עזרה דחופה | חריגת דקות מה עושים??
-
@חנניה אמר בעזרה דחופה | חריגת דקות מה עושים??:
רציתי לטפל בזה אבל לא היה לי כח לזה והתיאשתי,
אולי תצטרף איתי לבצע תביעה יחד ,
אם לא שהסכמת לפשרה עם החברה ...
שלח לי מספר פלאפון שלך בצ'אט .@13115-5864 השאלה כמה סיכויים יש לזה ?
ב. כמה כאב ראש צריך בשביל זה? -
@13115-5864 השאלה כמה סיכויים יש לזה ?
ב. כמה כאב ראש צריך בשביל זה?@חנניה
הוצאות מקסימום : 50 שקל לפתיחת תיק וזהו.
כאב ראש ... למשפט צריך לנסוע בית משפט שבאזור הנתבע
יחד זה לא קשה
סיכויים ... כמה שיותר תובעים זה יוכיח לשופט ולתקשורת ולחברה שהם משקרים או כשל טכני במערכות שלהם. -
@חנניה
הוצאות מקסימום : 50 שקל לפתיחת תיק וזהו.
כאב ראש ... למשפט צריך לנסוע בית משפט שבאזור הנתבע
יחד זה לא קשה
סיכויים ... כמה שיותר תובעים זה יוכיח לשופט ולתקשורת ולחברה שהם משקרים או כשל טכני במערכות שלהם.@13115-5864 קצת גדול עלי
-
@13115-5864 קצת גדול עלי
@חנניה
הכסף שלך לא מעניין אותך...!!!
או יותר הנכון הכסף שלך קטן עליך
ולכן גדול עליך נסיעה קבוצתית אחת ... שאולי החברה בכלל תוותר על החיוב ולא תצטרך -
@13115-5864 קצת גדול עלי
-
@חנניה אמר בעזרה דחופה | חריגת דקות מה עושים??:
רציתי לטפל בזה אבל לא היה לי כח לזה והתיאשתי,
אולי תצטרף איתי לבצע תביעה יחד ,
אם לא שהסכמת לפשרה עם החברה ...
שלח לי מספר פלאפון שלך בצ'אט .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
