דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. עזרה | שירים הבינה מלאכותית

עזרה | שירים הבינה מלאכותית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
106 פוסטים 10 כותבים 5.5k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע מנותק
    ע מנותק
    עריכת וידאו ברמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    https://loudme.ai/sound-effect-generator
    תנסה פה זה מטורף עבד לי תותח בעברית!

    ש M 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ע עריכת וידאו ברמה

      https://loudme.ai/sound-effect-generator
      תנסה פה זה מטורף עבד לי תותח בעברית!

      ש מנותק
      ש מנותק
      שלמה 2005
      מורחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @עריכת-וידאו-ברמה בזה אני משתמש אני אף פעם לא מצליח להוציא תוצאה טובה מספיק ואי אפשר לערוך אחרי התוצאה כך שלא ניתן להוציא שיר הבנת

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שלמה 2005

        @עריכת-וידאו-ברמה בזה אני משתמש אני אף פעם לא מצליח להוציא תוצאה טובה מספיק ואי אפשר לערוך אחרי התוצאה כך שלא ניתן להוציא שיר הבנת

        ע מנותק
        ע מנותק
        עריכת וידאו ברמה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @שלמה-2005 יש גם את זה פחות התחברתי אליו אבל אז אני לא יודעת מה זה:
        https://cloud.google.com/text-to-speech#section-2
        וגם את זה אני לא יודעת ג"כ מה זה:
        https://app.kits.ai/convert
        אבל תנסה!

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עריכת וידאו ברמה

          @שלמה-2005 יש גם את זה פחות התחברתי אליו אבל אז אני לא יודעת מה זה:
          https://cloud.google.com/text-to-speech#section-2
          וגם את זה אני לא יודעת ג"כ מה זה:
          https://app.kits.ai/convert
          אבל תנסה!

          ש מנותק
          ש מנותק
          שלמה 2005
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @עריכת-וידאו-ברמה תודה רבה לא בדיוק הבנתי איך להשתמש בשני אבל ננסה עוד קצת

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שלמה 2005

            @עריכת-וידאו-ברמה תודה רבה לא בדיוק הבנתי איך להשתמש בשני אבל ננסה עוד קצת

            ע מנותק
            ע מנותק
            עריכת וידאו ברמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עריכת וידאו ברמה
            #6

            @שלמה-2005 אני גם לא הבנתי (כלומר לא ניסיתי להבין)

            ש חטחח 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ע עריכת וידאו ברמה

              @שלמה-2005 אני גם לא הבנתי (כלומר לא ניסיתי להבין)

              ש מנותק
              ש מנותק
              שלמה 2005
              מורחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @עריכת-וידאו-ברמה טוב את האמת שגם בראשון אני לא מצליח לעבוד

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שלמה 2005

                @עריכת-וידאו-ברמה טוב את האמת שגם בראשון אני לא מצליח לעבוד

                ע מנותק
                ע מנותק
                עריכת וידאו ברמה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @שלמה-2005 😂

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עריכת וידאו ברמה

                  @שלמה-2005 אני גם לא הבנתי (כלומר לא ניסיתי להבין)

                  חטחח מנותק
                  חטחח מנותק
                  חטח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חטח
                  #9

                  @עריכת-וידאו-ברמה כתב בעזרה | שירים הבינה מלאכותית:

                  @שלמה-2005 ||אני גם לא הבנתי (כלומר לא ניסיתי להבין)||

                  אם את רוצה שיהיה ספוילר את צריכה שיהיה מעליו שורה ריקה אם את לא יודעת...

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חטחח חטח

                    @עריכת-וידאו-ברמה כתב בעזרה | שירים הבינה מלאכותית:

                    @שלמה-2005 ||אני גם לא הבנתי (כלומר לא ניסיתי להבין)||

                    אם את רוצה שיהיה ספוילר את צריכה שיהיה מעליו שורה ריקה אם את לא יודעת...

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עריכת וידאו ברמה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עריכת וידאו ברמה
                    #10

                    @חטח אני יודעת זה בטעות נלחץ לי על הספוליר רציתי לעשות אימוגי לא משנה....

