שאלה | סנכרון/העתקת סימניות בין דפדפנים - בצורה קלה
-
עד לאחרונה השתמשתי בדפדפן כרום, לאחרונה התחלתי להשתמש בדפדפן פיירפוקס.
האם יש אפשרות לסנכרן/להעתיק את הסימניות שלי מדפדפן כרום לדפדפן פיירפוקס - בצורה נוחה וקלה?
-
עד לאחרונה השתמשתי בדפדפן כרום, לאחרונה התחלתי להשתמש בדפדפן פיירפוקס.
האם יש אפשרות לסנכרן/להעתיק את הסימניות שלי מדפדפן כרום לדפדפן פיירפוקס - בצורה נוחה וקלה?
-
@חברים ליצא מכרום את הסימניות כקובץ ולהתקין בפיירפוקס
בכרום לך למנהל הסימניות >3 נקודות >יצוא
אותו דבר בפיירפוקס במנהל סימניות יבוא ותיבא את הקובץ
יש גם אופציה בפיירפוקס יבוא מדפדפן אחר אבל משום מה זה לא תמיד עובד@חיים-כהן-1 אמר בשאלה | סנכרון/העתקת סימניות בין דפדפנים - בצורה קלה:
אותו דבר בפיירפוקס במנהל סימניות
בדפדפן פיירפוקס עושים קיצור דרך Ctrl+Shift+B, והמשך כמו שאמרת...
(או דרך ספרייה > סימניות). יותר קל עם הקיצור דרך לעיל.
בכל אופן, תודה רבה!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות