בקשת מידע | פירוק הדופן בתא הקפאה של מקרר שארפ
-
קיבלתי מקרר כזה שעובד מצויין מדירה שהושכרה למישהו שלא מבין בניקיון
ואני רוצה לאוור את הריח הנורא
ואני לא מצליח לפרק את הדופן גם אחרי שחרור כל הברגים
אודה מאד אם למישהו יש מידע בעניין
הדגם הוא SJ-P70MK2
@שטיגליץ או כל מי שיודע, תודה מראש@ישראלל
הדופן בקיר הפנימי? אם כן -
הדופן הלבנה החיצונית יותר או השחורה עם המאוורר?בלבנה יש בורג נסתר מתחת לקליפס לבן במרכז המקפיא הכי למעלה אם יש מנורה - הוא מחזיק את המנורה (אם תעלה תמונה נוכל לעזור יותר, כי אני לא בטוח לגבי הדגם) בשחורה יש שני ברגים גלויים, צריך אבל לחפש את אחד מהם טוב, הוא מתחבא בשקע עמוק בפלסטיק ולפעמים מכוסה קרח
בהצלחה, אולי באמת תמונה תעזור יותר
-
@ישראלל
הדופן בקיר הפנימי? אם כן -
הדופן הלבנה החיצונית יותר או השחורה עם המאוורר?בלבנה יש בורג נסתר מתחת לקליפס לבן במרכז המקפיא הכי למעלה אם יש מנורה - הוא מחזיק את המנורה (אם תעלה תמונה נוכל לעזור יותר, כי אני לא בטוח לגבי הדגם) בשחורה יש שני ברגים גלויים, צריך אבל לחפש את אחד מהם טוב, הוא מתחבא בשקע עמוק בפלסטיק ולפעמים מכוסה קרח
בהצלחה, אולי באמת תמונה תעזור יותר
@שטיגליץ כתב בבקשת מידע | פירוק הדופן בתא הקפאה של מקרר שארפ:
בלבנה יש בורג נסתר מתחת לקליפס לבן במרכז המקפיא הכי למעלה אם יש מנורה - הוא מחזיק את המנורה (אם תעלה תמונה נוכל לעזור יותר, כי אני לא בטוח לגבי הדגם) בשחורה יש שני ברגים גלויים, צריך אבל לחפש את אחד מהם טוב, הוא מתחבא בשקע עמוק בפלסטיק ולפעמים מכוסה קרח
ריבונו של עולם! איזה בקיאות!
זה כבר לא רק 'לייק', זה כבר תגובה בפוסט חדש!
אשריך ר' @שטיגליץ , אני ממש מופעם מהצורה שאתה מסביר ומתאר בצורה כל כך טובה!
יישר כח! -
@ישראלל רק על תישכח לסמן את הנושא כ'ניפתר'!
-
@שטיגליץ כתב בבקשת מידע | פירוק הדופן בתא הקפאה של מקרר שארפ:
בלבנה יש בורג נסתר מתחת לקליפס לבן במרכז המקפיא הכי למעלה אם יש מנורה - הוא מחזיק את המנורה (אם תעלה תמונה נוכל לעזור יותר, כי אני לא בטוח לגבי הדגם) בשחורה יש שני ברגים גלויים, צריך אבל לחפש את אחד מהם טוב, הוא מתחבא בשקע עמוק בפלסטיק ולפעמים מכוסה קרח
ריבונו של עולם! איזה בקיאות!
זה כבר לא רק 'לייק', זה כבר תגובה בפוסט חדש!
אשריך ר' @שטיגליץ , אני ממש מופעם מהצורה שאתה מסביר ומתאר בצורה כל כך טובה!
יישר כח! -
@ישראלל כתב ב[בקשת מידע | פירוק הדופן בתא הקפאה של מקרר שארפ]
שלום רב
אשמח אם יש אפשרות לקבל את חוברת ההפעלה של המקרר הנ"ל
ברור לי שיש במקרר מצב שבת אבל איני יודע איך מפעילים זאת
ושל מי הוא ההתקן
אודה מאד לעזרה@ישראלל כתב בבקשת מידע | פירוק הדופן בתא הקפאה של מקרר שארפ:
@ישראלל כתב ב[בקשת מידע | פירוק הדופן בתא הקפאה של מקרר שארפ]
שלום רב
אשמח אם יש אפשרות לקבל את חוברת ההפעלה של המקרר הנ"ל
ברור לי שיש במקרר מצב שבת אבל איני יודע איך מפעילים זאת
ושל מי הוא ההתקן
אודה מאד לעזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
