דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. המלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI

המלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
164 פוסטים 28 כותבים 18.1k צפיות 29 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • R REFAEL 2

    @איש-שלו
    אתה יכול לקבל API חינמי בקלוד

    יהודי צעירי מנותק
    יהודי צעירי מנותק
    יהודי צעיר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @REFAEL-2 כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:

    @איש-שלו
    אתה יכול לקבל API חינמי בקלוד

    נשמח אם תפרט באיזה קישור ואיך?

    צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יהודי צעירי יהודי צעיר

      @REFAEL-2 כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:

      @איש-שלו
      אתה יכול לקבל API חינמי בקלוד

      נשמח אם תפרט באיזה קישור ואיך?

      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמים
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @יהודי-צעיר בהרשמה הם נותנים קרדיט 5$

      רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

      יהודי צעירי A 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • צדיק תמיםצ צדיק תמים

        @יהודי-צעיר בהרשמה הם נותנים קרדיט 5$

        יהודי צעירי מנותק
        יהודי צעירי מנותק
        יהודי צעיר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @צדיק-תמים כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:

        5$

        כלומר לא ממש חינמי...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א איש שלו'

          @SBW כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:

          @sivan22 הזריז עידכן גירסה חדשה [פשוטה להורדה והתקנה] כאן

          א. מ"ש -

          וכמו"כ ניתן להוריד משם אינדקס [שיעבוד בלי אוצריא].

          האם האינדקס הזה יעיל [או יועיל] לאוצריא ג"כ?

          ב. ומ"ש -

          [.כרגע זה נפתח בברירת מחדל על קלאוד].

          ולכן הוא כותב לי שגיאה:

          0b0752c6-b85b-4e90-8249-c187bdd9b051-image.png

          האם יש דרך להשתמש עם משהו חינמי - צ'אט ג'פט, או ג'מיני?

          יש לי [לכאורה] גם API שהורדתי [כאן - https://aistudio.google.com/apikey?hl=he.
          אולי זה בכלל לא קשור...]

          ובכלל - אולי אני סתם חולם, והכל בזבוז זמן לריק חלילה.
          האם התוכנה אמורה לעבוד כמות שהיא, או שאני צריך כל מיני התקנות ושיוכים של מפתחים?
          [כי למשל Ollama לא עובד אצלי].

          א מנותק
          א מנותק
          אהרן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @איש-שלו נכנסתי לקובץ ENV וכתבתי מפתחות סתם ['1'], ולגמיני הכנסתי את המפתח שנתן לי, ונפתח על גמיני. אח"כ ניסיתי ב OLLAMA וכבר כמה דקות הוא בשלב הראשון, לחפש מה לחפש, וזו הצריכה שלו:7fd3ca39-dd0c-4bd9-97b8-1b67277a4c6e-image.png

          א דאנציגד 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אהרן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @sivan22 חיפשתי משהו, והוא נתן תשובה אך בלי המ"מ:
            6f83d1ba-e249-4ada-9eb5-a39aea2698c7-image.png

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אהרן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @sivan22 בסוף זה עבד עם אולמה, אבל מה הפשט? מי כאן השתבש?
              dfdc4e1a-e2cb-403d-95ab-9bc139f69fb8-image.png
              932b4699-c797-4317-9dea-f45af0644ec4-image.png
              2db58d1c-030a-487d-9d77-026f8dbcf9b4-image.png

              R תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אהרן

                @sivan22 בסוף זה עבד עם אולמה, אבל מה הפשט? מי כאן השתבש?
                dfdc4e1a-e2cb-403d-95ab-9bc139f69fb8-image.png
                932b4699-c797-4317-9dea-f45af0644ec4-image.png
                2db58d1c-030a-487d-9d77-026f8dbcf9b4-image.png

                R מנותק
                R מנותק
                REFAEL 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי REFAEL 2
                #28
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אהרן

                  @איש-שלו נכנסתי לקובץ ENV וכתבתי מפתחות סתם ['1'], ולגמיני הכנסתי את המפתח שנתן לי, ונפתח על גמיני. אח"כ ניסיתי ב OLLAMA וכבר כמה דקות הוא בשלב הראשון, לחפש מה לחפש, וזו הצריכה שלו:7fd3ca39-dd0c-4bd9-97b8-1b67277a4c6e-image.png

                  א מנותק
                  א מנותק
                  איש שלו'
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש שלו'
                  #29

                  @אהרן

                  אנא הסבר: היכן הכנסת? בתוכנה הפרטית של Ituria שהורדה מגיט,
                  או באתר https://huggingface.co/spaces/sivan22/Ituria?