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שלמה 2005
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      https://youtu.be/I8TNzQBqXhY?si=C3qA3TpLlgxKizbD
                      זה שיר 'עשיתי בבינה מלאכותית מרגישים שיש מלא שגיאות

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שלמה 2005

                        היי לכולם אני מנסה כבר תקופה לעשות שירים בבינה מלאכותית בעברית אבל זה אף פעם לא יוצא כמו שצריך אפילו אם אני מנקד למישהו יש איזה רעיון קסם 😉 אשמח תודה

                        G מנותק
                        G מנותק
                        gbl
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי gbl
                        #12

                        @שלמה-2005 כתב בעזרה | שירים הבינה מלאכותית:

                        היי לכולם אני מנסה כבר תקופה לעשות שירים בבינה מלאכותית בעברית אבל זה אף פעם לא יוצא כמו שצריך אפילו אם אני מנקד למישהו יש איזה רעיון קסם 😉 אשמח תודה

                        תשאל את יואלי דיקמן יוצא לו שם דברים מטורפים

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • G gbl

                          @שלמה-2005 כתב בעזרה | שירים הבינה מלאכותית:

                          היי לכולם אני מנסה כבר תקופה לעשות שירים בבינה מלאכותית בעברית אבל זה אף פעם לא יוצא כמו שצריך אפילו אם אני מנקד למישהו יש איזה רעיון קסם 😉 אשמח תודה

                          תשאל את יואלי דיקמן יוצא לו שם דברים מטורפים

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שלמה 2005
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @gbl 😄

                          G תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שלמה 2005

                            @gbl 😄

                            G מנותק
                            G מנותק
                            gbl
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14
                            פוסט זה נמחק!
                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • G gbl

                              פוסט זה נמחק!

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שלמה 2005
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @gbl מי ? יואלי ? חשבתי שאתה צוחק אחי אין לי מוסג

                              G תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש שלמה 2005

                                @gbl מי ? יואלי ? חשבתי שאתה צוחק אחי אין לי מוסג

                                G מנותק
                                G מנותק
                                gbl
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שלמה 2005

                                  https://youtu.be/I8TNzQBqXhY?si=C3qA3TpLlgxKizbD
                                  זה שיר 'עשיתי בבינה מלאכותית מרגישים שיש מלא שגיאות

                                  ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עריכת וידאו ברמה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @שלמה-2005 כתב בעזרה | שירים הבינה מלאכותית:

                                  https://youtu.be/I8TNzQBqXhY?si=C3qA3TpLlgxKizbD
                                  זה שיר 'עשיתי בבינה מלאכותית מרגישים שיש מלא שגיאות

                                  תעלה להורדה או בדרייב או גמבו

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ע עריכת וידאו ברמה

                                    @שלמה-2005 כתב בעזרה | שירים הבינה מלאכותית:

                                    https://youtu.be/I8TNzQBqXhY?si=C3qA3TpLlgxKizbD
                                    זה שיר 'עשיתי בבינה מלאכותית מרגישים שיש מלא שגיאות

                                    תעלה להורדה או בדרייב או גמבו

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שלמה 2005
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @עריכת-וידאו-ברמה אין לי מושג איך עושים

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שלמה 2005

                                      @עריכת-וידאו-ברמה אין לי מושג איך עושים

                                      ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עריכת וידאו ברמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עריכת וידאו ברמה
                                      #19

                                      @שלמה-2005 תעלה את הסרטון לדרייב שלך תעשה שיתוף5e710859-d589-48a3-9d1e-70c8924bbd41-ללא שם.png ןתתן הרשאת גישה לכל מי שיש לו תקיושר 66aefa5c-c748-4163-82ce-f99e3a130c15-ללא 2.png למטה יש לך העתקת קישור תלחץ על זה 5a663338-f4f6-4c87-a064-8ac8307acd6d-ללא שםעיאטל.png ותעתיק לפה... זה דרך הדרייב.

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ע עריכת וידאו ברמה

                                        @שלמה-2005 תעלה את הסרטון לדרייב שלך תעשה שיתוף5e710859-d589-48a3-9d1e-70c8924bbd41-ללא שם.png ןתתן הרשאת גישה לכל מי שיש לו תקיושר 66aefa5c-c748-4163-82ce-f99e3a130c15-ללא 2.png למטה יש לך העתקת קישור תלחץ על זה 5a663338-f4f6-4c87-a064-8ac8307acd6d-ללא שםעיאטל.png ותעתיק לפה... זה דרך הדרייב.

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שלמה 2005
                                        מורחק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @עריכת-וידאו-ברמה
                                        https://drive.google.com/file/d/1L2WfBrJuZHr0o91kVoIkgw5j5VlrDo85/view?usp=drivesdk
                                        הנה תודה רבה על ההסבר המפורט ריספקט

                                        G תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שלמה 2005

                                          @עריכת-וידאו-ברמה
                                          https://drive.google.com/file/d/1L2WfBrJuZHr0o91kVoIkgw5j5VlrDo85/view?usp=drivesdk
                                          הנה תודה רבה על ההסבר המפורט ריספקט

                                          G מנותק
                                          G מנותק
                                          gbl
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @שלמה-2005 זה חסום בנפרי כקובץ שהץפרסם לציבור אולי תעלה את זה שוב לדרייב

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר