בירור | תמלול באמצעות AI
-
-
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@מישהו12
https://github.com/thewh1teagle/vibe
https://huggingface.co/dicta-il/dictalm2.0-GGUF/blob/main/dictalm2.0.Q4_K_M.ggufסליחה על החפירה, יש הדרכות?
איך אני מתקין את המודול הזה בתוך התוכנה? -
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@מישהו12
https://github.com/thewh1teagle/vibe
https://huggingface.co/dicta-il/dictalm2.0-GGUF/blob/main/dictalm2.0.Q4_K_M.ggufסליחה על החפירה, יש הדרכות?
איך אני מתקין את המודול הזה בתוך התוכנה? -
@מישהו12 זה נכתב groq
https://console.groq.com/playground -
@מישהו12 כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf? -
@מישהו12 כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf? -
-
@מישהו12 כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf?@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf? -
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf?@yeh-0 כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf?https://github.com/thewh1teagle/vibe/discussions/27#:~:text=עוד לא התקנתם)-,%D7%9C%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A5%20%D7%A2%D7%9C%20%D7%94%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8,-%D7%94%D7%91%D7%90%20%D7%95%D7%9C%D7%90%D7%A9%D7%A8%20%D7%90%D7%AA
הוראה 2. -
@yeh-0 כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf?https://github.com/thewh1teagle/vibe/discussions/27#:~:text=עוד לא התקנתם)-,%D7%9C%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A5%20%D7%A2%D7%9C%20%D7%94%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8,-%D7%94%D7%91%D7%90%20%D7%95%D7%9C%D7%90%D7%A9%D7%A8%20%D7%90%D7%AA
הוראה 2. -
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אתה שואל או עונה?
אני שואל בתור אחד שמשתמש בתוכנה יש לי רק מודלים בסיומת BIN, המודל שציינת בסיומת שונה, השאלה אם התוכנה תקרא אותו אין לי יכולת לנסות הקליטה שלי לא משהו
תודה -
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אתה שואל או עונה?
אני שואל בתור אחד שמשתמש בתוכנה יש לי רק מודלים בסיומת BIN, המודל שציינת בסיומת שונה, השאלה אם התוכנה תקרא אותו אין לי יכולת לנסות הקליטה שלי לא משהו
תודה -
בהתחלה עקבתי אחרי הנושא,
אבל כבר לא...
מה המודל, האתר והתוכנה הכי טובים?
גם בפרמטרים של דיוק וגם של מהירות. תודה -
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אתה שואל או עונה?
אני שואל בתור אחד שמשתמש בתוכנה יש לי רק מודלים בסיומת BIN, המודל שציינת בסיומת שונה, השאלה אם התוכנה תקרא אותו אין לי יכולת לנסות הקליטה שלי לא משהו
תודה -
-
בהתחלה עקבתי אחרי הנושא,
אבל כבר לא...
מה המודל, האתר והתוכנה הכי טובים?
גם בפרמטרים של דיוק וגם של מהירות. תודה -
@מישהו12 כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf?@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@מישהו12 כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
@י-פל כתב בבירור | תמלול באמצעות AI:
אבל הקובץ בהאגינג פייס בסיומת אחרת, לא bin, לא?
gguf?יש מישהו שהוריד ויכול להעלות לי?
התוכנה אצלי משום מה לא מצליחה להוריד. נתקעת באמצע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
