קוד אבטחה בC2
-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
אני לא יודע איך משתמשים בתוכנת BEST ואם לא זה למישהו יש פתרון אחר איך לפרוץ אם שכחתי את הקוד
ניסית 12345? זה הברירת מחדל
-
@מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:
אני לא יודע איך משתמשים בתוכנת BEST ואם לא זה למישהו יש פתרון אחר איך לפרוץ אם שכחתי את הקוד
ניסית 12345? זה הברירת מחדל
@דוד-יצחק123 ניסיתי 12345 ועוד מספרים קלים אבל שכחתי את הקוד
-
@דוד-יצחק123 ניסיתי 12345 ועוד מספרים קלים אבל שכחתי את הקוד
-
-
@דוד-יצחק123 וואי תודה אני יעדכן אותך שזה יעבוד
-
@מנשה מה איכפת לך לנסות עם best ? זה לא כל כך מסובך כמו שאתה חושב
@דוד-יצחק123 אבל אני לא יודע איך
-
@דוד-יצחק123 אבל אני לא יודע איך
@מנשה https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208
אם אתה צריך עזרה , תגיד לי ואנסה לעזור לך
-
@מנשה https://mitmachim.top/topic/16/מדריך-קריאת-סיסמת-המשתמש-בנוקיה-c2-ו-208
אם אתה צריך עזרה , תגיד לי ואנסה לעזור לך
@דוד-יצחק123 אין עליך תודה
-
@דוד-יצחק123 אין עליך תודה
-
@מנשה פה באתר, עובד לך?
@דוד-יצחק123 מה צאט?מה זאת אומרת
-

האייקון למעלה
-

האייקון למעלה
@דוד-יצחק123 זה אומר לי שאני לא מספיק משתמש בפורום ואי אפשר
-
@דוד-יצחק123 זה אומר לי שאני לא מספיק משתמש בפורום ואי אפשר
-
@מנשה אה אוקי
@דוד-יצחק123 מה עושים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות