בעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת
-
מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת מgpt ניסתי מכמה מחשבים גם בכאלה של מנויים של כסף (בטלפון כן עבד)

@ישראל-קרביצקי גם לי לפעמים עושה בעיות.
-
@ישראל-קרביצקי תנסה לבטל את התרגום האוטומטי של האתר לפני שאתה נכנס
@NH-LOCAL כתב בבעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת:
תנסה לבטל את התרגום האוטומטי של האתר לפני שאתה נכנס
איך לבטל את התרגום ברגע שאני נכנס זה ככה
-
@NH-LOCAL כתב בבעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת:
תנסה לבטל את התרגום האוטומטי של האתר לפני שאתה נכנס
איך לבטל את התרגום ברגע שאני נכנס זה ככה
@ישראל-קרביצקי
תלחץ על האייקון של התרגום, ובשלוש הנקודות תבחר שלא יתרגם אף פעם את האתר הזה...

-
@נעזר1000
@לאצי כתב בבעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת:גם לי לפעמים עושה בעיות.
גם אני באתרוג. ולא זו בלבד, הרבה פעמים הוא גם 'נקטע' לי באמצע השיחה ואומר שארעה שגיאה. ייתכן שזה גם קשור לאתרוג.
-
@לאצי לי הוא כל הזמן עושה Log out...
@יוסף-אלחנן כלומר הוא אומר לך להתנתק מהחשבון או שהוא התנתק? (אם פי' שתתנתק מהחשבון וכשאתה עושה זאת זה עוזר?)
-
@יוסף-אלחנן כלומר הוא אומר לך להתנתק מהחשבון או שהוא התנתק? (אם פי' שתתנתק מהחשבון וכשאתה עושה זאת זה עוזר?)
-
@לאצי לא, הוא מתנקת לבד ומבקש log in מחדש...

@יוסף-אלחנן אתה גם אתרוג?
-
@יוסף-אלחנן אתה גם אתרוג?
-
בצ'אט הזה הוא הרבה פעמים כותב לי את זה:

זה קשור לסינון או לזה שהם פשוט רוצים שאקנה מנוי לצ'אט ולכן הם 'תוקעים' לי את זה כל כמה הודעות?(אגב @ישראל-קרביצקי שם הנושא לא תקין. זה אמור להיות משהו כמו 'תקלה בצ'אט GPT' כך שמי שעושה חיפוש בנושא ימצא את זה.)
-
@נעזר1000
@לאצי כתב בבעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת:גם לי לפעמים עושה בעיות.
גם אני באתרוג. ולא זו בלבד, הרבה פעמים הוא גם 'נקטע' לי באמצע השיחה ואומר שארעה שגיאה. ייתכן שזה גם קשור לאתרוג.
@לאצי כתב בבעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת:
גם אני באתרוג. ולא זו בלבד, הרבה פעמים הוא גם 'נקטע' לי באמצע השיחה ואומר שארעה שגיאה. ייתכן שזה גם קשור לאתרוג.
גם לי יש את הבעיה הזאת ואני בנטפרי
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת:
לי הוא כל הזמן עושה Log out...
גם לי..
-
@לאצי כתב בבעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת:
גם אני באתרוג. ולא זו בלבד, הרבה פעמים הוא גם 'נקטע' לי באמצע השיחה ואומר שארעה שגיאה. ייתכן שזה גם קשור לאתרוג.
גם לי יש את הבעיה הזאת ואני בנטפרי
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | מישהו עוד קיבל את ההודעה הזאת:
לי הוא כל הזמן עושה Log out...
גם לי..
@Racheliii קיצער, צרת רבים...
-
@Racheliii קיצער, צרת רבים...
@יוסף-אלחנן השאלה ממה זה נובע, מהסינון או מהצ'אט עצמו. במילים אחרות; למי צריך לפנות?
-
בדקתי במקביל במחשב עם רשת אתרוג ועם רשת רימון
ברימון לא היו בעיות, באתרוג א"א לגשת,אני מנסה לפנות לאתרוג עכשיו.
@נעזר1000
ניסיתי לפתוח את המערכת (אני ברימון), ולא עבד בהתחלה. הוצאתי את התרגום, כמו שהמליצו לי, אבל גם זה לא עזר. ואז, יום לאחר מכן, פשוט ניסיתי שוב – והפעם זה עבד! מוזר, לא?
(אני ברימון)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות