המלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (לגירסה הראשונה בלבד)
-
@ezerphone תחפש קובץ zip ואם אין אז כנראה זה נמצא במחיצת product
-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 אין שם כמו שאתה רואה

-
@ezerphone יש לך את כל הגרסא?
-
@ezerphone תחפש קובץ zip ואם אין אז כנראה זה נמצא במחיצת product
-
@ezerphone יש לך את כל הגרסא?
-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כן למה
כי זה חייב להיות באחד המחיצות
SYSTEM
PRODUCT
VENDOR -
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כן למה
כי זה חייב להיות באחד המחיצות
SYSTEM
PRODUCT
VENDOR -
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
PRODUCT
יש הכל חוץ מזה
בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)@ezerphone אתה יכול לפתוח את הסיסטם עם 7ZIP בלי לחלץ אותו ואם לא נפתח תמחק את הסיומת
-
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
PRODUCT
יש הכל חוץ מזה
בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
PRODUCT
יש הכל חוץ מזה
בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)אתה רציני שזה 11? מחולץ או מכווץ
-
@ezerphone אתה יכול לפתוח את הסיסטם עם 7ZIP בלי לחלץ אותו ואם לא נפתח תמחק את הסיומת
-
@ezerphone כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
PRODUCT
יש הכל חוץ מזה
בכל אופן זה לא חילץ את כל הסיסטם (זה מראה 3 גיגה מתוך 11)אתה רציני שזה 11? מחולץ או מכווץ
-
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
אתה רציני שזה 11? מחולץ או מכווץ
מכווץ
-
@איציק-2 לא שאלתי איפה יש (כי לא חיפשתי) וגם ככה אין לי איחסון מיותר במחשב (יש לי כונן ssd של רק 120 גיגה אחסון)
@ezerphone רק אמרתי שבמקום לחלץ ואז לחפש בזה אתה יכול לדפדף בקבצים מבלי לחלץ אותם (יותר פרקטי)
ואגב התוכנה שוקלת כ10 מגה -
@ezerphone רק אמרתי שבמקום לחלץ ואז לחפש בזה אתה יכול לדפדף בקבצים מבלי לחלץ אותם (יותר פרקטי)
ואגב התוכנה שוקלת כ10 מגה -
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
ואגב התוכנה שוקלת כ10 מגה
ההתקנה
5.5מגה
-
@ezerphone רק אמרתי שבמקום לחלץ ואז לחפש בזה אתה יכול לדפדף בקבצים מבלי לחלץ אותם (יותר פרקטי)
ואגב התוכנה שוקלת כ10 מגה@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@ezerphone רק אמרתי שבמקום לחלץ ואז לחפש בזה אתה יכול לדפדף בקבצים מבלי לחלץ אותם (יותר פרקטי)
ואגב התוכנה שוקלת כ10 מגהזה לא פותח גם אם אני מוחק סיומת
-
@איציק-2 כתב בהמלצה | גירסה כשרה לנגן M36 עם otg (כולל חסימת אפשרויות מפתחים ולוגו של q6):
@ezerphone רק אמרתי שבמקום לחלץ ואז לחפש בזה אתה יכול לדפדף בקבצים מבלי לחלץ אותם (יותר פרקטי)
ואגב התוכנה שוקלת כ10 מגהזה לא פותח גם אם אני מוחק סיומת
@ezerphone לחצן ימני >7ZIP> פתח ארכיון
-
@ezerphone לחצן ימני >7ZIP> פתח ארכיון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

