המלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (לגירסה הראשונה בלבד)
-
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
אם כבר אתה מעלה תעלה גם את האנימציה של הכיבוי (נמצא באותו מקום)
באמצע לחלץ את הסיסטם
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
אם כבר אתה מעלה תעלה גם את האנימציה של הכיבוי (נמצא באותו מקום)
באמצע לחלץ את הסיסטם
תוכל כבר להעלות את הגרסה המלאה של Q6?
כלומר מחיצת סופר? -
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
אם כבר אתה מעלה תעלה גם את האנימציה של הכיבוי (נמצא באותו מקום)
באמצע לחלץ את הסיסטם
@ezerphone אתה יכול להעתיק בתוך הנגן עם הmt או כל סייר שורש
-
@ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה
/PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIP@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה
/PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIPזה כל התיקיות שיש שם

-
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה
/PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIPזה כל התיקיות שיש שם

-
@ezerphone אתה יכול להעתיק בתוך הנגן עם הmt או כל סייר שורש
-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
אם כבר אתה מעלה תעלה גם את האנימציה של הכיבוי (נמצא באותו מקום)
באמצע לחלץ את הסיסטם
תוכל כבר להעלות את הגרסה המלאה של Q6?
כלומר מחיצת סופר?@פראירי כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
אם כבר אתה מעלה תעלה גם את האנימציה של הכיבוי (נמצא באותו מקום)
באמצע לחלץ את הסיסטם
תוכל כבר להעלות את הגרסה המלאה של Q6?
כלומר מחיצת סופר?א. זה סיסטם ולא סופר (אנדרואיד 9)
ב. לא -
@ezerphone אתה יכול להעתיק בתוך הנגן עם הmt או כל סייר שורש
-
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה
/PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIPזה כל התיקיות שיש שם

@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה
/PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIPזה כל התיקיות שיש שם

תחפש תיקיה media
-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@ezerphone יש את הלוגו הראשוני שנמצא במחיצת LOGO.BIN ויש אחרי זה אנימציה שנמצאת בתיקיה
/PRODUCT/MEDIA/BOOTANIMTION.ZIPזה כל התיקיות שיש שם

תחפש תיקיה media
-
@ezerphone אני לא רואה... חסום לי בנטפרי
-
@ezerphone אני לא רואה... חסום לי בנטפרי
-
@ezerphone תחפש קובץ zip ואם אין אז כנראה זה נמצא במחיצת product
-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

-
@ezerphone יש לך את כל הגרסא?
-
@ezerphone תחפש קובץ zip ואם אין אז כנראה זה נמצא במחיצת product
-
@ezerphone יש לך את כל הגרסא?
-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כן למה
כי זה חייב להיות באחד המחיצות
SYSTEM
PRODUCT
VENDOR -
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כן למה
כי זה חייב להיות באחד המחיצות
SYSTEM
PRODUCT
VENDOR
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
