המלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI
-
@REFAEL-2 כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:
@איש-שלו
אתה יכול לקבל API חינמי בקלודנשמח אם תפרט באיזה קישור ואיך?
-
@REFAEL-2 כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:
@איש-שלו
אתה יכול לקבל API חינמי בקלודנשמח אם תפרט באיזה קישור ואיך?
-
@יהודי-צעיר בהרשמה הם נותנים קרדיט 5$
-
@SBW כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:
א. מ"ש -
וכמו"כ ניתן להוריד משם אינדקס [שיעבוד בלי אוצריא].
האם האינדקס הזה יעיל [או יועיל] לאוצריא ג"כ?
ב. ומ"ש -
[.כרגע זה נפתח בברירת מחדל על קלאוד].
ולכן הוא כותב לי שגיאה:

האם יש דרך להשתמש עם משהו חינמי - צ'אט ג'פט, או ג'מיני?
יש לי [לכאורה] גם API שהורדתי [כאן - https://aistudio.google.com/apikey?hl=he.
אולי זה בכלל לא קשור...]ובכלל - אולי אני סתם חולם, והכל בזבוז זמן לריק חלילה.
האם התוכנה אמורה לעבוד כמות שהיא, או שאני צריך כל מיני התקנות ושיוכים של מפתחים?
[כי למשל Ollama לא עובד אצלי]. -
@איש-שלו נכנסתי לקובץ ENV וכתבתי מפתחות סתם ['1'], ולגמיני הכנסתי את המפתח שנתן לי, ונפתח על גמיני. אח"כ ניסיתי ב OLLAMA וכבר כמה דקות הוא בשלב הראשון, לחפש מה לחפש, וזו הצריכה שלו:

אנא הסבר: היכן הכנסת? בתוכנה הפרטית של Ituria שהורדה מגיט,
או באתר https://huggingface.co/spaces/sivan22/Ituria?התוכנה עצמה אינה עולה אצלי.
כנראה חסר לי בהתקנות ושיוכים והגדרות.
אם מישהו ידריך באופן פשוט למי שאינם מפתחים - אולי נוכל להתקדם. -
אנא הסבר: היכן הכנסת? בתוכנה הפרטית של Ituria שהורדה מגיט,
או באתר https://huggingface.co/spaces/sivan22/Ituria?התוכנה עצמה אינה עולה אצלי.
כנראה חסר לי בהתקנות ושיוכים והגדרות.
אם מישהו ידריך באופן פשוט למי שאינם מפתחים - אולי נוכל להתקדם. -
@REFAEL-2 כתב בהמלצה | איתוריא - חיפוש תורני רב שלבי באמצעות AI:
@איש-שלו
אתה יכול לקבל API חינמי בקלודאי אפשר בכלל להכנס לקלוד. הוא דורש אימות ב-sms
-
@איש-שלו כנס לקישור הזה
https://console.anthropic.com/settings/keys
ולחץ על CREATE KEY -
ואז להפעיל את קובץ Ituria?
עדיין אני מקבל אותה תגובה:
אם הייתי מסתדר הייתי כותב לך מיד תודה!!!
-
כמובן. וב"ה עכשיו הוא עובד לי.
תיכף נראה אם גם עובד טוב...מדהים.
עכשיו תאמר לי בבקשה - איך אפשר לשמור את התיעוד של התוצאות?
בינתיים הצלחתי רק להעתיק פיסקה אחת אחת...= למען האמת עכשיו אני שם לב לדבר נוסף:
הוא משיב לי רק כשאני בוחר בג'מיני
ה'קלוד' 'לא מוצא תוצאות'....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



