דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. המלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (לגירסה הראשונה בלבד)

המלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (לגירסה הראשונה בלבד)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נגנים ותוכנותיהם
297 פוסטים 36 כותבים 24.7k צפיות 33 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ezerphoneE ezerphone

    @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

    @ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה

    /PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIP
    

    זה כל התיקיות שיש שם
    8b994bd1-101e-4101-8a2d-db82c8349601-image.png

    א מנותק
    א מנותק
    איציק 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #38

    @ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

    @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

    @ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה

    /PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIP
    

    זה כל התיקיות שיש שם
    8b994bd1-101e-4101-8a2d-db82c8349601-image.png

    תחפש תיקיה media

    ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א איציק 2

      @ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

      @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

      @ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה

      /PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIP
      

      זה כל התיקיות שיש שם
      8b994bd1-101e-4101-8a2d-db82c8349601-image.png

      תחפש תיקיה media

      ezerphoneE מנותק
      ezerphoneE מנותק
      ezerphone
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #39

      @איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

      א פראיריפ 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ezerphoneE ezerphone

        @איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

        א מנותק
        א מנותק
        איציק 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #40

        @ezerphone אני לא רואה... חסום לי בנטפרי

        ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א איציק 2

          @ezerphone אני לא רואה... חסום לי בנטפרי

          ezerphoneE מנותק
          ezerphoneE מנותק
          ezerphone
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #41

          @איציק-2 לא יודע אין שם (בכל אופן אל תשכח שאני בתיקיית סיסטם ולא בתיקייה הראשית)

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ezerphoneE ezerphone

            @איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

            פראיריפ מנותק
            פראיריפ מנותק
            פראירי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #42

            @ezerphone
            תכנס שם לתקיית סיסטם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ezerphoneE ezerphone

              @איציק-2 לא יודע אין שם (בכל אופן אל תשכח שאני בתיקיית סיסטם ולא בתיקייה הראשית)

              א מנותק
              א מנותק
              איציק 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק 2
              #43

              @ezerphone תחפש קובץ zip ואם אין אז כנראה זה נמצא במחיצת product

              ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ezerphoneE ezerphone

                @איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

                פראיריפ מנותק
                פראיריפ מנותק
                פראירי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                @איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

                c637a1b7-7e1e-4e65-b770-f05dbaed11c5-image.png

                ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פראיריפ פראירי

                  @ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                  @איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

                  c637a1b7-7e1e-4e65-b770-f05dbaed11c5-image.png

                  ezerphoneE מנותק
                  ezerphoneE מנותק
                  ezerphone
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #45

                  @פראירי הסיסטם שם בתוך הסיסטם הראשי ומה שיש שם זהbc5149df-ba19-4977-8acd-c4e82e8a82e7-image.png

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ezerphoneE ezerphone

                    @פראירי הסיסטם שם בתוך הסיסטם הראשי ומה שיש שם זהbc5149df-ba19-4977-8acd-c4e82e8a82e7-image.png

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איציק 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @ezerphone יש לך את כל הגרסא?

                    ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איציק 2

                      @ezerphone תחפש קובץ zip ואם אין אז כנראה זה נמצא במחיצת product

                      ezerphoneE מנותק
                      ezerphoneE מנותק
                      ezerphone
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                      product

                      לא קיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איציק 2

                        @ezerphone יש לך את כל הגרסא?

                        ezerphoneE מנותק
                        ezerphoneE מנותק
                        ezerphone
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #48

                        @איציק-2 כן למה

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ezerphoneE ezerphone

                          @איציק-2 כן למה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איציק 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #49

                          @ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                          @איציק-2 כן למה

                          כי זה חייב להיות באחד המחיצות
                          SYSTEM
                          PRODUCT
                          VENDOR

                          ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איציק 2

                            @ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                            @איציק-2 כן למה

                            כי זה חייב להיות באחד המחיצות
                            SYSTEM
                            PRODUCT
                            VENDOR

                            ezerphoneE מנותק
                            ezerphoneE מנותק
                            ezerphone
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ezerphone
                            #50

                            @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                            PRODUCT

                            יש הכל חוץ מזה
                            בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)

                            א 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ezerphoneE ezerphone

                              @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                              PRODUCT

                              יש הכל חוץ מזה
                              בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איציק 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #51

                              @ezerphone אתה יכול לפתוח את הסיסטם עם 7ZIP בלי לחלץ אותו ואם לא נפתח תמחק את הסיומת

                              ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ezerphoneE ezerphone

                                @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                                PRODUCT

                                יש הכל חוץ מזה
                                בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איציק 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #52

                                @ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                                @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                                PRODUCT

                                יש הכל חוץ מזה
                                בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)

                                אתה רציני שזה 11? מחולץ או מכווץ

                                ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א איציק 2

                                  @ezerphone אתה יכול לפתוח את הסיסטם עם 7ZIP בלי לחלץ אותו ואם לא נפתח תמחק את הסיומת

                                  ezerphoneE מנותק
                                  ezerphoneE מנותק
                                  ezerphone
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #53

                                  @איציק-2 יש לי רק ווינראר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א איציק 2

                                    @ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                                    @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                                    PRODUCT

                                    יש הכל חוץ מזה
                                    בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)

                                    אתה רציני שזה 11? מחולץ או מכווץ

                                    ezerphoneE מנותק
                                    ezerphoneE מנותק
                                    ezerphone
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #54

                                    @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                                    אתה רציני שזה 11? מחולץ או מכווץ

                                    מכווץ

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ezerphoneE ezerphone

                                      @איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):

                                      אתה רציני שזה 11? מחולץ או מכווץ

                                      מכווץ

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איציק 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #55

                                      @ezerphone https://mitmachim.top/post/326008

                                      ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איציק 2

                                        @ezerphone https://mitmachim.top/post/326008

                                        ezerphoneE מנותק
                                        ezerphoneE מנותק
                                        ezerphone
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #56

                                        @איציק-2 לא שאלתי איפה יש (כי לא חיפשתי) וגם ככה אין לי איחסון מיותר במחשב (יש לי כונן ssd של רק 120 גיגה אחסון)

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ezerphoneE ezerphone

                                          @איציק-2 לא שאלתי איפה יש (כי לא חיפשתי) וגם ככה אין לי איחסון מיותר במחשב (יש לי כונן ssd של רק 120 גיגה אחסון)

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איציק 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק 2
                                          #57

                                          @ezerphone רק אמרתי שבמקום לחלץ ואז לחפש בזה אתה יכול לדפדף בקבצים מבלי לחלץ אותם (יותר פרקטי)
                                          ואגב התוכנה שוקלת כ10 מגה

                                          ezerphoneE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר