלפ מנותק
                  פישל
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                  @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                  זה הכונה?

                  מעולה
                  א תעלו את הקובץ Read
                  ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פישלפ פישל

                    @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                    @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                    זה הכונה?

                    מעולה
                    א תעלו את הקובץ Read
                    ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו

                    M מנותק
                    M מנותק
                    Miri 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @פישל
                    Read_Me_Important.txt
                    צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M Miri 0

                      @פישל
                      Read_Me_Important.txt
                      צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                      פישלפ מנותק
                      פישלפ מנותק
                      פישל
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                      @פישל
                      Read_Me_Important.txt
                      צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                      תעלו עכשיו את שני הקבצים Read
                      מהתייקייה העכשווית

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פישלפ פישל

                        @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                        @פישל
                        Read_Me_Important.txt
                        צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                        תעלו עכשיו את שני הקבצים Read
                        מהתייקייה העכשווית

                        M מנותק
                        M מנותק
                        Miri 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M Miri 0

                          @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                          פישלפ מנותק
                          פישלפ מנותק
                          פישל
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                          #20

                          @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                          @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                          בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם

                          1. הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.

                          2. העתק את cgauth.dll ל

                          C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin
                          

                          העתק את vray_BRDFScanned.dll אל

                          C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\plugins
                          

                          זה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
                          שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פישלפ פישל

                            @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                            @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                            בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם

                            1. הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.

                            2. העתק את cgauth.dll ל

                            C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin
                            

                            העתק את vray_BRDFScanned.dll אל

                            C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\plugins
                            

                            זה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
                            שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה

                            M מנותק
                            M מנותק
                            Miri 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @פישל
                            תודה רבה רבה
                            עזרתם מאד!!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר