בקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.
-
@cfopuser בדקתי עכשיו מדוייק, והשם של התוכנה מופיע עם נקודה לפני הClocks, כלומר
.Clocks.exe@ע-ה-דכו-ע אי אי הייתי כזה קרוב זה השם או זה השם של התהליך
-
@ע-ה-דכו-ע אי אי הייתי כזה קרוב זה השם או זה השם של התהליך
@cfopuser כתב בבקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.:
@ע-ה-דכו-ע אי אי הייתי כזה קרוב זה השם או זה השם של התהליך
בלשונית תהליכים במנהל המשימות זה מופיע ככה

אבל אני חושב שהשם האמיתי של התהליך זה רק ה.Clocks.exe -
@cfopuser כתב בבקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.:
@ע-ה-דכו-ע אי אי הייתי כזה קרוב זה השם או זה השם של התהליך
בלשונית תהליכים במנהל המשימות זה מופיע ככה

אבל אני חושב שהשם האמיתי של התהליך זה רק ה.Clocks.exe -
@cfopuser כתב בבקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.:
@ע-ה-דכו-ע טוב הוספתי את הקטע הזה לקוד
הוספתי את שתי הגרסאות
תודה רבה, אבל זה עדיין סוגר את השעון, מה הקוד האחרון שכתבת?
-
@cfopuser כתב בבקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.:
@ע-ה-דכו-ע טוב הוספתי את הקטע הזה לקוד
הוספתי את שתי הגרסאות
תודה רבה, אבל זה עדיין סוגר את השעון, מה הקוד האחרון שכתבת?
#NoEnv ; Recommended for performance and compatibility with future AutoHotkey releases. SendMode Input ; Recommended for new scripts due to its superior speed and reliability. SetWorkingDir %A_ScriptDir% ; Ensures a consistent starting directory. if not A_IsAdmin { Run *RunAs "%A_ScriptFullPath%" ExitApp } close() close() { WinGet, id, List Loop, %id% { this_id := id%A_Index% WinGet, procName, ProcessName, ahk_id %this_id% if (procName != ".Clock.exe" || procName != ".Clocks") { WinRestore, ahk_id %this_id% WinClose, ahk_id %this_id% } } Loop, 5 { Sleep, 100 Send, !{F4} } } -
#NoEnv ; Recommended for performance and compatibility with future AutoHotkey releases. SendMode Input ; Recommended for new scripts due to its superior speed and reliability. SetWorkingDir %A_ScriptDir% ; Ensures a consistent starting directory. if not A_IsAdmin { Run *RunAs "%A_ScriptFullPath%" ExitApp } close() close() { WinGet, id, List Loop, %id% { this_id := id%A_Index% WinGet, procName, ProcessName, ahk_id %this_id% if (procName != ".Clock.exe" || procName != ".Clocks") { WinRestore, ahk_id %this_id% WinClose, ahk_id %this_id% } } Loop, 5 { Sleep, 100 Send, !{F4} } } -
@cfopuser כתב בבקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.:
if (procName != ".Clock.exe"חסר s
Clocks.exe. -
@שקט בכול מקרה עדיף להשתמש ב appName (השם של הexe) אבל קשה לי לברר מה השם המדויק כי זה ממיקרוסופט סטור
-
@cfopuser כתב בבקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.:
@שקט בכול מקרה עדיף להשתמש ב appName (השם של הexe) אבל קשה לי לברר מה ה' המדויק כי זה ממיקרוסופט סטור

@I-believe זה V2 אתה צריך V1 תבחר כאן את הגרסה 1 (הריבוע הלבן)
ולמה @I-believe אתה פותח KeyLogger סתם ככה
-
@I-believe זה V2 אתה צריך V1 תבחר כאן את הגרסה 1 (הריבוע הלבן)
ולמה @I-believe אתה פותח KeyLogger סתם ככה
@cfopuser כתב בבקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.:
@I-believe זה V2 אתה צריך V1 תבחר כאן את הגרסה 1 (הריבוע הלבן)
ולמה @I-believe אתה פותח KeyLogger סתם ככה
התקנתי את שניהם, אבל Windows Spy המובנה בתוכנה מוביל אותי לחלונית הנ"ל

-
@cfopuser כתב בבקשה | תוכנה לסגירת כל החלונות הפתוחים.:
@I-believe זה V2 אתה צריך V1 תבחר כאן את הגרסה 1 (הריבוע הלבן)
ולמה @I-believe אתה פותח KeyLogger סתם ככה
התקנתי את שניהם, אבל Windows Spy המובנה בתוכנה מוביל אותי לחלונית הנ"ל

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות