דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה תוכנה vray sketchup

בקשה תוכנה vray sketchup

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
21 פוסטים 4 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B benbom

    @miri-0
    זה אומר שסקצאפ פתוח וצריך לסגור כדי להמשיך בהתקנה
    זה הכל

    M מנותק
    M מנותק
    Miri 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @benbom
    תודה זה הסתדר
    עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
    מה זה אומר?

    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • M Miri 0

      @benbom
      תודה זה הסתדר
      עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
      מה זה אומר?

      פישלפ מנותק
      פישלפ מנותק
      פישל
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

      @benbom
      תודה זה הסתדר
      עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
      מה זה אומר?

      נראה שלא הצליח לפרוץ
      זה התרגום
      SketchUp
      נכשל בקופת רישיון V-Ray עבור SketchUp.
      לא ניתן להתחבר לשרת רישיון כאוס.

      1. יתכן שאין חיבור לאינטרנט או ל-
        מחשב שמריץ את שרת הרישיון.
      2. ייתכן ששרת VRLService / רישיון לא פועל (על ידי
        ברירת המחדל ניגשת באמצעות דפדפן האינטרנט http: // localhost: 30304)
        אישור
      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פישלפ פישל

        @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

        @benbom
        תודה זה הסתדר
        עכשיו אני מנסה לפתוח את הויריי וזה פותח לי צילום מסך 2021-02-04 143506.jpg
        מה זה אומר?

        נראה שלא הצליח לפרוץ
        זה התרגום
        SketchUp
        נכשל בקופת רישיון V-Ray עבור SketchUp.
        לא ניתן להתחבר לשרת רישיון כאוס.

        1. יתכן שאין חיבור לאינטרנט או ל-
          מחשב שמריץ את שרת הרישיון.
        2. ייתכן ששרת VRLService / רישיון לא פועל (על ידי
          ברירת המחדל ניגשת באמצעות דפדפן האינטרנט http: // localhost: 30304)
          אישור
        M מנותק
        M מנותק
        Miri 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @פישל
        זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
        זה יעזור?

        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M Miri 0

          @פישל
          זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
          זה יעזור?

          פישלפ מנותק
          פישלפ מנותק
          פישל
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

          @פישל
          זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
          זה יעזור?

          לא, אלא לנסות לפרוץ שוב

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פישלפ פישל

            @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

            @פישל
            זה אומר שאני צריכה לנסות להוריד שוב?
            זה יעזור?

            לא, אלא לנסות לפרוץ שוב

            M מנותק
            M מנותק
            Miri 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @פישל
            איך אני עושה את זה?

            פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M Miri 0

              @פישל
              איך אני עושה את זה?

              פישלפ מנותק
              פישלפ מנותק
              פישל
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

              @פישל
              איך אני עושה את זה?

              תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
              אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פישלפ פישל

                @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                @פישל
                איך אני עושה את זה?

                תעלו תמונה מתיקיית ההתקנה
                אמור להיות שם תיקייה FIX משהו אם כן אז תעלו תמונה כבר של התיקייה שם וכן מהתמונה של התיקייה ראשית

                M מנותק
                M מנותק
                Miri 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                זה הכונה?

                פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M Miri 0

                  @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                  זה הכונה?

                  פישלפ מנותק
                  פישלפ מנותק
                  פישל
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                  @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                  זה הכונה?

                  לא
                  אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פישלפ פישל

                    @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                    @פישל צילום מסך 2021-02-10 003148.jpg
                    זה הכונה?

                    לא
                    אני לא צריך קובץ תמונה אלא צילום מסך מהתיקייה

                    M מנותק
                    M מנותק
                    Miri 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                    זה הכונה?

                    פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • M Miri 0

                      @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                      זה הכונה?

                      פישלפ מנותק
                      פישלפ מנותק
                      פישל
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                      @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                      זה הכונה?

                      מעולה
                      א תעלו את הקובץ Read
                      ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פישלפ פישל

                        @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                        @פישל צילום מסך 2021-02-10 003606.jpg
                        זה הכונה?

                        מעולה
                        א תעלו את הקובץ Read
                        ב תעלו תמונה מהתיקייה FIX שם בתוכה בדיוק כמו שהעלתם עכשיו

                        M מנותק
                        M מנותק
                        Miri 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @פישל
                        Read_Me_Important.txt
                        צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M Miri 0

                          @פישל
                          Read_Me_Important.txt
                          צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                          פישלפ מנותק
                          פישלפ מנותק
                          פישל
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                          @פישל
                          Read_Me_Important.txt
                          צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                          תעלו עכשיו את שני הקבצים Read
                          מהתייקייה העכשווית

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פישלפ פישל

                            @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                            @פישל
                            Read_Me_Important.txt
                            צילום מסך 2021-02-10 004000.jpg

                            תעלו עכשיו את שני הקבצים Read
                            מהתייקייה העכשווית

                            M מנותק
                            M מנותק
                            Miri 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                            פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • M Miri 0

                              @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                              פישלפ מנותק
                              פישלפ מנותק
                              פישל
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                              #20

                              @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                              @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                              בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם

                              1. הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.

                              2. העתק את cgauth.dll ל

                              C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin
                              

                              העתק את vray_BRDFScanned.dll אל

                              C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\plugins
                              

                              זה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
                              שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה

                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פישלפ פישל

                                @miri-0 אמר בבקשה תוכנה vray sketchup:

                                @פישל ReadMe.txt Read_Me_Important.txt

                                בקובץ readme.txt כתוב את ההוראות והם

                                1. הורד והתקן את ה- V-Ray. אין צורך להתקין את שרת הרישיון.

                                2. העתק את cgauth.dll ל

                                C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin
                                

                                העתק את vray_BRDFScanned.dll אל

                                C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\V-Ray for SketchUp\extension\vrayappsdk\bin\plugins
                                

                                זה נמצא בתיקייה FIX תעתיקו כל אחד למיקום שלו
                                שימו לב לדואג שהתוכנה תהיה מכובה

                                M מנותק
                                M מנותק
                                Miri 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @פישל
                                תודה רבה רבה
                                עזרתם מאד!!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר