עזרה | דפדפן פיירפוקס לא נותן גישה לג'ימייל
-
מי שיכול לעשות לי טובה קטנה להוריד ולהעלות את פיירפוקס לכאן (זה ממש קטן) פשוט זה חסום לי האתר שלהם
-
מי שיכול לעשות לי טובה קטנה להוריד ולהעלות את פיירפוקס לכאן (זה ממש קטן) פשוט זה חסום לי האתר שלהם
-
@אביב-לוין
הקדמת אותי...כל הכבוד!

-
@חברים מה שיש לו שם זה לא עדכון.. כתוב לו שפיירפוקס לא יכול לעדכן את עצמו אז שיוריד גרסה נקייה.
@chv אפשר לעשות ייצוא סימניות כמו בכרום? אני לא מוצא
-
@chv אפשר לעשות ייצוא סימניות כמו בכרום? אני לא מוצא
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | דפדפן פיירפוקס לא נותן גישה לג'ימייל:
@chv אפשר לעשות ייצוא סימניות כמו בכרום? אני לא מוצא
עיין כאן
-
@אביב-לוין
הקדמת אותי...כל הכבוד!

-
@chv אפשר לעשות ייצוא סימניות כמו בכרום? אני לא מוצא
@שלמה-ווייס אפשר לייצא סימניות מפיירפוקס דרך החלון של הסימניות (קונטרול+שיפט+B) בכפתור הזה

אפשר לייצא בתבנית JSON או HTML
אני חושב שבשתי התבניות אפשר גם לייבא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