                  התוכנה עצמה אינה עולה אצלי.
                  כנראה חסר לי בהתקנות ושיוכים והגדרות.
                  אם מישהו ידריך באופן פשוט למי שאינם מפתחים - אולי נוכל להתקדם.

                  R תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איש שלו'

                    @אהרן

                    אנא הסבר: היכן הכנסת? בתוכנה הפרטית של Ituria שהורדה מגיט,
                    או באתר https://huggingface.co/spaces/sivan22/Ituria?

                    התוכנה עצמה אינה עולה אצלי.
                    כנראה חסר לי בהתקנות ושיוכים והגדרות.
                    אם מישהו ידריך באופן פשוט למי שאינם מפתחים - אולי נוכל להתקדם.

                    R מנותק
                    R מנותק
                    REFAEL 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @איש-שלו כנס לקישור הזה
                    https://console.anthropic.com/settings/keys
                    ולחץ על CREATE KEY

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • R REFAEL 2

                      @איש-שלו
                      אתה יכול לקבל API חינמי בקלוד

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איש שלו'
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @REFAEL-2 כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:

                      @איש-שלו
                      אתה יכול לקבל API חינמי בקלוד

                      אי אפשר בכלל להכנס לקלוד. הוא דורש אימות ב-sms

                      R תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איש שלו'

                        @REFAEL-2 כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:

                        @איש-שלו
                        אתה יכול לקבל API חינמי בקלוד

                        אי אפשר בכלל להכנס לקלוד. הוא דורש אימות ב-sms

                        R מנותק
                        R מנותק
                        REFAEL 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • R REFAEL 2

                          @איש-שלו כנס לקישור הזה
                          https://console.anthropic.com/settings/keys
                          ולחץ על CREATE KEY

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש שלו'
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @REFAEL-2

                          תודה. ואותו להכניס בקובץ env לפני הנקודה?

                          R 3 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • א איש שלו'

                            @REFAEL-2

                            תודה. ואותו להכניס בקובץ env לפני הנקודה?

                            R מנותק
                            R מנותק
                            REFAEL 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א איש שלו'

                              @REFAEL-2

                              תודה. ואותו להכניס בקובץ env לפני הנקודה?

                              R מנותק
                              R מנותק
                              REFAEL 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @איש-שלו אתה צריך לפתוח את הקובץ בפנקס רשימות

                              R תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • R REFAEL 2

                                @איש-שלו אתה צריך לפתוח את הקובץ בפנקס רשימות

                                R מנותק
                                R מנותק
                                REFAEL 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @REFAEL-2
                                ואז איפה שרשום ANTHROPIC להכניס אחרי ה=

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א איש שלו'

                                  @REFAEL-2

                                  תודה. ואותו להכניס בקובץ env לפני הנקודה?

                                  R מנותק
                                  R מנותק
                                  REFAEL 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #37

                                  @איש-שלו
                                  הסתדרת?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • R REFAEL 2

                                    @REFAEL-2
                                    ואז איפה שרשום ANTHROPIC להכניס אחרי ה=

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    איש שלו'
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש שלו'
                                    #38

                                    @REFAEL-2

                                    ואז להפעיל את קובץ Ituria?
                                    עדיין אני מקבל אותה תגובה:

                                    50c41d6d-047c-4fc0-bd8a-2eadf02a8b24-image.png

                                    אם הייתי מסתדר הייתי כותב לך מיד תודה!!!

                                    R sivan22S 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איש שלו'

                                      @REFAEL-2

                                      ואז להפעיל את קובץ Ituria?
                                      עדיין אני מקבל אותה תגובה:

                                      50c41d6d-047c-4fc0-bd8a-2eadf02a8b24-image.png

                                      אם הייתי מסתדר הייתי כותב לך מיד תודה!!!

                                      R מנותק
                                      R מנותק
                                      REFAEL 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @איש-שלו שמרת את הקובץ ENV?

                                      R א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • R REFAEL 2

                                        @איש-שלו שמרת את הקובץ ENV?

                                        R מנותק
                                        R מנותק
                                        REFAEL 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #40
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • R REFAEL 2

                                          @איש-שלו שמרת את הקובץ ENV?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איש שלו'
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש שלו'
                                          #41

                                          @REFAEL-2

                                          כמובן. וב"ה עכשיו הוא עובד לי.
                                          תיכף נראה אם גם עובד טוב...

                                          מדהים.

                                          עכשיו תאמר לי בבקשה - איך אפשר לשמור את התיעוד של התוצאות?
                                          בינתיים הצלחתי רק להעתיק פיסקה אחת אחת...

                                          = למען האמת עכשיו אני שם לב לדבר נוסף:
                                          הוא משיב לי רק כשאני בוחר בג'מיני
                                          ה'קלוד' 'לא מוצא תוצאות'....

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר