הסבר | Suno v4 נדפק
-
כל מי שמשתמש באתר סונו ליצירת שירים בוודאי שם לב שגם הם כמו loudme פשוט נדפק בעברית וזה ממש ממש מבאס למי שיש פיתרון אשמח שיכתוב
כשהיה v3.5 היה אפשר להוציא שירים ברמה של זמרים ממש ללא באגים בכלל למי שידע להשתמש אבל היום אין שום דרך להוציא שיר בלי שגיאות וזה נורא מבאס -
כל מי שמשתמש באתר סונו ליצירת שירים בוודאי שם לב שגם הם כמו loudme פשוט נדפק בעברית וזה ממש ממש מבאס למי שיש פיתרון אשמח שיכתוב
כשהיה v3.5 היה אפשר להוציא שירים ברמה של זמרים ממש ללא באגים בכלל למי שידע להשתמש אבל היום אין שום דרך להוציא שיר בלי שגיאות וזה נורא מבאס@שלמה-2005 אפשר פשוט להחליף לV3.5 בחזרה, לא?
-
@שלמה-2005 אפשר פשוט להחליף לV3.5 בחזרה, לא?
-
-
@שלמה-2005 כתב בהסבר | Suno v4 נדפק:
@נחמן-פלח זה נשמע לך מעולה נחמן לא מתאים
למה לא? אחותי שאלה אותי איזה זמר זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות