דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה תוכנה vray sketchup

בקשה תוכנה vray sketchup

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
21 פוסטים 4 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M Miri 0

    @פישל
    הורדתי את התכנה
    באמצע ההתקנה
    נפתח לי מסך שחור איך אני גומרת את ההתקנה
    תודה

    פישלפ מנותק
    פישלפ מנותק
    פישל
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

    @פישל
    הורדתי את התכנה
    באמצע ההתקנה
    נפתח לי מסך שחור איך אני גומרת את ההתקנה
    תודה

    לא התקנתי את זה
    א אבל תגידו לי מה הורדתם בכדע שאדע
    ב תעלו תמונה בבקשה
    מה זה חלון שחור? BAT?

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פישלפ פישל

      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

      @פישל
      הורדתי את התכנה
      באמצע ההתקנה
      נפתח לי מסך שחור איך אני גומרת את ההתקנה
      תודה

      לא התקנתי את זה
      א אבל תגידו לי מה הורדתם בכדע שאדע
      ב תעלו תמונה בבקשה
      מה זה חלון שחור? BAT?

      M מנותק
      M מנותק
      Miri 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @פישל צילום מסך 2021-02-04 130055.jpg

      זה פתח לי את זה
      אולי אתם יודעים מה השלב הבא?
      תודה

      B תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M Miri 0

        @פישל צילום מסך 2021-02-04 130055.jpg

        זה פתח לי את זה
        אולי אתם יודעים מה השלב הבא?
        תודה

        B מנותק
        B מנותק
        benbom
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @miri-0
        זה אומר שסקצאפ פתוח וצריך לסגור כדי להמשיך בהתקנה
        זה הכל

        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • B benbom

          @miri-0
          זה אומר שסקצאפ פתוח וצריך לסגור כדי להמשיך בהתקנה
          זה הכל

          M מנותק
          M מנותק
          Miri 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @benbom
          תודה זה הסתדר
          עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
          מה זה אומר?

          פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M Miri 0

            @benbom
            תודה זה הסתדר
            עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
            מה זה אומר?

            פישלפ מנותק
            פישלפ מנותק
            פישל
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

            @benbom
            תודה זה הסתדר
            עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
            מה זה אומר?

            נראה שלא הצליח לפרוץ
            זה התרגום
            SketchUp
            נכשל בקופת רישיון V-Ray עבור SketchUp.
            לא ניתן להתחבר לשרת רישיון כאוס.

            1. יתכן שאין חיבור לאינטרנט או ל-
              מחשב שמריץ את שרת הרישיון.
            2. ייתכן ששרת VRLService / רישיון לא פועל (על ידי
              ברירת המחדל ניגשת באמצעות דפדפן האינטרנט http: // localhost: 30304)
              אישור
            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פישלפ פישל

              @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

              @benbom
              תודה זה הסתדר
              עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
              מה זה אומר?

              נראה שלא הצליח לפרוץ
              זה התרגום
              SketchUp
              נכשל בקופת רישיון V-Ray עבור SketchUp.
              לא ניתן להתחבר לשרת רישיון כאוס.

              1. יתכן שאין חיבור לאינטרנט או ל-
                מחשב שמריץ את שרת הרישיון.
              2. ייתכן ששרת VRLService / רישיון לא פועל (על ידי
                ברירת המחדל ניגשת באמצעות דפדפן האינטרנט http: // localhost: 30304)
                אישור
              M מנותק
              M מנותק
              Miri 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @פישל
              זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
              זה יעזור?

              פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M Miri 0

                @פישל
                זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
                זה יעזור?

                פישלפ מנותק
                פישלפ מנותק
                פישל
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                @פישל
                זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
                זה יעזור?

                לא, אלא לנסות לפרוץ שוב

                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פישלפ פישל

                  @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                  @פישל
                  זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
                  זה יעזור?

                  לא, אלא לנסות לפרוץ שוב

                  M מנותק
                  M מנותק
                  Miri 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @פישל
                  איך אני עושה את זה?

                  פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M Miri 0

                    @פישל
                    איך אני עושה את זה?

                    פישלפ מנותק
                    פישלפ מנותק
                    פישל
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                    @פישל
                    איך אני עושה את זה?

                    תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
                    אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פישלפ פישל

                      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                      @פישל
                      איך אני עושה את זה?

                      תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
                      אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית

                      M מנותק
                      M מנותק
                      Miri 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                      זה הכונה?

                      פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M Miri 0

                        @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                        זה הכונה?

                        פישלפ מנותק
                        פישלפ מנותק
                        פישל
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                        @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                        זה הכונה?

                        לא
                        אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פישלפ פישל

                          @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                          @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                          זה הכונה?

                          לא
                          אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה

                          M מנותק
                          M מנותק
                          Miri 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                          זה הכונה?

                          פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • M Miri 0

                            @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                            זה הכונה?

                            פישלפ מנותק
                            פישלפ מנותק
                            פישל
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                            @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                            זה הכונה?

                            מעולה
                            א תעלו את הקובץ Read
                            ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פישלפ פישל

                              @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                              @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                              זה הכונה?

                              מעולה
                              א תעלו את הקובץ Read
                              ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו

                              M מנותק
                              M מנותק
                              Miri 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @פישל
                              Read_Me_Important.txt
                              צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                              פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • M Miri 0

                                @פישל
                                Read_Me_Important.txt
                                צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                                פישלפ מנותק
                                פישלפ מנותק
                                פישל
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                @פישל
                                Read_Me_Important.txt
                                צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                                תעלו עכשיו את שני הקבצים Read
                                מהתייקייה העכשווית

                                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פישלפ פישל

                                  @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                  @פישל
                                  Read_Me_Important.txt
                                  צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                                  תעלו עכשיו את שני הקבצים Read
                                  מהתייקייה העכשווית

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  Miri 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                                  פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • M Miri 0

                                    @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                                    פישלפ מנותק
                                    פישלפ מנותק
                                    פישל
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                                    #20

                                    @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                    @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                                    בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם

                                    1. הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.

                                    2. העתק את cgauth.dll ל

                                    C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin
                                    

                                    העתק את vray_BRDFScanned.dll אל

                                    C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\plugins
                                    

                                    זה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
                                    שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה

                                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פישלפ פישל

                                      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                      @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                                      בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם

                                      1. הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.

                                      2. העתק את cgauth.dll ל

                                      C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin
                                      

                                      העתק את vray_BRDFScanned.dll אל

                                      C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\plugins
                                      

                                      זה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
                                      שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      Miri 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @פישל
                                      תודה רבה רבה
                                      עזרתם מאד!!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • חוקי הפורום
                                      • פופולרי
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • צור קשר