קוד אבטחה בC2
-
@מנשה מה איכפת לך לנסות עם best ? זה לא כל כך מסובך כמו שאתה חושב
@דוד-יצחק123 אבל אני לא יודע איך
-
@דוד-יצחק123 אבל אני לא יודע איך
@מנשה https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208
אם אתה צריך עזרה , תגיד לי ואנסה לעזור לך
-
@מנשה https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208
אם אתה צריך עזרה , תגיד לי ואנסה לעזור לך
@דוד-יצחק123 אין עליך תודה
-
@דוד-יצחק123 אין עליך תודה
-
@מנשה פה באתר, עובד לך?
@דוד-יצחק123 מה צאט?מה זאת אומרת
-

האייקון למעלה
-

האייקון למעלה
@דוד-יצחק123 זה אומר לי שאני לא מספיק משתמש בפורום ואי אפשר
-
@דוד-יצחק123 זה אומר לי שאני לא מספיק משתמש בפורום ואי אפשר
-
@מנשה אה אוקי
@דוד-יצחק123 מה עושים
-
@דוד-יצחק123 מה עושים
-
@מנשה לגבי מה?
@דוד-יצחק123 רגע אני ינסה עוד פעם אם הבסט
-
נראה לי שאתה לא סובר "כשמו כן הוא", שזה הכי טוב - best
-
נראה לי שאתה לא סובר "כשמו כן הוא", שזה הכי טוב - best
@דוד-יצחק123 הורדתי מחדש וזה עושה לי עוד פעם מלא קבצים אני לא יודע מה לעשות
-
@דוד-יצחק123 הורדתי מחדש וזה עושה לי עוד פעם מלא קבצים אני לא יודע מה לעשות
-
@מנשה מה הורדת ומאיפה?
@דוד-יצחק123 את התוכנה,מפה מהפורום
-
@דוד-יצחק123 את התוכנה,מפה מהפורום
-
@מנשה מה שיש פה זה תוכנה ניידת.
אמור להיות שם קובץ עם סיומת exe עם אייקון של התוכנה, תלחץ על זה@דוד-יצחק123 אין שום דבר כזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות