דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. קוד אבטחה בC2

קוד אבטחה בC2

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
73 פוסטים 5 כותבים 1.9k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

    @מנשה פה באתר, עובד לך?

    מ מנותק
    מ מנותק
    מנשה
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @דוד-יצחק123 מה צאט?מה זאת אומרת

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד יצחק123ד מנותק
      דוד יצחק123ד מנותק
      דוד יצחק123
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד יצחק123
      #18

      20200918_003541.jpg

      האייקון למעלה

      מנסה לעזור כמה שיותר!
      אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

        20200918_003541.jpg

        האייקון למעלה

        מ מנותק
        מ מנותק
        מנשה
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @דוד-יצחק123 זה אומר לי שאני לא מספיק משתמש בפורום ואי אפשר

        דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנשה

          @דוד-יצחק123 זה אומר לי שאני לא מספיק משתמש בפורום ואי אפשר

          דוד יצחק123ד מנותק
          דוד יצחק123ד מנותק
          דוד יצחק123
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @מנשה אה אוקי

          מנסה לעזור כמה שיותר!
          אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

            @מנשה אה אוקי

            מ מנותק
            מ מנותק
            מנשה
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @דוד-יצחק123 מה עושים

            דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנשה

              @דוד-יצחק123 מה עושים

              דוד יצחק123ד מנותק
              דוד יצחק123ד מנותק
              דוד יצחק123
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              @מנשה לגבי מה?

              מנסה לעזור כמה שיותר!
              אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                @מנשה לגבי מה?

                מ מנותק
                מ מנותק
                מנשה
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @דוד-יצחק123 רגע אני ינסה עוד פעם אם הבסט

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד יצחק123ד מנותק
                  דוד יצחק123ד מנותק
                  דוד יצחק123
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד יצחק123
                  #24

                  נראה לי שאתה לא סובר "כשמו כן הוא", שזה הכי טוב - best

                  מנסה לעזור כמה שיותר!
                  אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                    נראה לי שאתה לא סובר "כשמו כן הוא", שזה הכי טוב - best

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנשה
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @דוד-יצחק123 הורדתי מחדש וזה עושה לי עוד פעם מלא קבצים אני לא יודע מה לעשות

                    דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנשה

                      @דוד-יצחק123 הורדתי מחדש וזה עושה לי עוד פעם מלא קבצים אני לא יודע מה לעשות

                      דוד יצחק123ד מנותק
                      דוד יצחק123ד מנותק
                      דוד יצחק123
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @מנשה מה הורדת ומאיפה?

                      מנסה לעזור כמה שיותר!
                      אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                        @מנשה מה הורדת ומאיפה?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מנשה
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @דוד-יצחק123 את התוכנה,מפה מהפורום

                        דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנשה

                          @דוד-יצחק123 את התוכנה,מפה מהפורום

                          דוד יצחק123ד מנותק
                          דוד יצחק123ד מנותק
                          דוד יצחק123
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @מנשה מה שיש פה זה תוכנה ניידת.
                          אמור להיות שם קובץ עם סיומת exe עם אייקון של התוכנה, תלחץ על זה

                          מנסה לעזור כמה שיותר!
                          אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

                          מ דוד יצחק123ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                            @מנשה מה שיש פה זה תוכנה ניידת.
                            אמור להיות שם קובץ עם סיומת exe עם אייקון של התוכנה, תלחץ על זה

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מנשה
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @דוד-יצחק123 אין שום דבר כזה

                            דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנשה

                              @דוד-יצחק123 אין שום דבר כזה

                              דוד יצחק123ד מנותק
                              דוד יצחק123ד מנותק
                              דוד יצחק123
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @מנשה תעלה צילום מסך מהתיקייה הראשית

                              מנסה לעזור כמה שיותר!
                              אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד יצחק123ד דוד יצחק123

                                @מנשה תעלה צילום מסך מהתיקייה הראשית

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מנשה
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @דוד-יצחק123 כבר כמה פעמים ניסיתי לעלות לפה צילום מסך וזה עשה לי מיד שיש שגיאה

                                מ דוד יצחק123ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מנשה

                                  @דוד-יצחק123 כבר כמה פעמים ניסיתי לעלות לפה צילום מסך וזה עשה לי מיד שיש שגיאה

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנשה
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:

                                  @דוד-יצחק123 כבר כמה פעמים ניסיתי לעלות לפה צילום מסך וזה עשה לי מיד שיש שגיאה

                                  יש לי המון בעיות😊 😊

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנשה

                                    @דוד-יצחק123 כבר כמה פעמים ניסיתי לעלות לפה צילום מסך וזה עשה לי מיד שיש שגיאה

                                    דוד יצחק123ד מנותק
                                    דוד יצחק123ד מנותק
                                    דוד יצחק123
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    @מנשה תעלה למגיקוד ותעתיק את הקישור של ההורדה ותלחץ על זה Screenshot_20200918-004805_Chrome.jpg

                                    מנסה לעזור כמה שיותר!
                                    אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מנשה
                                      מורחק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      לא הבנתי מה זה מגיקוד והקישור?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מנשה
                                        מורחק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #35

                                        ![0_1600386713216_Screenshot_1.png](העלאה 100%) Screenshot_1

                                        דוד יצחק123ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מנשה

                                          ![0_1600386713216_Screenshot_1.png](העלאה 100%) Screenshot_1

                                          דוד יצחק123ד מנותק
                                          דוד יצחק123ד מנותק
                                          דוד יצחק123
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          @מנשה אמר בקוד אבטחה בC2:

                                          ![0_1600386713216_Screenshot_1.png](העלאה 100%) Screenshot_1

                                          😂 צריך לחכות שזה יהיה לקישור

                                          מנסה לעזור כמה שיותר!
                                          אפשר לפנות אלי ב dschprecher@yahoo.com

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר